Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen hetero (??) ja nyt yhtäkkiä ihastunut naiseen! Mitä ihmetta tämä on

Vierailija
19.02.2020 |

Olen 27v hetero nainen. En ole koskaan elämässäni aiemmin ollut ihastunut naiseen. Miehiin kyllä ja olen seurustellut miesten kanssa. En ole koskaan tehnyt mitään seksuaalista naisen kanssa, en edes flirttaillut tai mitään sellaista... Olen pitänyt täysin heterona itseäni.

No nyt yhtäkkiä olen ihastunut työpaikalla naiseen. Tämä iski kuin salama kirkkaalta taivaalta, yksi päivä vain huomasin ajattelevani häntä koko ajan ja pian alkoi tulla myös seksuaalisia ajatuksia.

Olen siis työharjoittelussa, ja tämä ihastuksen kohde on minun työnohjaajani. Meillä on palaveri kahdesti viikossa jolloin tapaamme, sekä muulloinkin esim. ruokalassa saatamme istua yhdessä syömässä. Etenkin noissa työnohjauksissa,kun olemme kahden kesken huoneessa, minulla on ihan kuumottava olo. Jotenkin hänessä vetoaa sellainen itsevarmuus, ja hän on ohjaajana tosi huolehtivainen minua kohtaan, mikä on tietysti vain ihan ammatillista, mutta jotenkin vedonnut nyt tunteisiini... Mitä ihmettä tämä on? Voiko hetero ihastua kerran elämässään naiseen, Onko teille muille käynyt tällaista? Vai olenki nyt sittenkin joku biseksuaalinen? Siis tilanne on ihan tosiaan se että iltaisin nukkumaan mennessäkin haaveilen hänen suutelemisestaan ym... Ja ensimmäistä kertaa ikinä voisinkin yhtäkki kuvitella että olisin parisuhteessa naisen kanssa (nimenomaan hänen, ei muiden naisten). Hämmentävää...

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat valmiita mihin tahansa, kun juoksevat vaihtuvien trendien perässä.

Tunnevammaista kuvitella, että ihastuminen olisi oma valinta tai jokin trendi.

Eiköhän jokaiselle normaaliälyiselle ole melko selvää, että joistain ihmisistä vain pitää ja joistain taa ei, eikä sukupuoli siinä paljoa merkitse.

Koko sana, sukupuoli, on tietämättömien ja alkukantaisten tapa yrittää jäsentää monimuotoista ihmiskuntaa, ikäänkuin yhdellä sanalla voisi meidät luokitella.

Vierailija
22/43 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet mun muodin uhri, jossa 7lesbolaisuutta tuputetaan vaihtoehtona tai jopa oikeana valintana

Seksuaalisuus ei ole valinta. Typeryys on. Älä valitse typeryyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei ole millään tasolla binäärinen olento.

Vierailija
24/43 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavalliselta kuulostaa. Minä ihastuin pari kertaa teininä toiseen tyttöön ja aikuisena koen joskus seksuaalista vetoa tietynlaisiin naisiin. Koskaan en ole kuitenkaan naista edes suudellut, vaikka olisi ollut mahdollisuuksia. Kiinnostus on vain noita ohimeneviä hetkiä.

Ajattelen olevani hetero ihan pienellä bi-mausteella.

Vierailija
25/43 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten jos jollain on omaa kokemusta vastaavasta, niin kuulisn mielelläni niitä. Erityisesti, miten asia sitten eteni. Menikö ihastus ohi ja "palauduit heteroksi"? Vai lähestyitkö naista ja jotain tapahtui? Suhtaudutko nykyään eri tavalla omaan seksuaalisuuteen kuin ennen? Ap

Tuli yllätyksenä myös minulle kun rakastuin yhtäkkiä naispuoliseen työkaveriini, olin luullut olevani 100% varmasti hetero.

Jotain vaan tapahtui välillämme niin että ystävyys muuttuikin ihastumiseksi.

Onneksi tunteet olivat molemminpuoleisia ja voin kertoa että sellaista intohimoa mikä on kahden naisen välillä en ole ainakaan itse kokenut miehen kanssa. Siinä on vaan lisänä joku uskomaton henkinen yhteys tjtn.

