En en ole nähnyt yhtään naista, jonka ulkonäköä tatuointi kaulassa tai kädessä kaunistaisi vaikka nämä raukat toisin uskovat
On miehelläkin järkyttävää joku töherrys kämmenselässä, mutta vielä pahempi nuorella ja nätillä naisella. Sama miten kalliit muotivaatteet päällä tai miten treenattu kroppa, se tatuointi tuo välittömät "sohvaperuna sossupummi yh"-vibat.
Kommentit (28)
Kauneus on katsojan silmissä. Joku tykkää, joku ei. Kaikkia ei voi miellyttää (eikä tarvitsekaan).
Vierailija kirjoitti:
Et ehkä itsekään ole ko. naisten unelmamies
Tai kenenkään naisen unelmamies😂😂😂
Eikö ole tärkeintä että ihminen on itse tyytyväinen itseensä? Onko oman elämäsi tarkotuksena miellyttää muita?
Eräs ystäväni otti äskettäin kämmenselkään jonkinlaisen viikinkisymbolin ja poseeraa nyt onnellisena Facessa käsi poskella. Tekee mieli sanoa suoraan, että kuva on karmea! Tai siis paikkavalinta on karmea, itse tatuointi on kyllä hyvin tehty.
Liika on liikaa tatuoinneissakin, ei kaulaan, naamaan, sormiin typeriä kirjaimia.
:D Eiköhän näissä ole kyse mielipiteistä. Jos tatuoitu ihminen kokee tatuointiensa kohentavan ulkonäköään, se on heille totuus, olivatpa muut siitä mitä mieltä hyvänsä.
Ei ne hirveät mustat katuharjatkaan silmäripsissä naista kauniiksi tee.
Vierailija kirjoitti:
:D Eiköhän näissä ole kyse mielipiteistä. Jos tatuoitu ihminen kokee tatuointiensa kohentavan ulkonäköään, se on heille totuus, olivatpa muut siitä mitä mieltä hyvänsä.
Monet vaatteetkin kohentavat ulkonäköä mutta onneksi ne saa vaihdettua kun niihin kyllästyy tai ne menee
muodista pois, tatuoinnin kanssa se onkin vaikeampaa.
No monen mielestä sussa on karmean näköisiä asioita. Aiotko muuttaa niitä esim nettigallupin perusteella? Niin arvelinkin. 😉
Pepulla voi olla olla pieni piirustus minkä vain se oma mies näkee koko elämän aikana. Tuollainen pikku tuhma piristys voi innoittaakin sitä seksuaalisuusta ujolla naisella, mieshän näkee siinä vain sen kyntömaan.
Oletko oikeasti kysynyt heiltä kaikilta, ottivatko he sen tatuoinnin nimenomaan kauneuden vuoksi vai ehkä jostain ihan muusta syystä?
Mulla lukee kaulassa " Queen" ja vaikka sattui aika perk""ti niin lopputulos on upea ja viesti tärkeä :Muista kuka oot, oot oman elämäs kuningatar , nosta leuka . Sun nahka , sun elämä ! <<3 <3
en ole nähnyt yhtään miestäkään jonka ulkonäköä tatuointi parantaa, saati naista. mutta jotenkin minulla on sellainen tunne, että se ei ole sen tatuoinnin tarkoituskaan. jos koko ajan miettisimme vain ulkonäköä tekisimme monet asiat toisin.
Vierailija kirjoitti:
Eräs ystäväni otti äskettäin kämmenselkään jonkinlaisen viikinkisymbolin ja poseeraa nyt onnellisena Facessa käsi poskella. Tekee mieli sanoa suoraan, että kuva on karmea! Tai siis paikkavalinta on karmea, itse tatuointi on kyllä hyvin tehty.
Kukas kaverini siellä on?! :D Se symboli on vagvesir, kompassi. Kun minähän vitsailin että pitäisi tatuoida kompassi otsaan etten eksyisi aina ja joka paikkaan. No ihan otsaan en viitsinyt ottaa, mutta...
Ei se kaunista missään kohtaa.