Löysitkö kumppanin silloin, kun vähiten sitä odotit?
Usein sanotaan, että kumppani ei löydy etsimällä, vaan silloin, kun sitä vähiten odottaa. Kävikö sinun kohdallasi näin vai löysitkö kumppanin aktiivisella ja määrätietoisella etsimisellä?
Kommentit (27)
En. En usko tuohon ollenkaan vaan pelkästään aktiiviseen hakuun. Miten edes voi tietää onko toinen sinkku on jos sen tapaa sattumalta jossain luennolla tai kaupassa tai muualla kun ei etsi? Kun molemmat etsivät on parhaat mahdollisuudet pariutua.
Kyllä. En etsinyt, oikeastaan päin vastoin.
Onhan niitä monta huonoa tullut elämässä vastaan etsimättäkin. Enkä aio etsiä tästäkään eteenpäin. Keski-ikäiselle ei ole tarjolla enää kuin persoonallisuushäiriöisiä ja päihdeongelmaisia koko ikänsä tukisysteemeissä loisineita elämäntapaintiaaneja. Etsivät itselleen elättäjää jostain vakaasta persoonasta, jolla on talous kunnossa ja jonka elämän saisi tuhota.
En todellakaan ole löytänyt ketään silloin kun en ole etsinyt. Olen introvertti ja nyt yli 10 vuotta sinkkuutta takana. Aktiivisempaa etsintää noin 5 vuotta takana. Välillä on ollut orastavia suhdeviritelmiä mutta aina menee jotain pieleen, jomman kumman kiinnostus lopahtaa tms.
Kyllä. En ole ikinä etsinyt kumppania. Lähdin vaan työkaverin kanssa yksille, kun ois muuten ollu tylsä ilta yksin, ihan kaveripohjalta ja sitten meillä synkkasikin paremmin kuin oletin.
Kyllä ja ei. Halusin löytää kumppanin ja luulin sellaisen löytäneeni. Sitten mies vain booh! katosi. Olin todella rikki ja hajalla ja vihainen kaikille maailman miehille. Ajattelin, että nyt en enää etsi mitään ja sinkkuus odottaa. En kuitenkaan päässyt tästä kadonneesta miehestä yli enkä ympäri ja halusin jotain muuta ajateltavaa ja vähän sellaisella laastarimeiningillä lähdin vielä yksille treffeille. Ajattelin, että ehkä saan vähän itseluottamuksen rippeitä takaisin ja vielä yhdet treffit kokeilen, ennen kuin luovutan. Ja siinä se sitten oli. Eli toisaalta odotin ja toivoin kovasti, mutta olin jo luovuttamassa enkä kuvitellut, että juuri tämä viimeinen mies sitten olisikin kaikkea mitä halusin.
En löytänyt etsimällä enkä etsimättä ja nyt olen ollut jo viitisen vuotta hyvinkin tyytyväisenä yksin, mutta ei kumppania ole tullut vastaan. Itseasiassa ei ole kukaan edes osoittanut kiinnostusta vaan olen kuin näkymätön miehille.