Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peseydytkö uimahallissa pesuaineella ja shampoolla ennen uimista vai uimisen jälkeen?

Vierailija
20.02.2020 |

Onko sääntöä tähän

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän se pelkkä vesi riitä. Eri asia, jos jostain syystä tarvitsee peseytyä perusteellisemmin uimahallissa, mutta itse ainakin koen sen hieman kiusalliseksi toisten nähden.

Vierailija
22/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi usein näkee máahanmúuttajien tulevan jo pukuhuoneesta suihkutiloihin uima-asut päällä ja sitten ovat jopa suihkussa aina ne uima-asut päällä ja saunassa myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peseydyn ensin pelkällä vedellä, uimisen jälkeen pesuaineilla.

Ei todellakaan riitä.

Altaaseen mennään täysin puhtaana ja ei ne sun kainalot ja alapää puhdistu pelkällä vedellä..

Jotenkin tuntuu siltä, että ihmiset käy kyllä suihkun alla ennen altaaseen menoa, mutta eivät tee kunnollisia saippuapesuja intiimipaikoille.

No ei todellakaan alapäätä tarvitse altaaseen mennessäkään pestä saippualla, kuten ei muutenkaan. 

Vierailija
24/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri menossa vesijuoksemaan ja tiedän jo etukäteen, että altaassa tulee olemaan ihmisiä, jotka eivät ole pesseet hajuvesiään ja hiuksiaan. Ällöttävä lemu pölähtää, kun tällaiset tyypit esim. kääntyvät altaan päässä. Toinen on se, jos joutuu uimaan/juoksemaan pesemättömän perässä, jaiks.

Esim. pesemättömistä hiuksista irtoaa likaa ja töhnää vaikka kuinka paljon.

How dare you?

Olen kyllä harvinaisen onnellinen, kun minulla ei ole aavistustakaan, miltä haisevat pesemättömät hiukset. Paitsi tietysti jollain pultsareilla. Ja minä en kyllä uima-altaassa haista yhtään mitään muuta kuin kloorin. Miten siellä muka edes mikään voisi haista, kun se tyyppi on lillunut siinä vesimassassa? Mikä siinä siis haisee, jos oletetaan, että tämä henkilö on jo ainakin kerran uinut altaan päästä päähän? Jos tyyppi haisee niin pahalta, ettei altaan vesikään vie sitä hajua pois, miten se suihku sen sitten tekisi. Olisiko se sitten joku ominaishaju tai vaikka hengitys, joka siinä haisee? 

Ihmettelen samaa... Minä kyllä haistan omien pesemättömien hiusteni hajun jos en ole moneen päivään pessyt niitä, mutta uimahallin altaassa en haista kenenkään hajuja.

Vierailija
25/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi mieleenkään ruveta uimahallissa pesemään itseään saippualla ja shampoolla. Siihen kiinnittäisivät muutkin huomiota ja pitäisivät naurettavana, pahimmassa tapauksessa tulisi jotain kommentteja tyyliin "miksi sä peset hiukset niin hassusti ja laitat liian paljon/vähän shampoota". Ihmiset kun eivät osaa olla sekaantumatta toisten asioihin.

Käyn paljon uimahallissa, mutta ei kukaan koskaan ole puuttunut ihmisten pesutapaan ainoastaan pesemättömyyteen, johon kyllä puutun itsekin.

Inhottaa paskapirkot, joitka likaavat altän veden, pysykööt kotonaan.

Vierailija
26/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri menossa vesijuoksemaan ja tiedän jo etukäteen, että altaassa tulee olemaan ihmisiä, jotka eivät ole pesseet hajuvesiään ja hiuksiaan. Ällöttävä lemu pölähtää, kun tällaiset tyypit esim. kääntyvät altaan päässä. Toinen on se, jos joutuu uimaan/juoksemaan pesemättömän perässä, jaiks.

How dare you?

Olen kyllä harvinaisen onnellinen, kun minulla ei ole aavistustakaan, miltä haisevat pesemättömät hiukset. Paitsi tietysti jollain pultsareilla. Ja minä en kyllä uima-altaassa haista yhtään mitään muuta kuin kloorin. Miten siellä muka edes mikään voisi haista, kun se tyyppi on lillunut siinä vesimassassa? Mikä siinä siis haisee, jos oletetaan, että tämä henkilö on jo ainakin kerran uinut altaan päästä päähän? Jos tyyppi haisee niin pahalta, ettei altaan vesikään vie sitä hajua pois, miten se suihku sen sitten tekisi. Olisiko se sitten joku ominaishaju tai vaikka hengitys, joka siinä haisee? 

Ihmettelen samaa... Minä kyllä haistan omien pesemättömien hiusteni hajun jos en ole moneen päivään pessyt niitä, mutta uimahallin altaassa en haista kenenkään hajuja.

Niinpä. Ja samoin ihmettelen niitäkin herkkäneniä, jotka kertovat haistavansa milloin mitäkin, vaikka eivät edes tiedä, mikä se haju on. Joku esimerkiksi väittää tunnistavansa hajusta, kuka käyttää kuukautissiteitä, mutta mistä ihmeestä nämä voivat tietää, tuleeko se haju esimerkiksi tämän henkilön käsilaukkuun tungetusta roskasta tai huonosta huuhteluaineesta. Tai jotkut väittävät tunnistavansa, kuka ei käy päivittäin suihkussa. Mistä nämä ihmiset siis näkevät, että se haisuli on käynyt suihkussa viimeksi eilen eikä esimerkiksi viime viikolla? 

Vierailija
27/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En peseydy ennen uimista, vaan vain käväisen suihkun alla jottei tulisi sanomista. Uinnin jälkeen peseydyn huolellisesti shampoolla. M25

Vierailija
28/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täydellistä puhtautta ole olemassakaan, kun on kyse ihmisruumiista. Eikö siihen veteen lisätä klooria juuri sen takia?

Vierailija
29/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

How dare you?

Niinpä. Ja samoin ihmettelen niitäkin herkkäneniä, jotka kertovat haistavansa milloin mitäkin, vaikka eivät edes tiedä, mikä se haju on. Joku esimerkiksi väittää tunnistavansa hajusta, kuka käyttää kuukautissiteitä, mutta mistä ihmeestä nämä voivat tietää, tuleeko se haju esimerkiksi tämän henkilön käsilaukkuun tungetusta roskasta tai huonosta huuhteluaineesta. Tai jotkut väittävät tunnistavansa, kuka ei käy päivittäin suihkussa. Mistä nämä ihmiset siis näkevät, että se haisuli on käynyt suihkussa viimeksi eilen eikä esimerkiksi viime viikolla? 

Mitä? Ette muka haista mitään? Teissä on vikaa!

Vierailija
30/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseydyn uima-altaassa saippualla ja shampoolla. Alapääni vaan huuhtaisen pikaisesti, ettei lapset ja muut nää jotain kammottavaa.

Vierailija
31/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Käyn jo muutenkin keskimäärin kaksi kertaa päivässä suihkussa. Yleisille saunoille sanon myös ei kiitos.

Vierailija
32/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseydyn lämpimällä vedellä ennen uimista ja hiukset pesen hoitoaineella uinnin ja saunan jälkeen.

Ja kun käyn suihkussa joka päivä (ilman pesuaineita) muutenkin, niin olen kyllä aika puhdas jos sinne uimahalliin mennessäni.

Vierailija
33/33 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lueppa tuo ketju "Oudointa, mitä olet nähnyt uimahallissa", sen jälkeen ei tee mieli mennä, eikä tarvitse miehen kanssa kinata ja lapsesi jättää liikuntatuntien uimahallireissut väliin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan