Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teen hotelli "kuolemaa" onko kysyttävää?

Vierailija
19.02.2020 |

Moni on sanonut että nauttisi paljon jos saisi työmatkustella. No minä joudun matkustamaan noin 70pv/v eli ihan liikaa ja nyt on taas tylsyys päällä.

Makaan sängyssä jalat seinää vasten ja kohti kattoa ja ihmettelen pitäisikö lakata noiden varpaiden kynnet ennen huomista työpäivää. Luultavasti en sitä tee, koska kukaan ei lopputulosta tulisi kuitenkaan näkemään. Menishän siinä tunti aikaa, mutta kuluu se näinkin.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy hakemassa kirjastosta sellaisia kirjoja, jotka opettavat sulle jotain uutta. Vaikka sijoittamisesta, kodinjärjestelystä, luonnon parantavista kasveista tai moottoreiden korjauksesta. Lue sellaista, johon tunnet vetoa. Kehitä itseäsi noina hetkinä!

Vierailija
2/30 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy hakemassa kirjastosta sellaisia kirjoja, jotka opettavat sulle jotain uutta. Vaikka sijoittamisesta, kodinjärjestelystä, luonnon parantavista kasveista tai moottoreiden korjauksesta. Lue sellaista, johon tunnet vetoa. Kehitä itseäsi noina hetkinä!

Tänään olen jo kuunnellut 2h Nordnetin sijoitus podkasteja mm. Teslan kurssinoususta. Nyt ei jaksa opiskella mitään. Arvaappa paljonko olen lukenut kirjoja ja lehtiä viimeisen kahden vuoden aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin son otsikon jotenkin niin, että teet "Hotelli Kuolemaa". ja ajattelin, että kuulostaa mielenkiintoiselta sarjalta, ja onpa hauskaa, jos joku tuotantotiimistä kirjoittelee tänne.

Vierailija
4/30 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luin son otsikon jotenkin niin, että teet "Hotelli Kuolemaa". ja ajattelin, että kuulostaa mielenkiintoiselta sarjalta, ja onpa hauskaa, jos joku tuotantotiimistä kirjoittelee tänne.

Onko joku tv sarja nimeltään "hotelli kuolema" jos on niin sopisin varmaan hyvin päähenkilöksi siihen.

-AP-

Vierailija
5/30 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työmatkoilla taas duunia kestää aamuseitsemästä iltakymmeneen. Mitään nautinnollista siinä ei ole, mutta eipä ehdi tylsistyäkään. Eikä todellakaan lakkailla kysniä.

Vierailija
6/30 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä puolestani ajattelin, että suunnittelee kuolema-aiheista "hotellia", esim. pakopeliä, joka sijoittuu leikisti hotelliin. Kylläpä minä olenkin luova silloin, kun kuvittelen mitä joku muu keksii!

Saa käyttää.

Vierailija
7/30 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun työmatkoilla taas duunia kestää aamuseitsemästä iltakymmeneen. Mitään nautinnollista siinä ei ole, mutta eipä ehdi tylsistyäkään. Eikä todellakaan lakkailla kysniä.

Sama juttu. Reissaaminen vähentynyt todella paljon videokokousten avulla, mutta silloin kun reissaan on päivät todella pitkiä. 

Villasukat, kirja, joku kiinnostava lehti mukaan, joskus rennomman aikataulun reissuilla menen elokuviin tai teatteriin illalla

Vierailija
8/30 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juopottelen työmatkoilla, kun kotona sitä rajoitetaan.

Vierailija
9/30 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

respaan soitat ja pyydät pari tyttöä seuralaisiksi ja sitte baanalle,aamulla diapami naamaan ennen palaveria.

tuolla tyylillä vietin 5-6 vuotta reissuhommissa.

Vierailija
10/30 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella nerokas vinkki vieraalla paikkakunnalla.

Vierailija
11/30 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ulos kävelylle tai kuntosalille.

Vierailija
12/30 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin olet hotellissa?

Itse varmaan kävisin kävelyllä, jos se on mahdollista. 

Vierailija
13/30 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta haet "ravintola"sta kivan sedän 

Vierailija
14/30 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin olet hotellissa?

Itse varmaan kävisin kävelyllä, jos se on mahdollista. 

Pohj. Ruotsissa, kävelin 4km työpaikalta, mutta tosi liukasta, kun on ollut plussaaja nyt pakkasella. Ei huvita lähteä pimeessä ulos liukastumisvaaran vuoksi. Kuntosalia ei ole ja saunakin on sellainen 50-asteinen koppi, missä voi lukea lehteä eikä vettä saa heittää kiukaalle (kävin eilen kokeilemassa). Täällä ei oikeasti ole juurikaan mitään tekemistä.

Vierailija
15/30 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää viihteeksi netti. Rajattomasti opittavaa.  Esim. opiskelen venäjää lukemalla venäjänkieisen Wikipedian artikkeleita. Google translate toimii sanakirjana tarvittaessa.

Tietysti jos ulkoilemaan pääsee niin sen parempi, käyn mielelläni pitkillä kävelyillä myös.

Vierailija
16/30 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita paperille ideoita?

Vierailija
17/30 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooga kulkee aina mukana, ei tarvita mitään kuntosalia. Ja voihan sitä lankuttaa, venytellä ja tehdä vatsalihasliikkeitä hotellihuoneessakin.

Vierailija
18/30 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristisanat,sudokut ym.vastaava ajankulu. Niihin voi addiktoituakin.

Seuraavalle reissulle aloitat jonkun neulomisjutun. Vaikka kaulahuivi nyt alkuun.

Vierailija
19/30 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella nerokas vinkki vieraalla paikkakunnalla.

Esim padille tai puhelimeen voi lainata kirjastosta e-kirjoja.

Vierailija
20/30 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele yhdyssanoja😀