Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veemäinen kälyehdokas pilaa perhesuhteet!

Kotka
18.02.2020 |

Mieheni veljellä on ulkomaalainen tyttöystävä, joka tekee kaikista tapaamisista miehen veljen ja muun perheen kanssa hankalaa. Tämä tyttöystävä on ollut kuvioissa pari vuotta, kun minä taas olen ollut miehen kanssa huomattavasti kauemmin, mentiin viime syksynä naimisiin. Tätä naista ei kutsuttu, koska hän asuu kotimaassaan, eikä haluttu juhliin muita kuin itsellemme oikeasti tärkeitä ihmisiä. Näitä ns velvollisuudesta kutsuttavia olisi vaikka kuinka paljon, jos sille linjalle lähdettäisiin. Nainen otti tästä ilmeisesti nokkiinsa.
Uskon myös, että nainen on kateellinen minulle väleistäni mieheni perheeseen. Minulla ja anopillani on useampia samoja harrastuksia, olen hänen kanssaan varsin läheinen. Tavatessa miehen sukulaisia tämän naisen läsnäollessa en saisi keskustella anopin kanssa näistä yhteisistä asioista, eivätkä hänen läsnäollessaan suomalaiset saisi puhua keskenään suomea, kun hän ei sitä osaa. Suuttuessaan tiuskii ja lopulta menee johonki mököttämään. Tuo tiuskiminen ja töksäyttely kohdistuu erityisesti minuun. Nyt sataa alapeukkuja, mutta uskon että kyse on huomattavasta tasoerosta ulkonäössämme, nainen on muodoton ja kasvoiltaan varsin miesmäinen. Mitä teen? Olen koittanut ottaa asiaa puheeksi tyttöystävän kanssa, mutta hän vaan sanoo ettei meillä ole mitään ongelmia.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ainakin tiedostanut ongelman. Kysymys kuuluu, miksi kälykandidaatti käyttäytyy ikävästi. Hyökkäävän käyttäytymisen takana on lähes aina pelko. Mitä hän mahtaa pelätä? Huonon käyttäymisen takana on joskus myös vaan huonot käytöstavat. Oleellista on, että et anna suurestikaan hänen tunteittensa vaikuttaa sinuun. Kuitenkin kannattaa puolustaa itseään ja ojentaa toista, mutta rauhallisen jämäkästi. Ja todellakin, joskus kannattaa vaan kääntää selkänsä. Elämässä on niin paljon mukavia ihmisiä.

Vierailija
2/75 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele, vaikka käyttäytyy noin. Itse olette jättäneet kutsumatta hänet häihin. ” Kutsuimme vain itsellemme tärkeitä ihmisiä”. Hän on jäänyt ulkopuolelle. En ymmärrä pointtiasi. Itse olette omalla käytöksellänne pilanneet asiat, joten tässä kohtaa ei voi muuta kuin todeta, että voivoi ja miettiä omaa käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ainakin tiedostanut ongelman. Kysymys kuuluu, miksi kälykandidaatti käyttäytyy ikävästi. Hyökkäävän käyttäytymisen takana on lähes aina pelko. Mitä hän mahtaa pelätä? Huonon käyttäymisen takana on joskus myös vaan huonot käytöstavat. Oleellista on, että et anna suurestikaan hänen tunteittensa vaikuttaa sinuun. Kuitenkin kannattaa puolustaa itseään ja ojentaa toista, mutta rauhallisen jämäkästi. Ja todellakin, joskus kannattaa vaan kääntää selkänsä. Elämässä on niin paljon mukavia ihmisiä.

Olen samaa mieltä kanssasi. Harmittaa vain kun hän käyttäytymisellään pilaa tunnelman.

Vierailija
4/75 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätitte kutsumatta häihin ja nyt arvostelet hänen käytöstään? Ei oo todellista..

Vierailija
5/75 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydyt todella huonosti häntä kohtaan. Ja ilmeisesti hän on sen yrittänyt ilmaista sen sinulle ja muille, huonosti ehkä, mutta ette ole nostaneet kissaa pöydälle. Käy häntä sääliksi, toivottavasti löytää paremman suvun johon liityä.

Vierailija
6/75 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele, vaikka käyttäytyy noin. Itse olette jättäneet kutsumatta hänet häihin. ” Kutsuimme vain itsellemme tärkeitä ihmisiä”. Hän on jäänyt ulkopuolelle. En ymmärrä pointtiasi. Itse olette omalla käytöksellänne pilanneet asiat, joten tässä kohtaa ei voi muuta kuin todeta, että voivoi ja miettiä omaa käytöstä.

Tottakai jätettiin hänet kutsumatta, kun hän ei ole minulle eikä miehelle läheinen, ja haluttiin pitää pienen budjetin intiimit juhlat vain tärkeille ihmisille. Hääthän ovat hääparin juhla, niinhän täällä sanotaan jos joku haluaa pitää vaikka lapsettomat juhlat, mikä on minusta ihan okei. Haluttiin kuitenkin viettää omat häät näin.

Tyttöystävä olisi kuitenkin taas alkanut kiukutella jostain kun ei saa olla keskipiste, eikä meidän juhlia olisi todellakaan alettu pitää englanniksi häntä varten, ne oikeasti tärkeät vieraat eivät kaikki osaa englantia ja heidän osaltaan juhla olisi mennyt pilalle. Ihme asennoituminen sulla, eiköhän tämän saksalaisneidin olisi itse pitänyt miettiä miksei häntä kutsuttu ja miksi jää ulkopuolelle, kun kaikki maailmassa ei vaan pyöri hänen napansa ympärillä.

Vierailija
7/75 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun on kyllä aivan turha mollata häntä. Sinäkö toimit kivasti? Onko mielestäsi mukavaa jäädä läheisten häistä ulkopuolelle? Ihme, että ylipäätään on väleissä tuon jälkeen. Eipä tuo ainakaan edistänyt asiaa yhtään.

Vierailija
8/75 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskeinen siis apn viesti

Vierailija
9/75 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäydyt todella huonosti häntä kohtaan. Ja ilmeisesti hän on sen yrittänyt ilmaista sen sinulle ja muille, huonosti ehkä, mutta ette ole nostaneet kissaa pöydälle. Käy häntä sääliksi, toivottavasti löytää paremman suvun johon liityä.

Juuri näin. Törkeää sulkea jo ennestään epävarma ihminen ulkopuolelle. Lisäksi tuo anoppisuhde näyttää olevan sulle kummallisen tärkeä, ihan kuin haluaisit olla jotenkin ykkönen. Vaikka miniöinähän olette tasavertaisia. Kyllä kirjoitukses perusteella näyttää siltä et sinä itse juonit ja olet pahansupa. Se tuntuu erityisen kurjalta jos toinen tarttis nimenomaan tukea

Vierailija
10/75 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella erikoista että tämän käännetään nyt minun viakseni. Taattua aaveeta.

Suuttuipa jotkut muutkin siitä kun heitä ei kutsuttu meidän häihin, mutta ne nyt vaan olivat pienimuotoiset juhlat, eikä mitkään suuret kestit. Enemmän niillä ulos jääneillä sukulaisilla oli mun mielestä varaa suivaantua kun miehen veljen satunnaisen tyttöystävän.

Vierailija
11/75 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai jätettiin hänet kutsumatta, kun hän ei ole minulle eikä miehelle läheinen, ja haluttiin pitää pienen budjetin intiimit juhlat vain tärkeille ihmisille. Hääthän ovat hääparin juhla, niinhän täällä sanotaan jos joku haluaa pitää vaikka lapsettomat juhlat, mikä on minusta ihan okei. Haluttiin kuitenkin viettää omat häät näin.

Tyttöystävä olisi kuitenkin taas alkanut kiukutella jostain kun ei saa olla keskipiste, eikä meidän juhlia olisi todellakaan alettu pitää englanniksi häntä varten, ne oikeasti tärkeät vieraat eivät kaikki osaa englantia ja heidän osaltaan juhla olisi mennyt pilalle. Ihme asennoituminen sulla, eiköhän tämän saksalaisneidin olisi itse pitänyt miettiä miksei häntä kutsuttu ja miksi jää ulkopuolelle, kun kaikki maailmassa ei vaan pyöri hänen napansa ympärillä.[/

Tottakai voi olla kutsumatta, mutta ei se välejä ainakaan paranna.

