Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lapselle evääksi kouluun?

Vierailija
19.02.2020 |

Mun teini ei syö kouluruokaa. On koko päivän syömättä. Mitä hänelle voisi ostaa mukaan kouluun, jotain joka säilyy lämpimässä repussa ja on ravitsevaa ja terveellistä. Banaania ei halua...
P. S. "olkoon nälässä jos ei kouluruoka kelpaa" ei nyt auta. On kaikkiruokainen kotona. Koulussa ei mene ruokalaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei teinipoika elä pelkällä kouluruualla kotiin asti,  niin hänelle olen hankkinut koululle mukaan: valmis-smoothieita, välipalakeksejä, hedelmiä (mandariineja ja banaaneja, omena olisi hyvä, mutta ei voi allergian takia niitä syödä) ja kuppinuudeleita. Koululla on vedenkeitin oppilaiden käytössä eli se avaa kyllä jonkin verrankin mahdollisuuksia. Mutta tämä on meillä siis kouluruuan lisäksi, ei sen sijaan.

Vierailija
22/26 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttö on ysiluokkalainen. Syy ruokailun väliin jättämiseen on tiedossa ja hoidossa. Mutta nyt tarvitsisin vinkkejä eväisiin. Kiitos!

Aika avutonta porukkaa. Eikö ysliluokkalainen osaa itse sanoa mitä syö? Miten olisitte pärjänneet aikana ennen vauva-palstaa😀

Avuttomuuden huippuperhe: Yksi ei osaa syödä koulussa, äiti kyselee netissä mitä laittaa "lapselle" evääksi.

Suosittelen koko perheelle ruoaksi Pilttiä.

Niitä löytyy semmosista ruokakaupoista (googlaa) vauvanruokahyllystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-v leikkii eväsretkeä joka päivä ruokalassa?

Jos haluaa tuhlata rahaa, lihoa ja päätyä silmätikuksi, niin noinhan se käy.

Vierailija
24/26 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli koulussa mukana pullo viinaa. Söin vasta koulupäivän jälkeen. Hyvin meni.

Vierailija
25/26 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15-v leikkii eväsretkeä joka päivä ruokalassa?

Jos haluaa tuhlata rahaa, lihoa ja päätyä silmätikuksi, niin noinhan se käy.

Helpottiko sinua kovasti nämä ilkeät ajatuksesi? Sääli millä mielentilalla päiväsi aloitat.Sama edellisen kommentin lähettäjälle. Kaunista päivää kuitenkin teille!

Vierailija
26/26 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäccäriin,es-tölkkejä  ,jätskiä,karkkeja,

siitä se teinix alottaa lohomisen kuten muutkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä