Vaikuttaako Haaviston esitutkinta virkarikosepäilyssä äänestyspäätökseesi seuraavissa presidentinvaaleissa?
Miten on, jos Haavisto on ehdolla presidentiksi, äänestisitkö?
Kommentit (59)
Heti alkuun sata prosenttia ei äänestä Haavistoa. Vastaajia vasta kolme tosin.
Virkarikos tai ei, kiinanmielisiä en äänestä
En äänestäisi sitä muutenkaan.
Luulin joskus fiksuksi, mutta kyllä viime vuosi on paljastanut ihan muita piirteitä. En tosin ole sitä koskaan äänestänytkään missään, mutta kuvittelin silti sen fiksuksi ihmiseksi.
Neljäs ääni annettu, 100% EI. Huonolta näyttää haavistolle nyt.
Jotenkin Haaviston imago romahti silmissäni. Luulin, että hän tahtoo kaikille hyvää.
Mutta ei kyllä nyt virkamiehelle tahtonut hyvää.
Jos pressaehdokkaina ovat vain jo julkisuudessa mainitut (Haavisto, Rehn, Vapaavuori, Ville Niinistö jne.)
jätän äänestämättä - ensimmäisen kerran elämäni aikana.
Haavistoa en äänestäisi, vaikka tätä keissiä ei olisikaan.
Huono tianne, meillä ei ole ainuttakaan hyvää presidenttiehdokasta.
Tämäkin galluppi jaetaan nyt keskustelupalstoille ja seurataan poistetaanko gallup.
Jos poistetaan, elämme Kiinassa.
Mua se mies ei ole huijannut koskaan. Eli en edelleenkään äänestäisi.
Jaa tämä kysely viidelle kaverillesi whatsupissa, pyydä heitä tekemään samoin.
Saadaan kunnon otanta.
Vaaleihin mennessä tapaus on jo ratkennut. Ei se esitutkinta siihen mitään vaikuta. Jos todetaan syyttömäksi, äänestän hyvinkin.
Kaikesta huolimatta pekasta tulee seuraava presidentti ja vihreät ja vasemmisto jatkaa hallituspuolueina, siinä ei miesten eikä sen pienen naisjoukon äänestykset auta.
Äänestän Paavo Väyrystä, Olli Rehniä, Erkki liikasta, Heidi Hautalaa, Ben zyckovitziä tai Erkki Tuomiojaa seuraavissa pressa vaaleissa.
Ei vaikuta äänestyspäätökseeni, kun en missään nimessä olisi äänestänyt Pekkaa kuitenkaan.
En äänestä syntymätyhmiä enkä tyhmäksi heittäytyviä KOSKAAN.
Olisin itse idiootti jos niin tekisin. Minun asioistanihan he päättävät, minua edustavat.
Äänestäminen riippuu ihan ketä muita siellä on ehdokkaana. Jos muut on tyyliin Huhtasaari ja Väyrynen, niin mieluummin Pekka kuin kumpikaan noista.
Huono kysely, kysymyksen tulee olla samaa sarjaa otsikon kanssa, eikä näin että vastaus on täysin päinvastainen.
Haaviston virkarikostutkinta saattaa herättää huolta Suomen asemasta euroopassa ja muualla maailmalla. Siistein ratkaisu olisikin että ulkoministeri tekee asiasta tarvittavat johtopäätökset.
Hups, olin hätäinen. Otsikon kysymykseen vastaus on kyllä ja niin vastasin lukematta äänestykseenkin. Eli oikea vastaus olisi ollut "ei". Enkä ymmärrä kuka vielä kaiken sekoilun jälkeen voisi. Aiemmin olisin todennäköisesti äänestänyt.
Äänestin viime vaaleissa Haavistoa, mutta en enää.