Kansanedustaja Mikko Kärnä piinasi naista dickpiceillä
Kommentit (430)
Olevinaan niin kurkoa kun ei aio hakea sairauslomaa. Sulki vaan laitteet viikonlopuksi.
Varmaan keskustan naiset tykkää kun joutuvat kommentoimaan irstailijan puolesta ettei tää ole keskustan hyväksymää toimintaa.
Ehkei aihe pitkään ole mediassa, mutta vaikuttaa jatkossa mielikuviin hänestä. ikävä juttu lähipiirille, itse kokee tuon vaan meriitiksi mikä pahentaa asiaa.
Ollut sinisilmäinen hölmö, eikä edes kadu sitä kun ei anteeksipyyntöä tullut.
Missä Mikko luuraa? Ai niin, sillon puhelin kiinni viikonlopun.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämä nainen on? Joku keskustan organisaatiosta vai joku baaripano?
Indonesialaistaustainen kaunotar, jolla on hyvin suomalainen nimi.
Eikö eduskunnassa ole mahdollisuutta saada terveyspalveluja, että tuo itsensäpaljastelu saataisiin hallintaan? Monenlaisia muitakin mt-häiriöitä on hoidettu psykoterapialla.
Olette vaan kateellisia Mikon menestyksestä. Utsjoen kaltaisen persläven kunnanjohtajasta eduskuntaan ja valtakunnan politiikan keskiöön myös median seuraavaksi persoonaksi ja naistenmieheksi!
Vierailija kirjoitti:
Olette vaan kateellisia Mikon menestyksestä. Utsjoen kaltaisen persläven kunnanjohtajasta eduskuntaan ja valtakunnan politiikan keskiöön myös median seuraavaksi persoonaksi ja naistenmieheksi!
Juurikin näin! Kateutta ilmassa koska menestys!
Vierailija kirjoitti:
Utsjoen asukkaat tuskin ilahtuvat, että Mikko Kärnä suuren yleisön silmissä paikkakunnan "suuri" poika.
"Mikko Kärnä, Enontekiön entinen kunnanjohtaja, kansanedustaja"
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä kuvan saanut nainen ollut ensin ihan vapaaehtoisesti pannut tämän tyypin kanssa. Ilmeisen typerä tapaus tai sitten halusi kunnolla julkisuuteen oikein matskun keran. Kuinka yksinkwrtaista on panna estot päälle ei-toivotulle viestittelijälle? Onko tämä kosto ,kun Kärnä ei jättänyt muijaansa?
Minä s¤¤tanan ihmisoikeutena tuota kikkelikuvien lähettelyä oikein pidetään, kun toistuvasti ulistaan kuinka ihan on vain vastaanottajan vastuulla tuleeko niitä vai ei?!
Miksi niillä pitää edes piinata naisia? Miksi nämä kullinsapalvojat ei voi lähetellä kuvia elimestään toisilleen? Miehet osaisi varmasti arvostaakin noita otoksia ryppyisestä lerppakärsästä ihan toisin kuin naiset.
Nuo kikkelikuvat on ainoastaan naisen ahdistelua ja naisen alistamista ja häpäisyä. Tuollainen käytös ei ole nykyaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin naipotellaan ja sitten järkytään kikkelinkuvista. Ei mene läpi. Ihan tarkoituksella on kuvat säilyttänyt hänen kannaltaan parempaa ajankohtaa ajatellen.
Toivottavasti saa hyvät rahat!
Laittakaa vaan niitä kikkeli kuvia, minä olen kaikki laittanut aina tiedoksi vaimolle/lapsille/vanhemmille ja tyttöystäville. Ainakin kuusi eroa tiedän kuvien takia tulleen, ukot on menettäneet lapset ja puolet omaisuudestaan.
Ja minä olen iloinnut!Ensin naipottelet naimisissa olevan kanssa ja sitten esität uhria? Siinä sitä on totaalista kaksinaismoralismia.
Hyi hemmetti.
Ensin menet naimisiin, teet lapsia, ja sitten vonkaat seksiä jokaiselta vastaantulijalta, joku känniääliö suostuu, noh siihenhän sinun on tyytyminen, kun et muita saa. Vaan sepä olikin fiksu ja huomasi miten tyhmää jujutetaan, toivottavasti myy kuvatkin ja kaikki viestien sisällöt. Kyllä siellä seiskan lakimiehet taatusti laskee tarkkaan kuinka paljon voi julkaista ja Mikkoa hermostuttaa. Rahat pois ja ku lli kärnä poljetaan suohon. Jes!
Mikon lapset sitten netistä saa lukea miten fiksu isä niillä on! Ja vanhemmat ovat ylpeitä hu o raavasta pojastaan. Sellainen keissi!
Luulen että Mikko on vähemmän valmis jatkossa neuvomaan muita, voi olla että tulee kuittia.
