Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin monien suhde on kuin työtä ja niin rankkaa

Vierailija
19.02.2020 |

Ihmettelen vain, että miten niin moni nainen puhuu ja kertoo miten hänen parisuhteensa ja naimisissa olo on niin rankkaa ja vaatii niin hirveästi töitä ja riidellään ja on niin hankalaa ja rankkaa.
Ymmärrän kyllä, että parisuhteet vaatii myös töitäkin, mutta ihan oikeasti, jos sun suhde tuntuu käytännössä työtä ja on niin rankkaa, niin miksi olette yhdessä? En ymmärrä myöskään, että ollaan vaan lasten takia, kyllä nekin kärsii siitä, miten rankkaa ja raskasta vanhempien parisuhde on.
Erotkaa hyvät ihmiset jos on niin hankalaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa ihmisitä on sellaisia draamakuningattaria/kuninkaita että he itse asiassa tarvitsevat sitä räiskyvyyttä ja "hankaluutta" parisuhteessa jotta eivät kyllästy. Onhan se vähän sairasta suoraan sanoen mutta eivät he sille mitään voi. Mutta me muut voimme hyvin elää suhteissa jotka ovat pääosin helppoja, mukavaia ja tasapainoisia.

Mä olen kanssa törmännyt näihin, joiden mielestä suuret tunteet on sitä, että riidellessä heittellään tavaroita ja kumppani huutaen nimittelee lehmäksi... Että jos ei riitele kunnolla niin sitten ei voi olla tosirakkauttakaan, koska se tarkoittaa, ettei välitä.

No kaikki tyylillään.

Vierailija
22/27 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä me molemmat ollaan niin tempperamenttisiä, että riitoja tulee, mutta ollaan tosi ihtohimosia. Riidat KUULUU parisuhteisiin. Me ei olla onneks mikään tylsä prismaperhe ja hissukoita. Intohimosta ne riidatkin tulee ja kaikki on sen rakkauden arvosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis teidän muiden miehet vaan on hiljaa ja tekee miten te haluatte eikä uskalla sanoo vastaan eli toisinsanoen nössöjä. Kipittävät teidän tyrannien perässä kaupassa ja ovat aina vaan että joo kulta. Mun mies on sentään oikee mies joka osaa sanoo mielipiteensä ja välillä sanoa että me tehdään nyt näin. Häntä ei kukaan pompottele.

Vierailija
24/27 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin rankkaa? 

Vierailija
25/27 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mt-potilas tuli taas tämänkin ketjun pilaamaan?

Vierailija
26/27 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis teidän muiden miehet vaan on hiljaa ja tekee miten te haluatte eikä uskalla sanoo vastaan eli toisinsanoen nössöjä. Kipittävät teidän tyrannien perässä kaupassa ja ovat aina vaan että joo kulta. Mun mies on sentään oikee mies joka osaa sanoo mielipiteensä ja välillä sanoa että me tehdään nyt näin. Häntä ei kukaan pompottele.

Aikuinen ihminen osaa sanoa mielipiteensä ja keskustella erimielisyyksistä muiden kanssa asiallisesti.

Vierailija
27/27 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ihminen osaa sanoa mielipiteensä ja keskustella erimielisyyksistä muiden kanssa asiallisesti.

Eikä erimielisyyden sattuessa vain päätä, että no nyt me tehdään näin, koska minä olen mies ja minä sanon viimeisen sanan :D wtf