Miten on mahdollista että kirjailija Hannu Mäkelä ei vanhene tai ikäänny lainkaan?
Katsokaa nyt (alla is:n linkki) . Ei kyllä vastaa ulkonäöltään oikeaa ikäänsä.
Korkeintaan 50v näköinen.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko te ihan sokeita?
Voi herrajjestas sentään kun ottaa heti joillekin kipiää kun jotain vähän kehutaan.
Laittakaa joskus lempeyttä kehiin niin miialma on parempi paikka.
Aina pitää turpa väärällä tulla mankumaan että eipäs oo.
Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että Hannua kehutaan, mutta eihän nyt sentään 50-vuotiaalta näytä. Ihan ok näköinen iäkäs mies, ei sen kummempaa.
Mun mielestä on nuorekas.
Mut on se Toivo Sukarikin ikäistään huomattavasti nuoremman näköinen , paitsi se on vasta jotain 65.
Hannu Mäkelä on nyt 76.
Vierailija kirjoitti:
Poikakin yli 50.
Onkohan vaimo samanikäinen eli 76.
Saavat siinä hoitaa toinen toistaan.
Sun mielestä se on parisuhteen pääasia. Hoitaminen.
Okei.
Siihen hoitamiseen on ihan hoitohenkilökuntaa nykyään saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko te ihan sokeita?
Voi herrajjestas sentään kun ottaa heti joillekin kipiää kun jotain vähän kehutaan.
Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että Hannua kehutaan, mutta eihän nyt sentään 50-vuotiaalta näytä. Ihan ok näköinen iäkäs mies, ei sen kummempaa.
Mut on se Toivo Sukarikin ikäistään huomattavasti nuoremman näköinen , paitsi se on vasta jotain 65.
Hannu Mäkelä on nyt 76.
Kai sinun kanssasi saa olla toista mieltäkin? Minusta hän näyttää ihan tyypilliseltä 76-vuotiaalta, ihan hyvinvoivalta ja terveeltä.
Vierailija kirjoitti:
Muistan varmaan väärin, kun luulen, että hän oli se moniavioinen? Kukahan se kirjailija on, jolla on monta "vaimoa"?
Joistakin riittää monelle.
Ai sekin on vielä hengissä? Koulussa piti joskus ysärillä lukea joku sen kirja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko te ihan sokeita?
Hannu Mäkelä on nyt 76.
Kai sinun kanssasi saa olla toista mieltäkin? Minusta hän näyttää ihan tyypilliseltä 76-vuotiaalta, ihan hyvinvoivalta ja terveeltä.
Kai sinunkin kanssasi saa pitää mielipiteensä jos se on eriävä?
Oikein kivannäköinen ja nuorekas ikäisekseen oleva mieshän tuo minunkin mielestäni on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko te ihan sokeita?
Hannu Mäkelä on nyt 76.
Kai sinunkin kanssasi saa pitää mielipiteensä jos se on eriävä?
Oikein kivannäköinen ja nuorekas ikäisekseen oleva mieshän tuo minunkin mielestäni on.
Kyllä saa. :)
Vierailija kirjoitti:
Ai sekin on vielä hengissä? Koulussa piti joskus ysärillä lukea joku sen kirja.
Heh, hengissä hyvinkin ja meni just naimisiin (huom linkki alkuperäisessä kommentissa). Hyvä meininki.
Minä se prkle peukutan periaatteesta alas heti jos mitätahansa myönteistä jostain kirjoitetaan!
Mulla on mielipide!
En tiedä. Ehkä jotkut on tottuneet näkemään tosi huonokuntoisia tuon ikäisiä. Ja onhan niitäkin. Musta tuo on hyväkuntoisen ikäisensä näköinen.Ei nuoremman. No kukin katsokoon tavallaan.
Kyllä hän on nuorekkaampi mielestäni kuin esimerkiksi joku juhanavartiainen, 61v.
Mutta makuasia.
Naurettavia vanhoja pappoja ja näitä ikuisesti peesaavia mummoja kirjoittelemassa täällä entisten voimiensa tunnossa :D. Elämä meni jo teiltä!
Kahta vaimoa piti Matti Mäkelä, kuoli äskettäin. Pitääkö kommentoida, kun antaa väärää tietoa. Kuinka monta Hannu Mäkelän kirjaa olet lukenut?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän on nuorekkaampi mielestäni kuin esimerkiksi joku juhanavartiainen, 61v.
Mutta makuasia.
Juhana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko te ihan sokeita?
Ootko itse nähnyt 76vuotiaita?
Tuo Hannu on kyllä tosi hyvässä kondiksessa.
Olen nähnyt vanhempiakin. Terveellisesti eläneet ja liikkuneet ihmiset joilla ei ole vakavia sairauksia, näyttää tuossa iässä tuolta. Tunnen jopa 85-vuotiaan, joka näyttää tuolta ja kävelee päivittäin 5km lenkin. Häntä pidän ikäistään nuoremman oloisena.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavia vanhoja pappoja ja näitä ikuisesti peesaavia mummoja kirjoittelemassa täällä entisten voimiensa tunnossa :D. Elämä meni jo teiltä!
Tuolla asenteella se on ohi ollut jo kauan sinultakin.
Ai niin pakollinen mukahaukojen vettuilevien idioottihymiö meinasi unohtua ------> :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko te ihan sokeita?
Ootko itse nähnyt 76vuotiaita?
Tuo Hannu on kyllä tosi hyvässä kondiksessa.
Olen nähnyt vanhempiakin. Terveellisesti eläneet ja liikkuneet ihmiset joilla ei ole vakavia sairauksia, näyttää tuossa iässä tuolta. Tunnen jopa 85-vuotiaan, joka näyttää tuolta ja kävelee päivittäin 5km lenkin. Häntä pidän ikäistään nuoremman oloisena.
Niin. Jotkut ikääntyy kauniisti ja aika on lempeä toislle.
Vierailija kirjoitti:
Kahta vaimoa piti Matti Mäkelä, kuoli äskettäin. Pitääkö kommentoida, kun antaa väärää tietoa. Kuinka monta Hannu Mäkelän kirjaa olet lukenut?
No anteheksi tuhannesti. En kyllä väittänyt, vaan kyselin, että kukahan oli. No Mäkelä kumminkin, kiitos sinulle kun selvitit.
Ja en ole lukenut Mäkelän kijaa, en niin väittänytkään. Pitääkö Aina käydä niin herkillä, ei tää niin vakavaa oo!
Poikakin yli 50.
Onkohan vaimo samanikäinen eli 76.
Saavat siinä hoitaa toinen toistaan.