Mihin maahan et lähtisi uudestaan?
Ja perustelut
Minulla maa mihin en menisi uudestaan on Liechtenstein. Ei ollut paha, mutta en keksi syytä miksi lähtisin sinne. Ei välttämättä mitään tekemistä kun vain nähdä pari hienoa linnaa. Maan läpi ajettiin jo puolessa tunnissa.
Kommentit (56)
Andorra. Ajettiin läpi, nähtiin kaupunkia ja laskettelurinteitä. Siinäpä se sitten olikin.
Parissakymmenessä maassa olen käynyt ja voisin mennä kaikkiin uudestaan, vaikka mieluiten menen kyllä aina uuteen maahan. Sanotaan nyt vaikka Vatikaanivaltio, koska on siellä kaikki aikalailla nähty.
Maat joissa sää on sama kuin suomessa, eli sateinen, kylmä tai luminen. Lämpimällä säällä toki vuonot ja meri kiinnostavia.
Vierailija kirjoitti:
Parissakymmenessä maassa olen käynyt ja voisin mennä kaikkiin uudestaan, vaikka mieluiten menen kyllä aina uuteen maahan. Sanotaan nyt vaikka Vatikaanivaltio, koska on siellä kaikki aikalailla nähty.
Vatikaanivaltio olisi hyvin mielenkiintoinen paikka mennä uudelleen, jos olisi mahdollisuus päästä suljetuille alueille!
Espanja. En vain pidä maisemista enkä kultuurista.
Marokko. Marrakesh oli hirveä paikka ja suuri pettymys.
En halua matkustaa enää mihinkään Sisä-Suomesta. Ulkomailla on kallista, paskaista, vaarallista ja turhaa.
Intia. Aivan liian paskaista ja joka puolella yritetään vedättää turistia.
Vierailija kirjoitti:
Egypti.
Kuumaa, pölyistä ja paskaista?
Ranska
ranskalaiset on just niin tympeitä kuin sanotaan
Vierailija kirjoitti:
En halua matkustaa enää mihinkään Sisä-Suomesta. Ulkomailla on kallista, paskaista, vaarallista ja turhaa.
Se että matkustit likaisiin ja vaarallisiin paikkoihin, ei tarkoita sitä etteikö ulkomailla ole myös siistimpiä ja vähän turvallisempia kohtia, ja riippuen maasta. Ei kannata matkustaa harkitsematta mihin sattuu
Etela-Afrikka. En kestanyt sita viela erittain vahvasti vallassaan olevaa r as * smia, plus ylisiloiteltua ja kullattua kuvaa turisteille (Garden route) vs. slummit.
Israel, silla en halua laittaa ropoakaan sille valtiolle niin kauan kuin tekevat pal*stiin*laisille kuten tekevat.
UAE:ssa en ole kaynytkaan, enka halua. Koska ihmisoikeusrikkomukset ja lankkareiden Disneyland. Kieltaytyisin viiden tahden ilmaisesta matkasta hetkeakaan eparoimatta.
Indonesia, Thaimaa