Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??

Vierailija
20.02.2020 |

Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.

Kommentit (1354)

Vierailija
501/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytte niin käykää siellä edes vessassa. Se, että siivooja kohtaa kasan pöydällä, on jo vähän liikaa.

Vierailija
502/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun tuun töihin, käyn ekaks heittää koko illan muhineet krapularipulipierupaskat pönttöön ja vähän sen reunuksillekin.  Oon huomannu, että katto ja seinätki alkaa tulla ruskeemmaks. Kukaan ei ole koskaa huomattanut, koska omat on paskat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni meilläpäin kaikki kakkivat ja lähes kaikki vielä äänekkäästi ja hajun kera. Se on siis ihan normaalia. Kakkimassa käydään aina tarpeen tullen, siinä ei ole mitään hävettävää ja suoli pysyy kunnossa. Hajukin on aivan normaalia, siitä on vaan tehty jonkinlainen hienohelmojen keuhistus ja pierusta toisten huvitus!

Vierailija
504/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naiset käy kakalla.

Vierailija
505/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiaa voi tarkastella myös tästä näkökulmasta:

- 200 työpäivää

- 1krt/päivä a'10 minuuttia

200 pv x 10 minuuttia = 2.000 minuuttia.

- Tunnissa on tunnetusti 60 minuuttia...   >>> istut siis palkkaa nauttien viikon verran vuosittain pytyllä, jo tuolla tahdilla!

Vaihtoehto? Kaikille omat pytyt työpöydän ääreen, vai! Mitäs sitten kun yskimiseen ja nenän niistämiseenkin kuluu työaikaa?

Vierailija
506/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn, kun siellä ilmaiset paperit!

Vierailija
507/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja paskon työpaikan vessassa, tosin mulla on oma vessa yläkerrassa, alakerta täys miehiä. Eikä tässä vielä kaikki, viime lokakuussa vein sairauslomatotarin tj:lle, luki ihan suomeks että peräpukamaleikkauksen jälkitila. Seuraavana aamuna oli styrokslevy mun tuolilla muotoon leikattuna, ja tj selosti että voin leikata sopivan reijän siihen kohalle. Ou mai gaad, tosin pitkään olen ollut samassa työpaikassa ja tiedän että pukamat vaivaa muitakin. Pskoo se johtajakin, oon kuullut monesti.

Vierailija
508/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on  vanha paska auto ja kyllä silläkin kehtaa käydä töissä.  Aina joskus totean että tuskin sillä paskalla pääsee edes yli satasta mutta kyllä se kulkee sataaviittäkymppiä ja mittarin mukaan kahtasataa alamäessä.

Vierailija
509/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku rykii vessan ovea minun istuessa sisällä asioilla, niin taatusti selaan vauvapalstaa vähintään kymmenen minuuttia normaalia pidempään ja lähtiessäni kyllästän kopin wc-raikastimella ja kastelen lattian bidé-suihkulla.

Vierailija
510/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikymmeniä sitten olin kunnanvirastossa töissä. Joku valtuutettu tai lautakunnan jäsen sekosi ja lääppi yleisövessan seinän omalla pskallaan muutaman kerran, selvis viimein kuka salapaskasotkija oli. Piti sitten tehdä lappu että "Tulosteet pönttöön kiitos". Se tyyppi joutui hoitoon joksikin aikaa. Outo tapaus.

Vierailija
511/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia kehtaan mennä kakalle työpaikan vessaan, koska en kehtaa kakata housuun. Häpeäisin vielä enemmän. Ja luulen, että saisin lopputilin, jos olisin töissä aina kakat housuissa.

Vierailija
512/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa näin siivoojan näkökulmasta että tätä paskomista ei voi olla huomaamatta. Joka saatanan päivä iso asiakkuus etenkin ukkojen wct on aivan paskan ruskeat, eikä harjaa osata käyttää. Ei yhtään osata muita ajatella, kun jätetään vilkaisematta pytty onko miten kustu ja paskottu laitoja myöten. Wc paperit revitty pitkin lattioita. Näköjään asiakkaat on niin pilalle passattu että ihan sama miten toimitaan.

Herää kysymys onko kotonakin yhtä törppöjä.

Kuvottavaa sikailua!

Vierailija
513/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen työtä, jossa työvuoro kestää sen 16h-24h, aika pakkohan siellä on kakallakin käydä :D

Vierailija
514/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vetästä vessa heti, kun kakka irtoaa ja plumpsahtaa pönttöön.

Vierailija
515/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on pinnallisia ihmisiä,jos ei töissä voi edes vessassa käydä paskalla,kauheeta ,jos joku vaikka kuulee tai haistaa,kyllä Presidentti ja kuninkaallisetkin käy paskalla.Näitä juttuja on kyllä huvittava lukea,onko oikeesti tommosia ihmisiä jotka miettii noin turhanpäiväisiä asioita,sillon kun on paskahätä sillon pitää mennä vessaan.

Vierailija
516/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Eipähän tarvitse tuhlata vapaa-aikaa tikistämiseen ja liata omaa pönttöä

Vierailija
517/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti ihminen huuhtoo jälkensä ja suihkuttaa vielä käsisuihkulla vauhtiraidat pöntöstä, myös vessaharjan käyttö on hallussa. Ihmettelen tyyppejä, jotka jättävät epäsiistin vessan jälkeensä. En luottaisi henkilöön, joka jättää jälkeensä epäsiistin vessan !

Olen jo eläkkeellä, mutta töissä ollessani oli yleensä kerran päivässä pakko käydä työpaikan vessassa kakalla, se oli stressaavaa, kun tuntui että aina oli kiire. Hajulle ei voi mitään, paitsi jos oikein häiritsee, niin suihkauta sitruunantuoksuista ilmanraikastetta.

Vierailija
518/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn autolla töissä.

Vierailija
519/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi suoli toimii vain kotioloissa.

Vierailija
520/1354 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen psyykannut itseni valmiiksi: pyrin jättämään kaikki mahdolliset jätökset työpaikalle: aamulla pinnistelen aamukakan aina työpaikalle asti ja ennen kotiinlähtöä pyrin vielä tyhjentämään suolen työpaikalle. 

Nykyään suurin haaste on pidemmät vapaat kotona, kun tekee mieli singahtaa työpaikalle kakkimaan.