Mahdotonta. Asiakastietojen muuttaminen.
Sattui kaksi eri asiaa vuodenvaihteeseen. Luuri sanoi itsensä irti ja sähköpostitili muuttui.
Ostin uuden puhelimen ja samalla numero vaihtui. Sähköpostin uusi tilikin vaatii koko ajan keskittymistä ja vieraan kielen taitoa.
Viestiboxi tässä uudessa versiossa sen vuoksi täynnä kun en ollut lukenut niitä kaikkia viestejä. No sain uuden tilin kun tarpeeksi monta kertaa vastasin ihan jees, eli next näppäimillä mentiin. En ole varma mitä lupasin heille, mutta tili on pakko olla avoin, että laskut saan esille. Tulos kuitenkin, ei tule postia kumpaankaan.
Yritin ennen hermojen menetystä ja senkin jälkeen kirjautua laskuttajien sivuille niille, jotka laittavat sähköpostiin laskun. Yhteyden laskuttajaan saat vain sähköpostin kautta. Ei voi olla todellista. En voi muuttaa henkilötietoja, en numeroa ja jos haluat chattailla, niin mobiilisovelluksen voit ladata.
Pankkitunnuksillakaan en päässyt tietojani muuttamaan, joten olen kyllä hämmästynyt ja huolestunut itseni, mutta myös monen muun puolesta.
Toivottavasti heittävät maksumuistuksen kotiosoitteeseen ennen perintää.