Kännykkään tuli viesti ilmoitus etsi puhelin? Mikä ihme tämä on, joku uus huijaus?
Puhelimen viesti ilmoituksiion oli tullut kolme kertaa teksti " etsi puhelin" ja 1 jne
Miehen kännykkään oli tullut sama?
Mikä juttu tämä on, onko muille tullut samaa?
Kommentit (29)
Minäkin sain tänään. Mulla on Samsung.
Samsung minullekin.
t. ensimmäinen vastaaja
Mainos. Teillä on liittymäsopimuksessa kohta "suostun vastaanottamaan markkinointiviestejä enintään N kpl/viikko."
Isoveli valvoo Samsungin omistajia...
Illuminatin hakkerille on tullut bugi valvontasoftan uuteen versioon.
Sama tuli molempiin Samsung puhelimiini tänään. Ei se mikään haitta-ohjelma tai mainos ole, joku ohjelmistopäivitys varmaan.
Samoin mun puhelimeen oli tullut ilmoitus. Samsung puhelin täälläkin.
No perhana, mä klikkasin sitä ja katos vaan. Olenko nyt ymmärtämättömyyttäni antanut lupia johonkin?
Mulle tuli tuo ilmoitus puhelimeen, jossa ei ole sim-korttia. Puhelin toimii vain wifillä
Vierailija kirjoitti:
Mistä numerosta?
Minulle tuli myös. Tuli ilmoituksena yläreunaan, ei siis viestinä. Samoin kuin tulee esim. odottavat päivitykset. En avannut, tyhjensin, eli en tiedä enempää.
Tänne tuli myös kaks tuommosta ilmotusta samsungiin. Napsautin ilmotuksia ja hävis koko homma.
Nosto. What sorcery is this?? Tänne se folio.
Pakkohan tuolle on joku tarkoitus olla.
Mulla kans tuli Samsungin puhelimeen. Siis kolme ilmoitusta. Oisko kolme kun samalla googletilillä kirjautunut kolmeen laitteeseen?
Mites muilla. Tuliko yhtä monta kuin kirjautuneena puhelimeen?
Vierailija kirjoitti:
Mulla kans tuli Samsungin puhelimeen. Siis kolme ilmoitusta. Oisko kolme kun samalla googletilillä kirjautunut kolmeen laitteeseen?
Mites muilla. Tuliko yhtä monta kuin kirjautuneena puhelimeen?
Ei, tämä ilmoitus tuli vain kerran ja tilejä puhelimessa mulla on 4 tai 5
Mullekin tuli samsung puhelimeen. Klikkasin sitä ja katosi vaan pois.
Sain tänään tuollaisen ilmoituksen. En tiedä syytä.