Eikö itsensäpaljastelu ole luokiteltu sairaudeksi?
Varmaan ei vakavaa kun ei selvällä Suomen kielellä?
Vierailija kirjoitti:
Mikon mulkku on ainakin 100% kotimaista lihaa.
voi vapaasti laittaa piirakkaan ilman että joku nillittää twitterissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä kuvan saanut nainen ollut ensin ihan vapaaehtoisesti pannut tämän tyypin kanssa. Ilmeisen typerä tapaus tai sitten halusi kunnolla julkisuuteen oikein matskun keran. Kuinka yksinkwrtaista on panna estot päälle ei-toivotulle viestittelijälle? Onko tämä kosto ,kun Kärnä ei jättänyt muijaansa?
Miehet osaisi varmasti arvostaakin noita otoksia ryppyisestä lerppakärsästä ihan toisin kuin naiset.
Nuo kikkelikuvat on ainoastaan naisen ahdistelua ja naisen alistamista ja häpäisyä. Tuollainen käytös ei ole nykyaikaa.
Tässä asiassa olen kokematon mutta ymmärtääkseni idea on, että naiselle ei lähetetä kuvia lerppakärsästä. Päin vastoin.
Miettikää mikä työ saada ensin se seisomaan ja sitten ottaa kuva vapisevilla käsillä!
Kyllä ois äiti ylpeä! Oppinut ensin potalle ja sitten pöntölle, sitten...
Kyllä nää tällaiset teot on aina äitien vika loppupeleissä. Kehutaan poikaa kun oppii käyttämään ”aivojaan”.
Vasta katsoin säälien yhtä äitiä päiväkodin vaatenaulakoilla kun yritti saada poikansa pitämään housut jalassa. Ois näytellyt pisuvehjettään kaikille läsnäolijoille. Kunpa olisin älynnyt heittää että siinä tuleva kansanedustaja!
Vierailija kirjoitti:
Eikö itsensäpaljastelu ole luokiteltu sairaudeksi?
Usein osa persoonallisuushäiriötä. Vaikeassa narsismissa ”vallan symbolin” esittely ja samalla vastaanottajan alistaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin naipotellaan ja sitten järkytään kikkelinkuvista. Ei mene läpi. Ihan tarkoituksella on kuvat säilyttänyt hänen kannaltaan parempaa ajankohtaa ajatellen.
Toivottavasti saa hyvät rahat!
Laittakaa vaan niitä kikkeli kuvia, minä olen kaikki laittanut aina tiedoksi vaimolle/lapsille/vanhemmille ja tyttöystäville. Ainakin kuusi eroa tiedän kuvien takia tulleen, ukot on menettäneet lapset ja puolet omaisuudestaan.
Ja minä olen iloinnut!Ensin naipottelet naimisissa olevan kanssa ja sitten esität uhria? Siinä sitä on totaalista kaksinaismoralismia.
Hyi hemmetti.
Ensin menet naimisiin, teet lapsia, ja sitten vonkaat seksiä jokaiselta vastaantulijalta, joku känniääliö suostuu, noh siihenhän sinun on tyytyminen, kun et muita saa. Vaan sepä olikin fiksu ja huomasi miten tyhmää jujutetaan, toivottavasti myy kuvatkin ja kaikki viestien sisällöt. Kyllä siellä seiskan lakimiehet taatusti laskee tarkkaan kuinka paljon voi julkaista ja Mikkoa hermostuttaa. Rahat pois ja ku lli kärnä poljetaan suohon. Jes!
Mikon lapset sitten netistä saa lukea miten fiksu isä niillä on! Ja vanhemmat ovat ylpeitä hu o raavasta pojastaan. Sellainen keissi!
Luulen että Mikko on vähemmän valmis jatkossa neuvomaan muita, voi olla että tulee kuittia.
Mikon kaikki sanominen - kuten myös muille päteminen - on tämän jälkeen kuin vastatuuleen kusemista. Aivan yhtä tyhjän kanssa. Mitättömyys mitättömin ajatuksin. Ei kukaan. Ei mitään. Haisevan kullin esittelijä. Debiili.
Ei siis mikään kovin pieni meisseli hänellä.
Aika tyhmä tämä nainenkin. Sanoi että vastaili viesteihin siksi että näkisi miten pitkälle Kärnä on valmis menemään. Jos et halua jonkun viestejä, niin kannattaisiko sanoa se ja estää äijä eikä vastailla sen viesteihin!
Mietitäänpä sitten, mikä on tämän naisen motiivit myydä juttu julkisuuteen vadta nyt. Menikö kiridtys pieleen ja seiska maksoi jutusta. Vai mistä on kysymys? Kvg kyllä löytää aika hyvin kenen tahansa parisuhdetilanteen, mikäli se jotakuta sattuisi kiinnostamaan.