Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Viehätytkö langanlaihasta naisesta?

Vierailija
20.02.2020 |

Olen alipainoinen, herkkä ja heikko nainen.

Kommentit (154)

Vierailija
61/154 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse viehätyn normaalipainoisista naisista, ei haittaa muutama liikakilokaan yhtään. Liian laiha ei ole aina kovin hyvä asia, tietenkään sille ei aina voi itse mitään. Tietenkin se laiha nainen on pieniruokaisempi kuin pyöreämpi nainen joten siinä mielessä tulisi halvemmaksi semmoisen kanssa elää, heh.

Vierailija
62/154 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tulee ulkonäköön, niin tykkään pienirintaisista ja sirosäärisistä naisista, mutta en anorektisista luukasoista. Tykkään, että naisella on kuitenkin muodokas lantio.

Mitä taas tulee ihannenaiseen, niin ulkonäkö ei ole mulle se tärkein kriteeri tietenkään. Ei sen ulkonäön kanssa hyvää yhteiselämää rakenneta.

M50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/154 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju vaatii kuvia!

Tässä esimerkki erittäin viehättävästä naisesta:

http://photos1.blogger.com/blogger/1034/2891/1600/Maria%20Carla%20Bosco…

m42

Vierailija
64/154 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäön suhteen en hirveästi. Todella laihoilla luut törröttää ja valtava thigh gap.

😂😂😂 Öööö se sana on reisivako😑😑 mutta onhan se englanti ihan vtun siisti kieli! Siidee!!

Mistä tämä reisiVAKO-sana oikein syntyi? Vakohan on sellainen, missä on pohja, esimerkiksi auralla voi tehdä peltoon vaon. Sen sijaan RAKO on se, mistä paistaa aurinko läpi... 

Vierailija
65/154 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sanoi olevansa alipainoinen ja langanlaiha. Laiha ja alipainoinen itseäni sytytä, koska se tuo mieleen sairaudet, hävittää naisellisen muodon. Hoikka ja siro on aivan eri asia.

Vierailija
66/154 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä viehättyisi spontaanisti, koska liika laihuus tekee androgyyniksi ja hauraaksi. Ei siis rumaksi, vaan ei vain herätä suuremmin tunteita suuntaan eikä toiseen. 

Mutta jos on kivannäköiset kasvot ja tulisi itse juttelemaan ja paljastuisi mukavaksi ihmiseksi, voisin sitten kiinnostua. 

Vierailija
67/154 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyöreät naiset ovat vastanneet nuo "pidän hieman pyöreistä". Kukaan mies ei oikeasti pidä pyöreistä naisista.

Monikin mies pitää. Kaverimies käy kuumana pyöreisiin naisiin ja selluliitti varsinkin on hänestä kuumaa.

Mitä alapeukutettavaa tässä on? Kaikilla on oma makunsa, eikä kaverini ole mikään feeder.

Itsekään en tykkää lihavista tai kaljuista miehistä, mutta en todellakaan väitä, etteikö kukaan nainen voisi sellaisista tykätä.

Vierailija
68/154 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään juoksijan laihoista.

Vierailija
69/154 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei varmaan saisi sanoa, mutta mielestäni mitä laihempi, sen parempi. Toki tissit pitää olla.

M21

Rinnat ovat suurelta osin rasvaa. Jos kehossa ei ole radvaa , ei ole rintojakaan. Toki tässä tapauksessa jotkut laitattaa silikonipallot.

Paskapuhetta. Kyllä voi kovinkin hoikalla olla rinnat. Varsinkin mitä nuorempi on niin voi korostua tämä laihuus ja samanaikainen rintavuus. Geeneistä se on kiinni.

Vierailija
70/154 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä laihoista tikkujalkaisista naisista.

Vierailija
71/154 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa että näin on. Itse sain alipainon rajoilla huomattavasti enemmän miesten lähestymisiä ja huomiota kuin nyt painoindeksillä 23 mikä tekee minusta jo suorastaan ylipainoisen miesten silmissä. Ei miehiä kiinnosta naisen terveys tms, vaan se että saa muut miehet kateellisiksi.

Vierailija
72/154 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei varmaan saisi sanoa, mutta mielestäni mitä laihempi, sen parempi. Toki tissit pitää olla.

M21

Rinnat ovat suurelta osin rasvaa. Jos kehossa ei ole radvaa , ei ole rintojakaan. Toki tässä tapauksessa jotkut laitattaa silikonipallot.

Paskapuhetta. Kyllä voi kovinkin hoikalla olla rinnat. Varsinkin mitä nuorempi on niin voi korostua tämä laihuus ja samanaikainen rintavuus. Geeneistä se on kiinni.

Näin on. En joutunut nuorena koskaan vastaamaan onko mulla silikonit, mutta hoikkana ja isorintaisena tytär on joutunut. Nykymiehet tai pojat eivät tiedä eikä ole kokemusta että on se mahdollista. En ollut omassa tuttavapiirissä edes ainut, silloinhan harvat olivat ylipainoisia.

Vierailija
73/154 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
74/154 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti jostain yksittäisestä naisesta voisin viehättyäkin kun naisissa on niin paljon muutakin kiinnostavaa kuin paino, mutta jos pelkästään omia ulkonäkömieltymyksiä miettii niin ideaali on lähempänä normaalipainon ylä- kuin alarajaa.

Vierailija
75/154 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo jos olet lojaali ja tykkäät olla kainalossa niin viehätyn. Sellainen kuin se rockyn vaimo siitä elokuvasta. Voin suojella.

Olen lojaali ja kanssani on helppo olla, tykkään olla lähekkäin. ap

Vierailija
76/154 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Jodeliin laittaa Jumalattaret-kanavalle kuviaan joku anorektisen laiha nainen, jonka vartalo on saanut mut käännytettyä siihen, että langanlaihat naisetkin voivat olla superkuumia.

Vierailija
77/154 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, se vähän riippuu, mutta tuohon auttamisviettiin se ainakin osuu, jota jo kuvailitkin.

Zinc

Kait mä siinä kohtaa olen päästäni vinksallaan ;)

Hyvin syöneellä pullukallahan ei voi olla mitään hätää, kun on vararavintoakin kuukausiksi.

Onko sulla muuta elämää kuin tämä palsta? Sä olet aina täällä.

Vierailija
78/154 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyöreät naiset ovat vastanneet nuo "pidän hieman pyöreistä". Kukaan mies ei oikeasti pidä pyöreistä naisista.

Isot tissit silti vaaditaan :D

Pyöreällä kropalla ja isoilla tisseillä saa enemmän kuin tikkulaihana.

Vartaloni on sopusuhtainen, pienet luonnolliset ja ennen kaikkea luomut rinnat. En pidä muovista. ap

Vierailija
79/154 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKÄ MIES?! OLEMME VAUVAPALSTALLA 😑😑

Kyllä täällä palstailee miehiäkin. ap

Vierailija
80/154 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, se vähän riippuu, mutta tuohon auttamisviettiin se ainakin osuu, jota jo kuvailitkin.

Zinc

Kait mä siinä kohtaa olen päästäni vinksallaan ;)

Hyvin syöneellä pullukallahan ei voi olla mitään hätää, kun on vararavintoakin kuukausiksi.

Onko sulla muuta elämää kuin tämä palsta? Sä olet aina täällä.

Jos sä tiedät, että mä olen aina täällä, niin silloin sinunkin täytyy olla aina täällä.

Onko sinulla siis muuta elämää ?

Zinc

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan