Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tytöstä naiseksi

Vierailija
19.02.2020 |

Olen pian 30 ja lapsiakin on, silti puhun itsestäni tyttönä. Tuntuisi oudolta puhua naisena, ja jos minä olen tyttö miellän minua nuoremmatkin tytöiksi. Olen tästä puhunut muutaman ystävänkin kanssa jotka ovat +/-30vuotiaita ja hekin ovat mieleltään tyttöjä.
Kertoisko joku mistä tämä johtuu ja koska minusta tulee nainen? 40vuotiaana?

Osa tuntuu olevan niin naista 18v syntymäpäivillä että loukkaantuu tytöttelystä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan 😄

T. 45v. tyttö

Vierailija
2/7 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27. Tytöttely ärsyttää työpaikalla, varsinkin jos joku sanoo ''miehet ja tytöt''.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan 😄

T. 45v. tyttö

Sama! :D

Ja mun miesystavakin sanoo mua tytoksi, vaikka on liki 14 vuotta mua nuorempi. :) Itse nakojaan en sano hanta pojaksi, vaan mieheksi (vrt. poikaystava). 

Vierailija
4/7 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut useita eläkeikäisiä (65-98 v.) jotka ovat puhuneet itsestään tyttöinä ja tytötelleet myös muita. Itse olen 26 v. ja moinen touhu saa lähinnä kylmät väreet kulkemaan selkäpiitä pitkin. :D Opettelin kategorioimaan itseni tytön sijasta naiseksi siinä 18-20-vuotiaana.

Vierailija
5/7 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut useita eläkeikäisiä (65-98 v.) jotka ovat puhuneet itsestään tyttöinä ja tytötelleet myös muita. Itse olen 26 v. ja moinen touhu saa lähinnä kylmät väreet kulkemaan selkäpiitä pitkin. :D Opettelin kategorioimaan itseni tytön sijasta naiseksi siinä 18-20-vuotiaana.

Tämähän osoittaa vaan sen, että miellät tyttöyden ja naiseuden olevan este ja jotain vähempää kuin toinen sukupuoli. Parikymppinen ei ole nainen.

Vierailija
6/7 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän osoittaa vaan sen, että miellät tyttöyden ja naiseuden olevan este ja jotain vähempää kuin toinen sukupuoli. Parikymppinen ei ole nainen.

Minä olisin samaa mieltä jos joku sanoisi minua pojaksi, ei tässä ole kysymys sukupuolesta

-mies ja ohis

Vierailija
7/7 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tullut tänne riitelemään naiseuden määritelmästä. Sinulla on oikeus omaan näkemykseesi, minulla omaani.