Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysitkö kumppanin silloin, kun vähiten sitä odotit?

Vierailija
20.02.2020 |

Usein sanotaan, että kumppani ei löydy etsimällä, vaan silloin, kun sitä vähiten odottaa. Kävikö sinun kohdallasi näin vai löysitkö kumppanin aktiivisella ja määrätietoisella etsimisellä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Todellakin. En olisi koskaan arvannut että työkaverini on minuun palavasti ihastunut ellei olisi tunnustanut. Nyt naimisissa. 

Vierailija
2/27 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edessä hän oli monta vuotta enkä huomannut. Yksi päivä vain ihastuin. En etsinyt. Olin avioliitossa toisen kanssa tuolloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä. Se oli hämmentävä hetki, 20 vuotta sitten. Yhtenä hetkenä vain tajusin, että meidän välillähän roihuaa. Se oli hämmentävää, koska olimme tunteneet toisemme aina.

Vierailija
4/27 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Löysin kumppanin kun olin päättänyt että sinkkuus saa riittää, ja toimin asiassa aktiivisesti.

Vierailija
5/27 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En kyllä myöskään "aktiivisesti ja määrätietoisesti etsinyt". Kaipasin elämänkumppania ja olin kertonut sen ystävilleni, ja yksi heistä sitten tiesi myös miehen, joka kaipasi elämänkumppania, ja tutustutti meidät toisiimme.

Vierailija
6/27 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri eronnut teiniaikaisesta rakkaudesta (7 vuotta seurusteltiin). En todellakaan halunnut uutta suhdetta, halusin elää sinkkuna ja vapaana. Muutin jopa toiselle paikkakunnalle ja vaihdoin yliopistoa ja alaakin päästäkseni eroon sairaalloisen mustasukkaisesta poikaystävästäni. Ehdin sinkkuilla vain pari viikkoa kun tosirakkaus osui kohdalle. Tässä ollaan oltu jo reilut 20 vuotta yhdessä ja nuorinkin lapsi on muuttamassa pian kotoa. En siis todellakaan hakenut tai halunnut parisuhdetta sen kusipään jälkeen, mutta näin kävi ja hyvin kävikin.

Vierailija
7/27 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivisella ja maaratietoisella etsinnalla. Loin profiilit Tinderiin ja Badoohon, jalkimmaiseen otin viela maksullisen tilauksen puoleksi vuodeksi. Mainitsin profiilissani, etta etsin sielunkumppania, tyyppia jonka kanssa voin tulla vanhaksi. Kerroin, etta olen vela ja etta en halua deittailla isien kanssa. Toivoin elainystavallisyytta, silla koirani on osa pakettia. Kerroin myos, etta tupakoin ja pidan viineista, ja etta en arvota ihmista koulutuksen, sosiaalisen statuksen, taloudellisen tilanteen, etnisen taustan tai seksuaalisen suuntauksen kautta, ja mainitsin toivovani, etta mies jakaisi arvomaailmani. 

Kaksi viikkoa meni, sitten loytyi. :) Avausviesti oli:

"Profiilisi perusteella olen sulle taydellinen mies. Olen Lahi-idasta ja rutikoyha, tupakoiva lapseton tyoton, mutta rakastan koiria ja kannatan tasa-arvoa. Milloin tavataan? ;) " 

No, me tavattiin tuosta viestista kuuden paivan paasta. <3 

Vierailija
8/27 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Zinc

Vierailija
9/27 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan. Seurustelumme ei alkanut mistään palavasta rakastumisesta, vaan ystävyydestä. Tunsimme jo toisemme. Se alkoi kun oli sopiva hetki.

Vierailija
10/27 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin. Olin kyllä valmis parisuhteelle, mitta tyytyväinen sen hetkiseen elämääni enkä etsinyt mitään. Sitten ihastuin ensitapaamisella mieheen, joka tuli eteeni yllättävässä paikassa. Kaiken lisäksi ei edusta mitään, mitä ennen pidin kriteerinä miehelle, on ulkonäöllisesti ja luonteeltaan aivan erilainen mitä olin ennen etsinyt.

