Olen hetero (??) ja nyt yhtäkkiä ihastunut naiseen! Mitä ihmetta tämä on
Olen 27v hetero nainen. En ole koskaan elämässäni aiemmin ollut ihastunut naiseen. Miehiin kyllä ja olen seurustellut miesten kanssa. En ole koskaan tehnyt mitään seksuaalista naisen kanssa, en edes flirttaillut tai mitään sellaista... Olen pitänyt täysin heterona itseäni.
No nyt yhtäkkiä olen ihastunut työpaikalla naiseen. Tämä iski kuin salama kirkkaalta taivaalta, yksi päivä vain huomasin ajattelevani häntä koko ajan ja pian alkoi tulla myös seksuaalisia ajatuksia.
Olen siis työharjoittelussa, ja tämä ihastuksen kohde on minun työnohjaajani. Meillä on palaveri kahdesti viikossa jolloin tapaamme, sekä muulloinkin esim. ruokalassa saatamme istua yhdessä syömässä. Etenkin noissa työnohjauksissa,kun olemme kahden kesken huoneessa, minulla on ihan kuumottava olo. Jotenkin hänessä vetoaa sellainen itsevarmuus, ja hän on ohjaajana tosi huolehtivainen minua kohtaan, mikä on tietysti vain ihan ammatillista, mutta jotenkin vedonnut nyt tunteisiini... Mitä ihmettä tämä on? Voiko hetero ihastua kerran elämässään naiseen, Onko teille muille käynyt tällaista? Vai olenki nyt sittenkin joku biseksuaalinen? Siis tilanne on ihan tosiaan se että iltaisin nukkumaan mennessäkin haaveilen hänen suutelemisestaan ym... Ja ensimmäistä kertaa ikinä voisinkin yhtäkki kuvitella että olisin parisuhteessa naisen kanssa (nimenomaan hänen, ei muiden naisten). Hämmentävää...
Kommentit (43)
En tiiå mutta jotenkin kasvussa nuo naisten ihastumiset naisiin tuntuu olevan . Ihan yleisesti. Mistä sitten johtuu onko jotkut hormonit sekaisin vai mitä.
Minäkin identifioidun heteroksi ja olen kerran elämässäni ollut ihastunut naiseen. Ihan normaalia.
Mä en usko ollenkaan mihinkään heteroihin ja homoihin yms, vaan kuka tahansa voi ihastua kehen tahansa.
Onko hän muuten sinua paljon vanhempi? Kun kerran ohjaaja on. Olisiko auktoriteetti mikä vetoaa tuossa tilanteessa. Sehän on aika tyypillistä että opettajaan ihastutaan. Mutta ei nyt välttämättä tuota samaa sukupuolta selitä.
Ihan normaalia. Ei kenenkään seksuaalisuus ole kiveen kirjoitettu, se voi mukautua ja muokkautua ajan saatossa.
Ihmiset ovat valmiita mihin tahansa, kun juoksevat vaihtuvien trendien perässä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä et olekaan hetero. Anna palaa, tee kuin huvittaa!
Tarkoitatko että aloittajan pitäisi alkaa iskeä ohjaajaansa työharjoittelussa? Vähän kyseenalainen vinkki.. työhäirintää?
Ap tässä. En kyllä uskaltaisi tehdä hänelle mitään aloitetta (vaikka salaa haaveilen siitä :D). En tiedä hänen suuntaustaan. Sinkku saattaa olla, ainakin sanonut asuvansa yksin. Joka tapauksessa tuo asetelmakin, että ollaan tällaisessa työsuhteessa, on vähän esteenä. Olisi superkiusallinen loppuharjoittelu, jos kertoisin hänelle tunteistani ja hän suhtautuisikin tosi vaivautuneesti tms. Enkä tiedä olisinko ylipäätään valmis tekemään oikeasti mitään konkreettista naispuolisen ihastuksen suhteen :D
Ikää kyselleelle, ei hän paljoa minua vanhempi ole, alle 10 v. Ja uskon itsekin että auktoriteettiasema jotenkin tässä lisää vetoa. Ihmetyttää vaan, kun en minä naisauktoriteetteja kohtaan ole koskaan aiemmin mitään tuntenut! Hämmentävät nämä omat tunteeni. Paljastettakoon, että katsoin jopa tuossa yhtenä päivänä netissä naistenvälisiä eroottisia kuvia. Tuntuu kuin pääni olisi seonnut yhtäkkiä.
Muuten jos jollain on omaa kokemusta vastaavasta, niin kuulisn mielelläni niitä. Erityisesti, miten asia sitten eteni. Menikö ihastus ohi ja "palauduit heteroksi"? Vai lähestyitkö naista ja jotain tapahtui? Suhtaudutko nykyään eri tavalla omaan seksuaalisuuteen kuin ennen? Ap
Homous on trendi tänä päivänä. Menet vain massan mukana. No big deal.
Oon joskus pitänyt itseäni bi-seksuaalina, en ole tosin ikinä seurustellut naisen kanssa enkä voi kuvitella parisuhdetta naisen kanssa.
Joskus tulee tommosia ihastumisen tunteita. Olen kuitenkin huomannut että se on enemmän ihastumista jotain ominaisuutta kohtaan. Esim edellisessä työpaikassa oli siro ja hento nainen, jota sain autella raskaissa tehtävissä tai kun piti kiivetä korkealle :D oon ite aika poikatyttö ja tuo keveys ja hentous viehätti yhdistettynä herttaisen luonteeseen ja vielä hentoon tyttömäiseen ääneen, ja kun sai vielä tuntea olevansa hyödyksi jotenkin. Ylä-asteella muistan ajatelleeni parhaasta kaveristani, että jos hän olisi mies niin iskisin kiinni.
Kuitenkin en usko että haluaisin ikinä seurustella naisen kanssa, vaikka kauniita ja jopa kiihottavia olentoja ovatkin.
Onko sulla aiemmin ollut näitä ajatuksia?
Ota ihan rauhassa ja kuulostele tunteitasi. Kyllähän seksuaalisuus muuttuu elämän myötä, tuleehan jotkut kaapistakin vasta vanhuksena. Se voi olla myllerrys, mutta pääasia että saa elää omalla tavallaan.
Mä luulen että me kaikki ollaan vähän bi. Minusta tuo kuulostaa ihan normaalilta. Ihanaa kun joku kertoo ihastumiesta. Niin paljon kuulee semmoista jyystöpainotteista saagaa.
Ehkä se on transmies eikä tiedä sitä. Ei mitenkään outoa silloin että heteronaiset tuntee viehätystä ja lesbot ei kiinnostu millään tavalla.
Jonne kirjoittelee fantasioitaan. Mikäs siinä jos on hiihtoloma eikä läksyjä.
Vierailija kirjoitti:
En tiiå mutta jotenkin kasvussa nuo naisten ihastumiset naisiin tuntuu olevan . Ihan yleisesti. Mistä sitten johtuu onko jotkut hormonit sekaisin vai mitä.
Päästään ne on sekaisin - sehän on vaan pitkä vihervassareiden aivopesun tulos, jota ei pidä yhtään ihmetellä.
Olet bi. Hetero ei ihastu samaan sukupuoleen.
Ehkä et olekaan hetero. Anna palaa, tee kuin huvittaa!