Miksi kissat menee vain mieheni syliin? 3 kissaa
Ja kaikki vuorotellen sohvalla miehen sylissä, eivät tule ikinä minun syliin tuolleen. Mistähän johtuu? Minä olen yleensä se joka antaa ruoan jne
Kommentit (22)
Kyllä kissa kissan tunnistaa. Menevät miehen luo koska vaistoavat sinusta ettet pidä heistä :)
Koska kissat on sellaisia. Ole tyytyväinen ettei ne hyökkää sun kimppuun ja raatele sua.
Meillä on toisinpäin, kaksi kissaa, jotka eivät vahingossakaan mene miehen syliin, minun syli kelpaa molemmille.
Ps. Kumpikaan meistä ei haise hielle
Monet kissat tykkää miehen jostain hajusta. Meillä oli kissa joka nukkui aina vaatekaapissa miehen sukkahyllyllä, vaikka ne sukat olivat olevinaan puhtaita niin joku hajuhan niissä kissan mielestä oli.
Voi olla joku hajujuttu, missään nimessä se ei tarkoita, etteivätkö kissat sinusta pitäisi.
Kissat valitsevat itse aina sylin ja seuran ja ovat täysin lahjomattomia. Meillä oli kissa, joka oli leimaantunut minuun, koska löysin sen "ensin". Luulisin, että se vain päätti itse että olen sen ihminen.
Kaikki perheemme kollikissat taas leimautuvat mieheeni. Ymmärtävät toistensa miehistä olevaisuuta. :-D
Vierailija kirjoitti:
Meillä on toisinpäin, kaksi kissaa, jotka eivät vahingossakaan mene miehen syliin, minun syli kelpaa molemmille.
Ei sinun nenäsi erota niitä hajuja niin kuin kissan nenä, joten vaikka omasta mielestäsi ette hielle haisekaan, kissa tykkää omasta hajustasi.
Ja miehillä on usein kuuma, kun on enemmän lihaksia. Siis se on kissalle sopiva paikka. Kuin uuninpankolla makailisi.
Minä en tykkää kissoista ja kaikki kissar änkeää luokseni. Eräs kissanomistaja sanoi, että kissat tykkäävät välinpitämättömyydestä. Siksi.
Tietävät että pv-miehet ovat hyviä ja luotettavia, saavat turvallisen tunteen.
t. persvakomies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinun nenäsi erota niitä hajuja niin kuin kissan nenä, joten vaikka omasta mielestäsi ette hielle haisekaan, kissa tykkää omasta hajustasi.
Tuskinpa hiki on ihmisen perushaju.
Välinpitämättömyys ja korkea ruumiinlämpö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa hiki on ihmisen perushaju.
Kyllä kaikki ihmiset hikoilevat. Ja hiki haisee.
"bakteereista haihtuu pistävän hajuisia yhdisteitä, kuten indolia, 1-dodekanolia ja 3-metyyli-1-butaania. Ruoka-aineista valkosipuli, sipuli ja parsa vaikuttavat voimakkaimmin pahan hienhajun syntymiseen."
Onko miehesi sinua rauhallisempi? Moni kissa tykkää enemmän kun ei liiku liian äkkinäisesti ja puhuu rauhoittavalla äänellä.
Mies on heidän mielestään lauman eli talon johtaja. Myös tuossa rauhallisuudessa voi olla pointtia, jos toinen koko ajan häslää jotakin ja tekee äkkinäisiä liikkeitä ja ei ole paikallaan
Mies ei varmaankaan kisuttele kissoja ja hae niihin kontaktia. Kissat tykkäävät mieluiten itse päättää tulla, jos ovat tullakseen. Myös äänensävy voi karkottaa.
Vierailija kirjoitti:
Välinpitämättömyys ja korkea ruumiinlämpö
Yleensä kissat tykkäävät sellaisesta ihmisestä joka ei liikaa kiinnitä niihin huomiota mutta antavat löhötä kyljessä tai sylin lämmössä. Vielä jos ihmisen päällä on hiukan pesemättömät vaatteet, niin kissat ovat taivaassa.
Tykkäävät hienhajusta. Ei ole vitsi, kissat rakastavat jotain kemikaalia mitä on ns. "rankassa hiessä", etenkin jalkahiessä. Jotkut ihmiset haisee kissoista paremmalta kuin toiset.