Olen onnellinen.

Vierailija
11/27 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkin voi sanoa.

Vierailija
12/27 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Löysin, kun minä olin valmis uuteen rakkauteen.

En kuitenkaan etsinyt enkä hakenut ketään. Luotin, että kyllä se tulee kohdalle, kun on aika.

Vierailija
13/27 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan. Olin eronnut jo joitakin vuosia aiemmin, laastarisuhteenkin läpikäynyt ja lopettanut. Etsin netistä lähinnä tapailukaveria, vähän piristystä elämään lasten vuoroviikkojen aiheuttamaan tyhjiöön. Sain viestin kiinnostavalta mieheltä, kirjoiteltiin pari viikkoa, huomattiin, että molemmilla kolahtaa kovasti toisen viestit. Ensimmäisen tapaamisen jälkeen oli selvää, että meistä tulee pari. Edettiin kuitenkin hitaasti, seurusteltiin monta vuotta ja muutettiin yhteen kun lapseni olivat muuttaneet omilleen. Edelleen onnellisena yhdessä.

Vierailija
14/27 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/27 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin. En olisi ikinä uskonut. Ei ollut edes haku päällä enää. Ja sitten se vaan napsahti, matkalla yllättäen

Vierailija
16/27 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/27 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole löytänyt. Välillä salaa odottanut, välillä en.

Vierailija
18/27 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä tilanne miekkosen kanssa on, siis että seurustelemmeko vai emme. Emme ole sopineet mitään, vaikka kyllä tämä seurustelulta tuntuu. Ja tiedän satavarmasti, ettei miekkonen halua minusta yhtä asiaa. Itse asiassa sitä yhtä asiaa emme ole vieläkään kokeneet yhdessä, ja joo tiedän: ei pitäisi alkaa suhteeseen, jos ei ole ollut s-e-ksiä, mutta en minä tiedä että seurustelemmeko vai mitä häh XD Joten!! Niin ja tosiaan MIKSI emme ole pan-neet vieläkään? Syy on niinkin simppeli kuin miekkosen väsymys töistä JA LISÄKSI alkomahooli. Miekkonen ei vedä kännejä, mutta veitikka ei selvästi pidä pienistäkään annoksista alkomahoolia.

Eli siis se ei ole onnistunut. Halukas miekkonen kyllä olisi, kuten minäkin XD.

NIIN, tapasimme tinderissä ja miekkonen vain kysyi yhtenä päivänä, että haluanko tavata. Vastasin heti myöntävästi, ja myöhemmin tajusin etten tiedä miekkosesta yhtään mitään ja silti menin lupaamaan treffit XDD Yleensä en todellakaan jaksa tuhlata liveaikaani miekkosiin, joista en tiedä yhtikäs mitään.

No aika pian siinä illan mittaan huomasin, että ihan kivaltahan miekkonen vaikuttaa eikä pahan näköinenkään :]]

Sitten jotenkin vain aloimme tapailemaan ja kaikki eteni nopsasti ja silläviisiin.

Vierailija
19/27 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sanonta on ihan pöljä. En ole koskaan odottanut saavani kumppania, enkä sellaista myöskään koskaan ole vastaan tullut, vaikka ilmeisesti niitä pitäisi olla jo vaikka kuinka monta.  

Vierailija
20/27 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin.

Olin masentunut ja rahaongelmainen opiskelija. Menin opiskelun ohella töihin, koska oli pakko. En kyllä hyvillä mielillä lähtenyt töihin, mutta enpä arvannutkaan että seuraavana päivänä eräs mukava kolleega ottaisi minuun yhteyttä, nykyinen mieheni.

Siitä se masennuskin lähti paranemaan. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme