Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siipan saappaissa ohjelman innoittamana ~ Jos sinun pitäisi vaihtaa puolisosi kanssa osia viikoksi, mitä työtä molemmat joutuisivat kokeilemaan?

Vierailija
20.02.2020 |

Mitä luulet, miten viikko sujuisi sinulta ja puolisoltasi?

Itse olen kotiäitinä puolivuotiaan kanssa ja mies on roskakuskina. Roolien vaihto olisi kyllä mielenkiintoinen. Mitenköhän onnistuisi, kun mulla ei oo rekkakorttia. No ehkä siihenkin saisi pikaopastuksen viikon alussa. 🤔

Mies varmaan pärjäisi vauvelin kanssa paremmin kuin hyvin.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava ohjelma, taas hyvä malli kun pitää väkisin vääntää jotain halvalla. Mistähän maasta se on kopioitu. Milloikahan tulee 90 päivää morsiamesta suomalainen versio. Odotan ihan mielenkiinnolla. 

Vierailija
22/61 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tulisi jääkiekkovalmentaja (onnea vaan sille joukkueelle :D) ja miehestä tapahtumatuottaja. Miehelle ei varmasti kovin suuria vaikeuksia tuottaisi tehdä minun hommiani eli eniten kärsisi se joukkue, joka joutuisi minun valmennukseeni. Nippa nappa tiedän, mikä on pitkä kiekko...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toimisi muitta mutkitta pienen yritykseni johtajana ja jakaisi erityisosaamista vaativat tehtävät parille työntekijälle. Tästä vapautuvalla ajalla hän laittaisi (itsekin sivutoimisena yrittäjänä toimineena) firmani laskutuksen ajantasalle, multa se tuppaa viivästymään kun uppoudun itsekin projekteihin. Minä kirjaisin ja tarkastaisin lähetyksiä, laatisin tilauksia. 

Vierailija
24/61 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ja mies ollaan samassa työpaikassa ja tunnemme toistemme työt hyvin. Ennen olin miehen kanssa samassa tiimissä ja lähes kaikki työtehtävät olivat yhteisiä.Tuskin mitään ihmeellistä sotkua saisimme siis aikaiseksi.

Vierailija
25/61 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vaarana että joku arvaa keistä pariskunnista kysymys kun noin avoimesti luritetaan alat missä työskennellään. 

Vierailija
26/61 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian henkilökohtainen kysymys niin älkää vastatko. 

Vierailija
27/61 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mun pitäisi suunnitella ja neuvotella rahoitusratkaisuja pörssiyhtiöille ja hän joutuisi HR hommiin.. tuskin tulisi kummankaan hommasta kahta sitäkään... 

Vierailija
28/61 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla sen lentokoneen kyydissä, jota ohjaa se siippa lentäjän sijaan....

Vierailija
29/61 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen fysiikka ei kestäis viikkoa mun duunia. Vaikka muuten suht helppoa feikata osaavansa. Muistan kuinka romuna olin itse ekojen työviikkojen jälkeen. Nyt on jo voimaa ja kuntoa kertynyt.

Vierailija
30/61 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni vastaa parin suurehkon rakennustyömaan toiminnasta. En kuuna kullanvalkeana uskaltaisi lähteä sinne pätemään, vaikka henkilöstöjohtamisesta jotain ymmärränkin. Mieheni taas joutuisi lastensuojelussa yksikön esimieheksi. Työryhmäni kyllä pärjäilis viikon vähän heikommallakin tuella, mut varmaan olisivat tyytyväisiä, kun tulisin takaisin.

Vierailija
31/61 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimosta tulisi liikennelentäjä ja minusta kirurgi.

Taitaisi tulla rumaa jälkeä.

Normipäivä

Vierailija
32/61 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en varmaan olisi kovin kummoinen koodari, ja as-piirteinen puolisoni varmaan loistaisi teini(tyttöj)en kanssa käytävissä terapeuttisluonteisissa keskusteluissa 🙈 Yhtä helppo homma molemmille kuin alkaa yhtäkkiä ajatella kiinaksi.

Vierailija
33/61 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö vaarana että joku arvaa keistä pariskunnista kysymys kun noin avoimesti luritetaan alat missä työskennellään. 

Pelkäätkö että joku hoksaa että se Peltosen Pirkko käy vauvapalstalla, vai mitä kamalaa tässä voisi ammatit tunnistaville paljastua?

Vierailija
34/61 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvä saa olla arvaamaan, jos esimerkiksi ap:n tiedoilla (roskakuski ja kotiäiti) arvaa, kenestä on kyse. Jos siinä onnistuu, kannattaa laittaa lotto vetämään isoin panoksin. 

Vierailija
35/61 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa asia on niin vakavaa, joten ei mitään väliä. Kyllähän ystävämme, tuttavamme ja naapurimmekin tietävät suurinpiirtein missä mennään, eli en näkisi tätä kovin isona vaaranpaikkana.

Tottakai jos Jenni kirjoittelisi täällä, että hyppäisi presidentin saappaisiin yms. niin sitä tulisi ehkä enemmän juttua.

Vierailija
36/61 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIehestä tulisi kirjastonsetä ja minusta rekkakuski. Mies luultavasti pärjäisi hyvin, mutta en haluaisi ajaa sillä tiellä jolla minä  sähellän rekan kanssa :D

Vierailija
37/61 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää?

Vierailija
38/61 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin työnjohtotehtävissä rakennuksilla  ja mies saisi jäädä kotiin lukemaan, dokaamaan ja muutenkin velttoilemaan. Mutta taloustyöt pitäisi tehdä, n. tunti päivässä.

Vierailija
39/61 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvä saa olla arvaamaan, jos esimerkiksi ap:n tiedoilla (roskakuski ja kotiäiti) arvaa, kenestä on kyse. Jos siinä onnistuu, kannattaa laittaa lotto vetämään isoin panoksin. 

Maailmassa on vain yksi parskunta, jossa mies on roskakuski ja vaimo kotiäiti. Het arvasin! Kyse on Jykäläisen Eerikistä ja Maijasta Lappeerannasta!

Vierailija
40/61 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa asia on niin vakavaa, joten ei mitään väliä. Kyllähän ystävämme, tuttavamme ja naapurimmekin tietävät suurinpiirtein missä mennään, eli en näkisi tätä kovin isona vaaranpaikkana.

Tottakai jos Jenni kirjoittelisi täällä, että hyppäisi presidentin saappaisiin yms. niin sitä tulisi ehkä enemmän juttua.

Tästä sais aika hauskan: "Noo, minä joutuisin varmaan pitämään tv-puheen uudenvuodenpäivänä ja minun olisi pidettävä itsenäisyyspäivänä ihan kamalan isot juhlat. Kiusallisesti minun kuvani olisi  kirjassa, jossa olisi kuvat kaikista Suomen presidenteistä. Mies seuraisi minua melkein kaikille edustusreissuille ja olisi kirjoittanut runokirjan. Ai niin, onhan meillä penskakin. Hän hoitaisi tietysti myös lasta, vaikka on jo aika vanha ukonköppänä". Onneksi kukaan ei arvaa kuka olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan