Uskon Kiinan viruslukuihin, mutta epäilen, että sairaaloissa ei välttämättä hoideta niitä sairaita vaan annetaan vain maata ilman hoitoa
Luulen, että jos paljastuisi, että Kiina on valehdellut virusluvut (siis ne viralliset tartunnan saaneiden määrät), niin maailman talouteen liittyvät toimijat hylkäisi sen jälkeen Kiinan. Ja tätä riskiä kiinan kasvava talous ei voi ottaa. Joten uskon, että ne virusluvut pitää aika hyvin kutinsa. Mutta luulen, että ne ei niissä sairaaloissaan välttämättä ollenkaan hoida niitä sairastuneita. Vaan säilöö vaan johonkin isoon saliin ilman hoitoa ja lääkitystä. Ruokaa varmaan jakaa. Ja sitten siellä tarttuu samalla kaikki muutkin pöpöt (esim. Aasiassa on tällä hetkellä meneillään myös influenssa-epidemia). Kiina on lopulta aika alkeellinen ja köyhä maa, jossa ei terveydenhoito ole kovin hyvällä tolalla. Rikkaat kiinalaiset tartunnan saaneet (onko heitä) varmaan ostaa jostain yksityissairaalasta hyvän hoidon.
Kommentit (8)
Kunhan kaikilla on kivat suojat ja menevä pöhinä päällä niin se riittää. Viis siitä että kukaan ei tee mitään järkevää.
Minäen usko mitään mitä Kiinan viranomaiset asiasta kertovat. Tätä mieltä ovat myös käytännössä kaikki Kiina-asiantuntijat. Ei siinä yhteiskunnassa ole tapana kertoa totuutta vaan se heille itselleen edullisin versio. Tilastoja kaunistellaan niin paljon kuin pystytään eikä viruksen alkuperäkään ole välttämättä siellä missä on kerrottu. Nyt some-aikana eivät kuitenkaan ole täysin pystyneet asiaa piilottelemaan mutta kertovat länsimaille niin paljon kaunistellun version kun vain pystyvät.
Köyhät eivät hakeudu lääkäriin vaan sairastavat/kuolevat kotonaan, eikä kukaan tutki kuolinsyytä. Varmasti tartunnan saaneita on enemmän kuin viralliset luvut sanovat.
Minä olen yhä sitä mieltä että koko hysteria on kiinan luoma. Käyvät vielä muissa maissa sairastelemassa että saadaan revittyä otsikoita taudin leviämisestä. Ei se mitään levinnyt ole jos joka paikassa se on joku kinkki mikä tulee taudin kanssa maahan.
Luuletteko te muut että kiina oikeasti yrittäähoitaa niitä sairastuneita? Ap
Rehellisesti ei voisi vähempää kiinnostaa. Toivottavasti leviää Intiaan, sielläkin tarvitaan harvennusta
Kuvat sairaaloista näyttää ainakin siltä, että ei ehkä hoideta.