Kuinka nopeasti nainen voi saada timmit vatsalihakset?
Kommentit (10)
Kisadieetillä siihen meni noin 16 viikkoa, mutta siellä toki oli ne lihakset tehty alle!
Jos on pömppis eikä treenitaustaa niin vuoden Parin päästä voisin lupailla
Ahkerasti vain jumppapallolla treenaat kotona ja sitten diettiä 👍 Parissa kuukaudessa huomaat tuloksia.
Tähänhän vaikuttaa kaksi asiaa: se, kuinka paljon ja kuinka kauan olet treenannut vatsalihaksia sekä se, mikä rasvaprosenttisi on. Lihakset eivät erotu, jos päällä on paljon rasvaa. Rasvaa ei myöskään voi polttaa paikallisesti treenaamalla pelkästään vatsalihaksia. Jos pudotettavaa painoa (rasvakudosta) on paljon, siihen voi mennä kauemmin kuin hoikkavartaloisella.
Vierailija kirjoitti:
Vatsalihakset alkaa erottumaan naisilla lienee siinä 18 rasvaprosentissa. Painon kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Miten kaukana olet tuosta?
En ole ap! Minun rasvaprosentti on 21, miten kauan menee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vatsalihakset alkaa erottumaan naisilla lienee siinä 18 rasvaprosentissa. Painon kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Miten kaukana olet tuosta?
En ole ap! Minun rasvaprosentti on 21, miten kauan menee?
Mulla tippui 12 viikossa rasvapros 17 -> 14
Mikäli haluat vatsalihakset esiin, rasvaa pitää polttaa, ja voit uskoa että tissit lähtee lopullisesti eikä ikinä tule takaisin jos et kumeja osta.
Näin kerran salilla naisen jolla oli timmit vatsalihakset (ja muutenkin timmi) ja se teki pelkkää vatsatreeniä jotain puoli tuntia ainakin. Lisäksi aika matala rasvaprosentti. Eli tosi kova työ.
Siellä kuntosalilla ei riitä loppuun 5min vatsoja. Teen ainakin 20min ja kaikki vatsan lihakset eli 4-5 eri liikettä ja viimeiset toistot sattuu niin perhanasti ja ne vasta vaikuttaa.
Rasvaprosentti on tärkein. Vaikka olisi mikä aerobikin supertähti ei ne vatsalihakset erotu jos on yhtään löysää. Pitää olla sellainen kuivan kesän orava.
Sen jälkeen vaan sitten joka päivä vatsalihasliikkeitä. Niin monta kuin päänuppi antaa myöten. Tee vaikka sata liikettä joka päivä. Eiköhän ala vuoden päästä vaikutus näkymään.