Kaupunkilomalle Eurooppaan keväällä. Minne suuntaisit?
Olisi kerrankin mahdollista lähteä miehen kanssa viettämään pitkää viikonloppua ulkomaille. Minne menisit huhtikuussa?
Kommentit (15)
Minä katson ainä useita kaupunkeja. Mennään sinne mihin saa hyvät lennot. Viimeisiä on olleet Rooma, Lissabon, Nizza, Bryssel, Dublin, Krakova ja Gdansk.
Wien ja Budapest on lemppareita. Ljubljana oli yllättävän kiva paikka. Hampuri kans kestosuosikki.
Puolan isotissisiä naisia katsomaan tai amsterdamiin pössyttelemään
Lissabon
Wien
Kööpenhamina
Amsterdam
Lontoo
Kiovaan Ukrainaan. Paljon kauniita, nuoria ja vapaita naisia ja vaikka flaksi ei jostain käsittämättömästä syystä kävisikään niin prostituoidut ovat myös kauniita ja todella edullisia. Yksin menisin toki tai kaverin kanssa, en missään nimessä vaimon.
M45
Vierailija kirjoitti:
Kiovaan Ukrainaan. Paljon kauniita, nuoria ja vapaita naisia ja vaikka flaksi ei jostain käsittämättömästä syystä kävisikään niin prostituoidut ovat myös kauniita ja todella edullisia. Yksin menisin toki tai kaverin kanssa, en missään nimessä vaimon.
M45
Voisit saada vaimosta vaihdossa jonkun nuoren tsirpulan.
No mulla on aina keväisin kaipuu Pariisiin, sinne siis lähtisin.
Amsterdam
Berliini
Krakova
Wien
Zürich
Bern
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45
Voisit saada vaimosta vaihdossa jonkun nuoren tsirpulan.
En lähtisi vaihtamaan. Ovat nimittäin sen verran voimakastahtoisia ja ovelia nämä Ukrainan naiset, että kun mies on saatu naimisiin, ei miehellä ole sananvaltaa enää yhtään mihinkään. Ei pankkitiliin tai edes oman paidan väriin.
Me käymme aika usein Nizza-Cannes-seuduilla. On lämminta. Mies näkee niitä autojaan. Sopivan pituinen lentomatka. Yleensä hyvän hintaiset lennot. Kävellen pääsee liikkumaan.
Toki kaikki muutkin paikaton koluttu. Tuonne palaamme.
Vanhan laulun mukaan pitäisi kai mennä Portugaliin, mutta luulen että päädymme Berliiniin.