Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??

Vierailija
20.02.2020 |

Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.

Kommentit (1354)

Vierailija
481/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä monellakin kakka-aikataulu? Eli hätä tulee aina samoihin aikoihin vuorokaudesta. Minulla ei ole koskaan ollut näin. Kerran päivässä tulee hätä mutta kellonaika on milloin sattuu.

No oli miten oli, en häpeä käydä vessassa. Jokainen meistä Englannin kuningatarta myöden kakkii, mitäs häpeämistä siinä (ja sen hajuissa on).

Vierailija
482/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka on syytön, heittäköön ensimmäisen kiven... paskon kyllä ihan surutta kun siltä tuntuu, luonnollinen asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä pitäisi ottaa huomioon rekryssä.

Ei paskojia taloon.

Ei taida työnantajan oikeudet riittää wc-käyntien kieltämiseen työajalla!

Vierailija
484/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona huvitan puolisoani nostamalla toista jalkaani ja koukistamalla sen ennen pieraisuja. Tosin ei hän  yleensä ole kovinkaan huvittunut. Koira, sika tai hevonen kuulen silloin olevani.

Vierailija
485/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin salaa ihastunut erääseen tyttöön. Satuin kerran menemään hänen jälkeensä vessaa ja olin pyörtyä hajuun. Tunteeni häntä kohtaan kuoli saman tien vessassa. Tyttö huomasi hengenhaukkomiseni vessasta tullessani  ja lehahti punaiseksi. Jälkeenpäin ajatellen olisi pitänyt ignoorata tapaus ja iskeä tyttö, sillä hän oli ihan mukava. Harmi.

Vierailija
486/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska siitä saa palkkaa.

No ei sulle siitä paskomisesta makseta palkkaa, vai luuletko, että hengittämisestä ja silmäluomien räpsytyksestäkin maksetaan? Kyllähän sä niitäkin teet työajalla.

Jos tekee töitä toimittajana Alma Medialla tai Sanomalla, niin silloin todellakin paskan tuottamisesta maksetaan liksaa.

487/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän pöntön ja istun siellä kunnes haju lähtee

Vierailija
488/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn aina aamulla kakalla kotona ennen töihin lähtöä. Mutta toki mulla joskus saattaa tulla töissä kakkahätä. Silloin saatan mennä pukuhuoneen vessaan tai johonkin muuhun rauhallisempaan vessaan. En varmasti mene kakkoshädälle jos joku on vessan oven toisella puolella. Eli töissä ei kyllä ole ongelmaa kun meillä on niin monia vessoja käytössä.

Muistan yhden entisen työpaikan ja siellä oli meidän käytössä vain yksi vessa. Mulla tuli pakottava vessahätä ja siinä kävi niin, että pönttö meni tukkoon. En muista tarkalleen miten selvisin tilanteesta, mutta jotenkin sain vessan vetämään. Tiedättehän, jotain ällöttävää siinä varmasti täytyi tehdä. Onneksi kukaan ei ollut odottamassa oven takana. Mutta oli se kuumottava tilanne.

Vierailija
489/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä pitäisi ottaa huomioon rekryssä.

Ei paskojia taloon.

Ei taida työnantajan oikeudet riittää wc-käyntien kieltämiseen työajalla!

Haastattelussa olisi hyvä pitää opetettua  paskakoiraa, joka arvioisi työnhakijan paskanhajun.

Onko koira iloinen vaiko alkaa haukkua ja olla etäämmällä - siitä voi päätellä  paskatestin tuloksen.

Näin voisi pitää pahimmat haisuliinit poissa.

Vierailija
490/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mie käyn hämmentämäsä tuota talikkoa"

Vierailija
491/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa voi tarkastella myös tästä näkökulmasta:

- 200 työpäivää

- 1krt/päivä a'10 minuuttia

200 pv x 10 minuuttia = 2.000 minuuttia.

- Tunnissa on tunnetusti 60 minuuttia...   >>> istut siis palkkaa nauttien viikon verran vuosittain pytyllä, jo tuolla tahdilla!

Vierailija
492/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn autolla töissä. En kehtaisikaan kakalla mennä.

Vierailija
493/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on toimistolla työtilanteesta riippuen 2-8 jätkää. Rakennusliike. Kilpaillaan siitä kuka paskoo koviten. Jos työkaveri on viereisessä kopissa voidaan puhua työasioita ja välillä muitakin juttuja kun kakitaan.

Vierailija
494/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oma veski eikä kettää kyttää

Vierailija
495/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn autolla töissä. En kehtaisikaan kakalla mennä.

Joskus oli mainos, jossa kehotettiin menemään munalla töihin. Yhtä vaikeaa sekin lienee!

Vierailija
496/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nyt istun paskalla. Tiedättekö sellainen vihreä ripuli varpusparvi haiseekin eri mädälle kuin normi löysä. Pörisee ja märkää limaista purskahtlelua.

Haju seuraavalle on ihan parasta mitä tänne jää. Jättäiskö vielä vetämättä kun lähden🤔

Vierailija
497/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän Sana:

Herra, hän haisee jo!

Vierailija
498/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä! Lähteekö joku kotoa etätöistä työpaikalle vain käydäkseen p askalla?

Vierailija
499/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInä en kehtaa työajalla pelata pokemon go:ta, tai kehtaan siis kyllä muuten mutta jos tulee sopiva raidi niin on pakko mennä "kakalle" - tai kakalle.  Käyn varmuuden vuoksi miesten vessassa että jos tulee kakki niin haisu menee miesten syyksi.  Hienokin neiti voi käydä wc:ssä "kaunistautumassa" ja odotan aina ovi kiinni korvassa että kaikki on poistuneet ennenkuin tulen ulos.

Joo sama. Ikävä kyllä.työpaikka muutti ja nyt ei pysty osallistumaan kuin remote raidilla. Pokestop on kuitenkin sopivalla etäisyydellä että pystyy palavereissa pyäyörittelemään varastot täyteen tavaraa.

Vierailija
500/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä työntekijä, ahkera ja täsmällinen, joten koen oikeudekseni paskoa vaikka pomo kuuntelisi oven toisella puolella. Jos liikaa hävettää ja on oikein paha ribale, vessapaperia pöntön pohjalle ennen toimitusta ja tulitikun sytytys toimituksen jälkeen.