Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peseydytkö uimahallissa pesuaineella ja shampoolla ennen uimista vai uimisen jälkeen?

Vierailija
20.02.2020 |

Onko sääntöä tähän

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen uimista tietysti, ei likaisena altaaseen!

Vierailija
2/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen uimista tietysti, ei likaisena altaaseen!

Eikä myöskään likaisena saunaan, jos käy siellä ennen uimista. Unohtui tuosta, kun itse peseydyn ensin kunnolla, sitten uin minkä uin ja vasta sitten suihkun kautta saunaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. En mene likaisena tai likaisin hiuksin altaaseen ja haluan huuhtoa pois kloorin ja uima-allassaastan uinnin jälkeen.

Osa ihmisistä ei käsitä, että hiukset pestään ja meikit poistetaan ennen uintia.

Vierailija
4/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen uimista tietty. Muutenhan menee paskat altaaseen. Altaassa kyllä haistaa ne, jotka ei ole peseytyneet.

Vierailija
5/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseydyn ensin pelkällä vedellä, uimisen jälkeen pesuaineilla.

Vierailija
6/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuun ennen uintia toki, mutta en kyllä hiuksia pese shampoolla ennen uintia. Uinnin jälkeen sitten pestään kloorit pois

Vierailija
7/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen uimista tietty. Muutenhan menee paskat altaaseen. Altaassa kyllä haistaa ne, jotka ei ole peseytyneet.

Toki myös altaan jälkeen kloorin pesu.

Vierailija
8/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippua ennen ja jälkeen, hiukset shampoolla ennen ja hoitoaineella jälkeen.

Vierailija
9/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin teen. Meikit toki pesen pois huolellisesti, mutta hiuksissani ei ole mitään tököttejä, joita pitäisi shampoolla hinkata pois ennen altaaseen menoa. 

Vierailija
10/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka teidän tukka kestää shampoopesun sekä ennen ja jälkeen uinnin? 

Vierailija
11/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hiukset vasta uinnin ja saunan jälkeen, käytän kyllä uimalakkia uidessa. Vartalon pesen sekä ennen että jälkeen.

Vierailija
12/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa ja suihkutan myös alapään ja saunaan sitten ja sieltä suihkuun ja altaalle. Peseydyn kun tulen altaasta.

Vierailija
13/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä vesi ennen uintia ja pesut jälkikäteen. Tämä siksi että olen jo käynyt töistä tullessani suihkussa. Toki jos olen umpihikinen uimahalliin saapuessani niin sitten tietysti saippuapesu.

Vierailija
14/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään eräässä Hgin uimahallissa tuli nainen 3 lapsrn kanssa ja oli sukeltajan asu myös pää peitetty ja pieni lapsi ehkä 5 v uimapuku yllä ja 2 tyttöä jalat peitetty ja vartalo. Muutaman sekunnin olivat suihkussa ja sitten altaalle.

Vierailija
15/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri menossa vesijuoksemaan ja tiedän jo etukäteen, että altaassa tulee olemaan ihmisiä, jotka eivät ole pesseet hajuvesiään ja hiuksiaan. Ällöttävä lemu pölähtää, kun tällaiset tyypit esim. kääntyvät altaan päässä. Toinen on se, jos joutuu uimaan/juoksemaan pesemättömän perässä, jaiks.

Esim. pesemättömistä hiuksista irtoaa likaa ja töhnää vaikka kuinka paljon.

How dare you?

Vierailija
16/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestyssäännöissä lukee suomeksi, englanniksi, ruotsiksi, venäjäksi ja selkokielellä, että peseydytään ennen altaaseen menoa. Sokea tarvitsee avustajan. 

Vierailija
17/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että tietysti. Hiki, lika ja kaikki meikit ,ja aineet hiuksissa tarvitsee muutakin kuin pelkkää vettä. Hyi olkoon, jos joku pulahtaa altaaseen ilman kunnon pesua.

Ja tietysti uimisen jälkeen pestään samoin kunnolla, ettei iholle ja hiuksiin jää mitään paskoja vedestä.

Vierailija
18/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään ruveta uimahallissa pesemään itseään saippualla ja shampoolla. Siihen kiinnittäisivät muutkin huomiota ja pitäisivät naurettavana, pahimmassa tapauksessa tulisi jotain kommentteja tyyliin "miksi sä peset hiukset niin hassusti ja laitat liian paljon/vähän shampoota". Ihmiset kun eivät osaa olla sekaantumatta toisten asioihin.

Vierailija
19/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan riitä.

Altaaseen mennään täysin puhtaana ja ei ne sun kainalot ja alapää puhdistu pelkällä vedellä..

Jotenkin tuntuu siltä, että ihmiset käy kyllä suihkun alla ennen altaaseen menoa, mutta eivät tee kunnollisia saippuapesuja intiimipaikoille.

Vierailija
20/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri menossa vesijuoksemaan ja tiedän jo etukäteen, että altaassa tulee olemaan ihmisiä, jotka eivät ole pesseet hajuvesiään ja hiuksiaan. Ällöttävä lemu pölähtää, kun tällaiset tyypit esim. kääntyvät altaan päässä. Toinen on se, jos joutuu uimaan/juoksemaan pesemättömän perässä, jaiks.

Esim. pesemättömistä hiuksista irtoaa likaa ja töhnää vaikka kuinka paljon.

How dare you?

Olen kyllä harvinaisen onnellinen, kun minulla ei ole aavistustakaan, miltä haisevat pesemättömät hiukset. Paitsi tietysti jollain pultsareilla. Ja minä en kyllä uima-altaassa haista yhtään mitään muuta kuin kloorin. Miten siellä muka edes mikään voisi haista, kun se tyyppi on lillunut siinä vesimassassa? Mikä siinä siis haisee, jos oletetaan, että tämä henkilö on jo ainakin kerran uinut altaan päästä päähän? Jos tyyppi haisee niin pahalta, ettei altaan vesikään vie sitä hajua pois, miten se suihku sen sitten tekisi. Olisiko se sitten joku ominaishaju tai vaikka hengitys, joka siinä haisee? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän