Armani Code naisten parfyymi
Tietääkö kukaan? Ostin tänään ko. tuoksun, joka oli naisten hyllyssä. Nyt himassa testaan ja rupesin epäilemään, että onko se miesten tuoksu?? Paketti on sininen, pullo on sininen, ei mainita miestä tai naista. Jollain sivustolla sanottiin, että naisten vastaava Code-tuoksu olisi nimeltään "Si" ?
Kommentit (100)
Armanin Code-parfyymeista matalammat & paksummat (halkaisija jotain 5 cm) on miesten, ja korkeammat & ohuemmat (halkaisija noin 3 cm) on naisten.
Molemmilla ja molemmissa on useampia eri vaihtoehtoja, nyt en muista mikä oli tuo sininen. Itse käytin aiemmin naisten Satin Codea, sitä tosin ei enää saa mistään. Miesten Code Profumo on aika lähellä tuota, olenkin ajatellut ostaa tuon miesten tuoksun itselleni.
Haittaako se muutenkaan jos vaikka onkin miesten tuoksu, jos se on mieleesi? Minä olen käyttänyt muitakin miesten tuoksuja, jos vaan on ollut mieleinen. Kukaan ei koskaan ole edes tajunnut, että kyseessä on miesten tuoksu, vaan olen saanut kehuja.
Ostit siis sian säkissä? No miksei, mäkin joskus teen niin mutta en tuon hintaluokan tuoksujen kanssa kylläkään. "Si" on aivan eri tuoksu.
Kaikki Armanin tuoksut on miesten tuoksuja
Naiset! Mikä on paras miesten armani tuoksu?
Vierailija kirjoitti:
Naiset! Mikä on paras miesten armani tuoksu?
Googleta, https://vuodenmies.com/paras-armani-hajuvesi-miehet/ löytyy vaikka mitä tuoksuja :)
Olen mies ja tykkään käyttää naisten tuoksuja?
Vierailija kirjoitti:
Ostit siis sian säkissä? No miksei, mäkin joskus teen niin mutta en tuon hintaluokan tuoksujen kanssa kylläkään. "Si" on aivan eri tuoksu.
Sikaa säkissä kannattaa aina kokeilla. VOi toimia.
Ei hitto et me voimaannuttiin! Kaikki stagella inspiroitu ihan SAIRAASTI!
Pysy luottavaisena kaikesta huolimatta
Hupsista keikkaa, mikäs tuuli sinut tänne toi?
Jokin menee nyt kyllä minulta ohi.
enkä jaksanu puhelimel tihrustaa
Eiköhän vedetä happea ja mietitä uudelleen.
Ehkä pitäisi mennä ulos kävelylle ja tuulettumaan.
Kun itse ostin muutamia vuosia sitten Armani Codea, se oli tällaisessa pullossa ja ihan selkeästi naisten tuoksu: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcSDdZavVS94QX0Va…
Samannäköistä pulloa näyttää olevan edelleen myynnissä. Oliko pullo tuollainen vai sellainen yksinkertaisempi (musta kuvio puuttuu)?