Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunisteletko totuutta neuvolassa?

Vierailija
19.02.2020 |

Vai vastaatteko aina rehellisesti "ristikuulusteluihin", jos tiedätte ettette ole esim. toimineet suositusten mukaisesti?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan mitä ne haluaa kuulla. En ole tyhmä😂

Vierailija
2/6 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan tätä. Kun ei voi aina olla varma, miten ja millä sävyllä asiat kirjataan ylös. Esim. lääkärikäynnin jälkeen olen omakannasta joskus katsonut ihmetellen, että ei se kyllä ihan noin mennyt.

Toki jos asia olisi paha, enkä pystyisi omin voimin selviämään ongelmasta, niin sitten olisi ihan eri tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiluokkaiseen taviksuuteen kuuluu myös se, että käyttäytyy hillitysti eikä lörpöttele kaikkia mahdollisia yksityisasioita.

Vierailija
4/6 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen 'kaunistelin' jonkun verran. Sitten tuli oikea hätä, josta oli pakko puhua. Saimme apua. Kannatti.

Vierailija
5/6 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep :,D juu ulkoillaan ihan joka päivä ja syödään 5 kertaa päivässä ja ei tietenkään lapsi enää juo tuttipullosta ikinä..

Vierailija
6/6 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä muuten, mutta meinasi vähän poskia punoittaa, kun lapsi vastasi 5-6 vuotiaana itse oma-aloitteisesti, että hänen ruutuaikansa on tunnin päivässä. Tarkkaavaisena oli ilmeisesti kuunnellut, että siten pitää  jos joku vastataan, jos joku kysyy. Me ei edes puhuttu kotona mistään ruutuajasta, enkä ole varma ymmärsikö lapsi edes kunnolla paljonko on tunti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi