Täytän kohta 20v, enkä ole koskaan käynyt laivaristeilyllä. Onko muita kokemattomia?
Täältä Pohjois-Suomesta on toki matkaa Turkuun tai Helsinkiin, mistä risteilyalukset lähtevät ja harvemmin täällä naapuritkaan käyvät Tallinnassa tai Tukholmassa, mutta melkeinpä kaikki ovat joskus olleet, ainakin nuorempi väki.
Äiti ja isä ei ole koskaan suostuneet viemään tai antanut lupaa mennä kavereiden kanssa. Heidän mielestä turvallisinta pysyä kotona, eikä laivaan ja lentokoneeseen ole mitään asiaa. Nyt kun olen täysi-ikäinen, ei opiskelijana ole taas rahaa sellaiselle matkalle lähteä.
Olen jo edes jäänyt mistään paitsi?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Menevätkö siis kaikki naiset laiva risteilylle panemaan...? Kyselee kiltimpi mies
No ei todellakaan... huoh. Itse menin ainakin ihan kiltisti nukkumaan omaan hyttiin 10-11 aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Menevätkö siis kaikki naiset laiva risteilylle panemaan...? Kyselee kiltimpi mies
Olen ollut laivalla varmaan sata kertaa ja ei, en ole kertaakaan pannut siellä muuta kuin omaa miestäni.
Älä edes tuhlaa rahojasi siihen, että matkustat ensin Helsinkiin tai Turkuun pelkälle laivamatkalle päästäksesi. Oulusta pääset lentämällä kaupunkilomalle Eurooppaan, jos ei muuten niin Helsingin kautta. Norwegianilta löydät halpoja lentoja.
Ysärillä olisit ollut kummajainen, nykyään et todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut laivalla varmaan sata kertaa ja ei, en ole kertaakaan pannut siellä muuta kuin omaa miestäni.
En tiedä kertyykö itselleni sataa kertaa, useita kymmeniä kuitenkin. Viimeisin random-panoni oli Turku-Tukholma välillä vuonna 1982. Sen jälkeen on ollut rauhallisempaa.
No.... Minä olen 33 v ja olen kerran käynyt Tallinnassa laivalla. Millään bileristeilyllä en ole koskaan ollut, enkä koskaan mene.
Olet ja et. Moni kokemus on sellainen, että se tuottaa iloa jonkin verran jos ei hölmöile, ja jos rahojen laittaminen ei vie koko budjettia.