Ja nykyään olen onnellisesti avioliitossa hänen kanssaan :)

Vierailija
26/43 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet homoseksualisti. Homoseksualistit palavat helvetin tulessa. Ainoastaan Jeesuksen sovitus voi pelastaa sinut.

N21

Vierailija
27/43 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä tuo on. En tiedä sitäkään miten erottaa kenestäkän itselle tuntemattomasta hänen seksuaalista suuntautuneisuuttaan. Sen tiedän tai nyt korjaan tunnen, että moni mustavalkoinen aisa on usein vähän tylsä. Seksuaalinen suuntautuneisuus ja (/tai) vetovoima kahden eri -ihmisen välillä on, niin iso mysteeri, että sen rajaaminen vain jaotellen niin, että yhdet meistä olisi heteroita, toiset homoja (/lesboja) ja kolmannet bi-seksuaaleja on kovin yksinkertaistavaa.

Kyllä edellä mainittu kolmi jako on toki mielesäni paremoi jako kuin jakaminen kahteen, jolloin bi-seksuaalisuus nähdään vain kahden ensin mainitun välivaiheena ja vasta aika näyttäis kuoriutuuko ja muodostuuko bi-sekuaalista lopulta heteroseksuaali vai homo/lesbo -seksuaali.    

Vierailija
28/43 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloo fleksaajaks ;)

Vierailija
29/43 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloo fleksaajaks ;)

Onks avokonttoreiden fleksipaikoilla tyttöjen välinen sutinointi uusi normi?

Vierailija
30/43 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
31/43 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lukeneeni biseksuaalista miehestä joka sanoi luulleensa pitkään olevansa hetero mutta ollessaan samassa ikäluokassa kuin sinä sai kämppikseksi homon ja huomasikin jossain vaiheessa tuntevansa vetoa häneen vaikka oli ennen ollut vain naisten kanssa. :D Että et olisi ensimmäinen bi joka huomaa vasta tuon ikäisenä.

Vierailija
32/43 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et taidakaan olla täysin hetero. :)

Vierailija
33/43 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/43 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen pääsääntöisesti hetero, mutta olen kerran ihastunut yhteen naiseen. Olen kyllä aina tykännyt katsoa naisia esteettisessä mielessä, esim. pidän Hollywoodin naistähtiä keskimäärin paljon paremman näköisinä kuin miestähtiä.

Uskon ettei ihmisen seksuaalisuus ole jyrkän mustavalkoinen hetero-homo/lesbo -asteikolla, vaan on esimerkiksi samanlainen kuin mieltymys laskiaispulliin. Jotkut tykkää vain hillosta, toiset pelkästään mantelista, osa tasapuolisesti molemmista, ja osa syö pääsääntöisesti jompaakumpaa sorttia mutta aina silloin tällöin tekee mieli toista - tai ehkä vain kerran elämässä :D

35/43 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP tehnyt asian suhteen mitään? Menikö ihastus ohi?

Itsellä sama tilanne.. Nyt..

ollaan kyllä kummatkin ihastuneita toisiimme, mutta minä ennen aina ollut heterosuhteessa, hän aina lesbo.

Kk

Vierailija
36/43 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan normaalia on. Et taida olla hetero, mutta älä jää kiinni sanoihin ja määritelmiin. Nauti ihastumisen tunteista!

P.s. Eikä sinun tarvitse määritellä omaa seksuaalisuuttasi millään termillä. Otat iisisti ja makustelet.

Vierailija
37/43 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä yönä Jeesus itkee puolestasi...

Vierailija
38/43 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin olen täysin straight, mutta joskus kävi niin, että yhden naisen kohdalla mulla alkoi vesi herumaan suupielestä kuin uroskoiralla nuuhkiessaan narttujen pissoja. No meni ohi. Toivottavasti sullakin.

Vierailija
39/43 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko sairastanut lievän koronan, joka on muuttanut hormoonitasapainoasi testovoittoiseksi?

Vierailija
40/43 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voisiko olla että olet ymmälläsi nyt jotenkin? Katso ajan kanssa häviääkö tuo tunne, tiedät itsekin että kuvio on mahdoton.