Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Viehätytkö langanlaihasta naisesta?

Vierailija
20.02.2020 |

Olen alipainoinen, herkkä ja heikko nainen.

Kommentit (154)

Vierailija
141/154 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kysymys mitä tällä tarkoitat, tarttis saada pituus ja paino että pystyisi sanomaan. Itsellä tulee sanasta "langanlaiha" mieleen anorektikko. Ja se ei ole koskaan hyvästä.

Vierailija
142/154 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ja paino ei kerro mitään ˆ. On myös olemassa laihaläskejä kuten minä. Olen lyhyt ja pieni ja kevyt 160cm / 54 kg, mutta rasvaprosentti on aika suuri.  Kaksi saman pitusta ja painosta ihmistä voi siis olla hyvinkin eri kokosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/154 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus ja paino ei kerro mitään ˆ. On myös olemassa laihaläskejä kuten minä. Olen lyhyt ja pieni ja kevyt 160cm / 54 kg, mutta rasvaprosentti on aika suuri.  Kaksi saman pitusta ja painosta ihmistä voi siis olla hyvinkin eri kokosia.

Juu mutta saisi ainakin jotain osviittaa että onko vaarallisen alipainoinen vai normaalipainoinen. Kyllä se nyt jotain kertoo vaikkei sitä onko timmi tai urheilullinen.

Vierailija
144/154 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, hyi helvetti semmonen luuranko.

Vierailija
145/154 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöreät naiset ovat vastanneet nuo "pidän hieman pyöreistä". Kukaan mies ei oikeasti pidä pyöreistä naisista.

Kyllä vaan itse pidän eikä pieni pömppis tosiaan haittaa. Mielummin niin päin et on jotain mistä pitää kiinni niin sanotusti.

AP:lle: kaikilla on oma makunsa, joku tykkää joku ei

M29

Vierailija
146/154 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyöreät naiset ovat vastanneet nuo "pidän hieman pyöreistä". Kukaan mies ei oikeasti pidä pyöreistä naisista.

Ei niin. Myöskään mm. 165/55 naiset eivät tajua olevansa liian isoja meidän miesten makuun. 165-senttinen nainen saisi mielestäni painaa enintään 48 kiloa.

M

Tämän tyypin kannattaa miettiä epäterveitä arvojaan. Anoreksia ei ole tervettä. Äosi taitaa olla 48 n luokkaa.

Samoin kuin vaatekokosi.

Vierailija
147/154 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää ainoastaan videopeli-naistyypistä. Tikkuvartalo, isot rinnat, pyöree peffa, iso pää, isot silmät, joku armeijatyyppinen tank top-asu.

Vierailija
148/154 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta kuivat kettukasvoiset, kiitosta vain.

Vierailija
149/154 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viehäty. Leveät lanteet, isohko hyvänmuotoinen pylly, kapea vyötärö ja isohkot rinnat on naisihanne.

Vierailija
150/154 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

166 cm ja 47 kg. Tapailen vain 195+ cm miehiä, niin oma sirouteni oikein korostuu.

Vierailija
151/154 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan miesten puolesta: suurin osa viehättyy. Olin ennen hyvin hoikka, joskin en muodoton kun lantio aina ollut vyötäröä selkeästi leveämpi joka painossa. Jos menin vaikka johonkin baariin niin kyllä joka ilta joku yritti iskeä. Nyt kun olen normaalipainon yläpäässä olen täysin näkymätön. 

Vierailija
152/154 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKÄ MIES?! OLEMME VAUVAPALSTALLA 😑😑

Ööh, minä luulin että vauvoilla on isätkin?

Vierailija
153/154 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin. Myöskään mm. 165/55 naiset eivät tajua olevansa liian isoja meidän miesten makuun. 165-senttinen nainen saisi mielestäni painaa enintään 48 kiloa.

M

Minun mielestäni miehilläkin pitäisi olla aivot. No kaikkea ei voi saada.

Ja on se muna kuitenkin kiva.

Vierailija
154/154 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa täällä tuntuu puhuvan siroista naisista, osa langanlaihoista. Siro nainen, jolla on pienehköt tai normaalin kokoiset tissit ja hyvä perä, näyttää parhaimmalta. Sirolla hoikalla naisella voi olla hyvä perse, luurangonlaihalla naisella tuskin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän