Jatkossa miehet ja naiset piereskelevät samassa yhteistuvassa Puolustusvoimissa!
Muusta intiimiluontoisesta toiminnasta puhumattakaan.
https://yle.fi/uutiset/3-11216257
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Olenko mä oikeasti maailman - tai ainakin vauva-palstan - ainoa ihminen, jonka mielessä ei koko ajan pyöri s... ? Onko teillä puhe siitä, mistä on kovin puute?
Ei se kokoaikaa pyöri, mutta aika usein kuitenkin. Eilenkin piti masturboida kuusi kertaa vaikka olen jo kunniakkaan 40 rajapyykin saavuttanut mies.
Vierailija kirjoitti:
No sitten näin. Ja leireillä haisevat samassa teltassa hieltä ja noelta. Voi vaan olla että tulee varusnaiselle pieni ahdistus matkaan kun 10-14 ihmistä ahtautuu samaan ryhmätelttaan ja makaavat vierekkäin kylki kyljessä lusikka-asennossa kun muuten ei mahdu.
Sitten varusnainen voi varmasti hakea B-naisen paperit ja luovuttaa jos kerran yhteiselo ryhmässä ei onnistu ilman ahdistusta.
Vierailija kirjoitti:
Olenko mä oikeasti maailman - tai ainakin vauva-palstan - ainoa ihminen, jonka mielessä ei koko ajan pyöri s... ? Onko teillä puhe siitä, mistä on kovin puute?
Ei se kokoajan pyöri, mutta nähtävästi et ole intissä ollut :)
Sehän nyt on selvää että kun 18 vuotiaat on muutenkin hormoonien armoilla, eli ei välttämättä tarvi edes olla mielessä jos keho sanoo toista, niin aiheuttaa tapahtumia. Kasarmi kommuunissa tuo vain "vahvistuu" kun yksityisyyttä ei ole olemassakaan, metsäleireillä tuo ei nyt niin paha ollut kun väsynyt tai puuhaa muutenkin kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli tuleeko miestentupa, naistentupa ja yhteistupa, jos joku mies ei halua naista samaan
Et tainnut tajua. Vain naisilla on tässä asiassa valinnanvapaus.
Juuri näin. Mahtavaa tasa-arvoa kun miesten on pakko ruveta yhteistupaan jos nainen näin haluaa!
Vierailija kirjoitti:
No et ole ehkä ainoa , mutta katsos puhuu ne seksistä puhujat toisinaan politiikkaakin, ja kun se taas ajankohtaisempaa on, niin vaikka rock-festivaalin lippujen hinnoista , joskus taas intoutuvat puhumaan vaikka autostaan ja vaikka siihen taas liittyen polttoaineiden hinnoista tai autonomistajan verotuksesta jne. yms. muitakin aiheita .
Kyllä puheenaiheita kaikilla riittää takuuvarmasti lukemattomia muitakin ,kuin vain se seksi(... ja vaikkapa sen sujuminen. )
Voihan toki seksistä ja erotiikasta yms. ihanista asioista puhua, mutta luen kyllä siitä aiheesta vain sellaisia tekstejä ,joita vastaavia täältä ei kyllä löydä hakemallakaan joten olenkin ne tämän palstan seksikeskustelut täällä yleensä oppinut vain, summa summarum, välttämään ja aion kyllä pitää tästä käytännössä hyväksi jo osoittautuneesta periaatteestani edelleenkin ja jatkossakin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Yhteistuvat ovat olleet nimenomaan naisten toive. He ovat tunteneet jäävänsä muun joukkueen ulkopuolelle, koska ovat olleet sijoitettuna erikseen. Miehet ovat varmasti olleet tyytyväisiä erillistupajärjestelyyn. Naisten tulo samaan tupaa varmasi muuttaa ryhmädynamiikkaa ja aikaisempi rentous on poissa.
Tämä johtuu siitä, etteivät nykyajan pikkutytöt tunne miehiä laisinkaan tai saati tunnusta eroja miesten ja naisten välillä. Mutta itsepähän kuoppansa kaivavat.
Ja sitten joku tulee valittamaan, kun tuvassa valitaan tupapillu.
Vierailija kirjoitti:
Et ole tainnut armeijaa käydä.
Vierailija kirjoitti:
Pointti oli että 18-vee nuorella miehellä ne ajatukset pyörivät yleensä suht usein. Ja armeijassa ei kovin montaa paikkaa ole missä pääsee päästelemään höyryjä rauhassa. Kasarmin vessa, repaleinen 10 vuotta vanha pokelehti ja metrin molemmilla puolilla vieressä p.askalla istuvien hiljainen ymmärrys ja hyväksyntä että siellä se yksi nyt vispaa menemään (ja mulle sitä lehteä seuraavaksi).
Siitä sitten kaikki ihmissuhdessopat koko tuvan riemuksi. Varmaan kouluttajiakin innostaa toimia metoo- ja kolmiodraamakonsultteina.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä tule päättymään kuin siihen, että useat naiset heräävät yöllä siihen kun joku koskettaa heitä väkisin, pahimmillaan mennään ihan ra iskaukseen asti :/
Miehet on aivan kykeneviä hillitsemään itsensä, eikä naisia tartte piilottaa koteihin ja kaapujen alle että vältyttäisiin r aiskauksilta. Ihme asenne että kaikki miehet olis tommosia ja vaan odottavat että sais jonkun naisraukan väkisin otettua. Tekee sitä paitsi sun kaltaisilles aivan hyvää käydä siellä oppimassa ettei niihin naisiin tosiaankaan oo suotavaa koskea väkisin, jos nyt on jäänyt kasvatus kotona puolitiehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten näin. Ja leireillä haisevat samassa teltassa hieltä ja noelta. Voi vaan olla että tulee varusnaiselle pieni ahdistus matkaan kun 10-14 ihmistä ahtautuu samaan ryhmätelttaan ja makaavat vierekkäin kylki kyljessä lusikka-asennossa kun muuten ei mahdu.
Ja varmasti on tapit kovina, kun lomille ei ole päästy aikoihin!
Eikä avovessoissa kehtaa runkatakaan (kun ollaan kassulla)
Päivystäjänä voi käydä öisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä voi olla yllätys mutta testosteroiini ja estrogeeni toimii eri tavoilla. Toisin kuin nuoret miehet joilla testosteroiini pakottaa miettimään seksiä taukoamatta niin estrogeeni ei tee samaa eikä naisia paneta vaikka olisi kuukausia tai vuosia ilman seksiä. Ainoastaan ovulaation aikoihin nainen saattaa ajatella seksiä häiritsevän paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä voi olla yllätys mutta testosteroiini ja estrogeeni toimii eri tavoilla. Toisin kuin nuoret miehet joilla testosteroiini pakottaa miettimään seksiä taukoamatta niin estrogeeni ei tee samaa eikä naisia paneta vaikka olisi kuukausia tai vuosia ilman seksiä. Ainoastaan ovulaation aikoihin nainen saattaa ajatella seksiä häiritsevän paljon.
Tämä voi olla yllätys, mutta me kaikki ei olla tollasia frigidejä kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sotkun vessoissa oli lukittavat kopit ainakin, kun itse olin intissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mettäkeikalla väijyssä on hyvä wänkätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida itse olla nainen. Kyllä naisiakin voi haluttaa, jos ei ole vähään aikaan saanut. Totta kyllä on, ettei nuorten naisten tarvitse yleensä taukoamatta ajatella seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mettäkeikalla väijyssä on hyvä wänkätä.
Ettekö te käsitä, että te olette vartiomies?
Tosiaan mietityttää kuinkahan paljon #metoo -tapauksia tästä kumpuaa? Osa noista voi olla ihan tahattomia unessa tehtyjä kosketuksia. Ja kuinka paljon näitä käsitellään sitten vuosien päästä, kun ei heti tuoreeltaan ole nostettu asiaa esille.