Mies! Viehätytkö langanlaihasta naisesta?
Kommentit (154)
Pituus ja paino ei kerro mitään ˆ. On myös olemassa laihaläskejä kuten minä. Olen lyhyt ja pieni ja kevyt 160cm / 54 kg, mutta rasvaprosentti on aika suuri. Kaksi saman pitusta ja painosta ihmistä voi siis olla hyvinkin eri kokosia.
Vierailija kirjoitti:
Pituus ja paino ei kerro mitään ˆ. On myös olemassa laihaläskejä kuten minä. Olen lyhyt ja pieni ja kevyt 160cm / 54 kg, mutta rasvaprosentti on aika suuri. Kaksi saman pitusta ja painosta ihmistä voi siis olla hyvinkin eri kokosia.
Juu mutta saisi ainakin jotain osviittaa että onko vaarallisen alipainoinen vai normaalipainoinen. Kyllä se nyt jotain kertoo vaikkei sitä onko timmi tai urheilullinen.
En todellakaan, hyi helvetti semmonen luuranko.
Vierailija kirjoitti:
Pyöreät naiset ovat vastanneet nuo "pidän hieman pyöreistä". Kukaan mies ei oikeasti pidä pyöreistä naisista.
Kyllä vaan itse pidän eikä pieni pömppis tosiaan haittaa. Mielummin niin päin et on jotain mistä pitää kiinni niin sanotusti.
AP:lle: kaikilla on oma makunsa, joku tykkää joku ei
M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyöreät naiset ovat vastanneet nuo "pidän hieman pyöreistä". Kukaan mies ei oikeasti pidä pyöreistä naisista.
Ei niin. Myöskään mm. 165/55 naiset eivät tajua olevansa liian isoja meidän miesten makuun. 165-senttinen nainen saisi mielestäni painaa enintään 48 kiloa.
M
Tämän tyypin kannattaa miettiä epäterveitä arvojaan. Anoreksia ei ole tervettä. Äosi taitaa olla 48 n luokkaa.
Samoin kuin vaatekokosi.
Miehet tykkää ainoastaan videopeli-naistyypistä. Tikkuvartalo, isot rinnat, pyöree peffa, iso pää, isot silmät, joku armeijatyyppinen tank top-asu.
Ei kiinnosta kuivat kettukasvoiset, kiitosta vain.
En viehäty. Leveät lanteet, isohko hyvänmuotoinen pylly, kapea vyötärö ja isohkot rinnat on naisihanne.
166 cm ja 47 kg. Tapailen vain 195+ cm miehiä, niin oma sirouteni oikein korostuu.
Vastaan miesten puolesta: suurin osa viehättyy. Olin ennen hyvin hoikka, joskin en muodoton kun lantio aina ollut vyötäröä selkeästi leveämpi joka painossa. Jos menin vaikka johonkin baariin niin kyllä joka ilta joku yritti iskeä. Nyt kun olen normaalipainon yläpäässä olen täysin näkymätön.
Vierailija kirjoitti:
MIKÄ MIES?! OLEMME VAUVAPALSTALLA 😑😑
Ööh, minä luulin että vauvoilla on isätkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Myöskään mm. 165/55 naiset eivät tajua olevansa liian isoja meidän miesten makuun. 165-senttinen nainen saisi mielestäni painaa enintään 48 kiloa.
M
Minun mielestäni miehilläkin pitäisi olla aivot. No kaikkea ei voi saada.
Ja on se muna kuitenkin kiva.
Osa täällä tuntuu puhuvan siroista naisista, osa langanlaihoista. Siro nainen, jolla on pienehköt tai normaalin kokoiset tissit ja hyvä perä, näyttää parhaimmalta. Sirolla hoikalla naisella voi olla hyvä perse, luurangonlaihalla naisella tuskin on.
Herää kysymys mitä tällä tarkoitat, tarttis saada pituus ja paino että pystyisi sanomaan. Itsellä tulee sanasta "langanlaiha" mieleen anorektikko. Ja se ei ole koskaan hyvästä.