Millainen on tyhjä ihminen?
Kommentit (10)
Sellainen joka on joutunut patologin tutkimuksen kohteeksi.
Sellainen jolla ei ole omaa elämää. Elämä kuluu passatessa toisia ja laittaessa toisten tarpeet omien edelle.
Tinderistä löytää ainakin näitä naispuoleisia versioita. Viini & matkustaminen, live, love & laugh jne.
Olen huono selittämään.! On sillei pinnallisesti ihan kiva. Mutta syvällisiä keskusteluja ei synny. Koska hän ei vaan "ymmärrä".
En tiedä ketään, jota olisin pitänyt tyhjänä ihmisenä.
Joskus olen tuntenut itseni tyhjäksi. Ehkä tyhjyys ihmisessä on vain omakohtainen tunne, joka ei näy ulospäin?
Tyhjällä siis tarkoittaen esim. sitä, että tuntuu ettei ole mitään tarjottavaa kellekään, on tylsä. Eikä ole tavoitteita, harrastuksia tms. jotka saisivat näkemään itsensä sisällöllisenä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ketään, jota olisin pitänyt tyhjänä ihmisenä.
Joskus olen tuntenut itseni tyhjäksi. Ehkä tyhjyys ihmisessä on vain omakohtainen tunne, joka ei näy ulospäin?
Tyhjällä siis tarkoittaen esim. sitä, että tuntuu ettei ole mitään tarjottavaa kellekään, on tylsä. Eikä ole tavoitteita, harrastuksia tms. jotka saisivat näkemään itsensä sisällöllisenä.
Samaa mieltä. Olen tuntenut itseni aina tyhjäksi, minussa ei ole mitään mielenkiintoista tai minulla ei ole niin muodikkaasti mitään tarjottavaa kenellekään.
Kun henkilökemiat ei kohtaa, eikä toinen halua jakaa syvällisemmin asioita sille toiselle, saattaa toisella tulla tunne tyhjästä ihmisestä...
Sellainen jolle elämä tulee ulkopuolelta (tunteet, tapahtumat, käsitykset itsestä ja muista). Itseensä tutustuminen on jäänyt vaille.
Minä olen varmaan sellainen. Olen kärsinyt masennuksesta koko aikuisikäni, eikä minulla ole mitään erityisiä intohimoja. Tavoitteita on, mutta ne ovat useimpien ihmisten mielestä hyvin epäkiinnostavia. Olen yksinkertaisesti epäkiinnostava ihminen.
Sellainen jolla on ollut kauhea ripuli ja oksennustauti. Tyhjä vatsa ja suoli.