Vierailija
12/75 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotka kirjoitti:

Suuttuipa jotkut muutkin siitä kun heitä ei kutsuttu meidän häihin, mutta ne nyt vaan olivat pienimuotoiset juhlat, eikä mitkään suuret kestit. Enemmän niillä ulos jääneillä sukulaisilla oli mun mielestä varaa suivaantua kun miehen veljen satunnaisen tyttöystävän.[/

Miten musta jotenkin tuntuu, että olet kateellinen hänelle. Kirjoituksen perusteella.

Vierailija
13/75 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Törkeää sulkea jo ennestään epävarma ihminen ulkopuolelle. Lisäksi tuo anoppisuhde näyttää olevan sulle kummallisen tärkeä, ihan kuin haluaisit olla jotenkin ykkönen. Vaikka miniöinähän olette tasavertaisia. Kyllä kirjoitukses perusteella näyttää siltä et sinä itse juonit ja olet pahansupa. Se tuntuu erityisen kurjalta jos toinen tarttis nimenomaan tukea

Aika valikoivasti ja oletuksia tehden olet aloitusviestin lukenut. Ei omiin juhliin kutsumattomuus ole ulkopuolelle sulkemista, kun ei sinne kutsuttu muitakaan kuin ihan kaikista lähin lähipiiri, johon tämä tyttöystävä ei kuulu, koska asuu Saksassa ja käy Suomessa satunnaisesti. Olen tavannut koko ihmisen noin kymmenen kertaa. En pidä häntä läheisenäni, enkä halunnut kutsua häntä pilaamaan meidän päivää kiukuttelullaan. Mielestäni emme ole miniöinä ihan samalla viivalla, vaikka ei tämä mikään kilpailu olekaan. Mitähän minä olen juoninut? :D

Vierailija
14/75 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette niin moukkia, että puhutte suomea hänen läsnäollessaan?

Vierailija
15/75 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotka kirjoitti:

Suuttuipa jotkut muutkin siitä kun heitä ei kutsuttu meidän häihin, mutta ne nyt vaan olivat pienimuotoiset juhlat, eikä mitkään suuret kestit. Enemmän niillä ulos jääneillä sukulaisilla oli mun mielestä varaa suivaantua kun miehen veljen satunnaisen tyttöystävän.[/

Miten musta jotenkin tuntuu, että olet kateellinen hänelle. Kirjoituksen perusteella.

Perus kateuskortti vailla mitään selitystä.

Vierailija
16/75 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävä olisi kuitenkin taas alkanut kiukutella jostain kun ei saa olla keskipiste, eikä meidän juhlia olisi todellakaan alettu pitää englanniksi häntä varten, ne oikeasti tärkeät vieraat eivät kaikki osaa englantia ja heidän osaltaan juhla olisi mennyt pilalle. Ihme asennoituminen sulla, eiköhän tämän saksalaisneidin olisi itse pitänyt miettiä miksei häntä kutsuttu ja miksi jää ulkopuolelle, kun kaikki maailmassa ei vaan pyöri hänen napansa ympärillä.[/

Vaikka et olisi hänen ystävä, niin hän kuuluu teidän porukkaan ja on läheinen. Pienen budjetin häät eivät tarkoita, että noin läheinen jätetään pois. En yhtään ihmettele, vaikka välttelee tapaamisia, kun suhtautumisesi häneen on tällaista. Häntä varmasti ahdistaa todella todella paljon.

Vierailija
17/75 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kuule, tiesitkö että on TODELLA tylyä olla kutsumatta veljen puolisoa häihin ja puhua suomea seurassa jossa yksi ei ymmärrä? Argh. Ymmärrän täysin tätä kälyä. Missä käytöstavat?

Vierailija
18/75 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olette niin moukkia, että puhutte suomea hänen läsnäollessaan?

Koska läsnä on usein lapsia ja vanhuksia jotka eivät osaa englantia. Yritetään kääntää hänelle asioita, mutta joskus se on vaikeaa. Kiva että ollaan sen takia moukkia.

Vierailija
19/75 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka et olisi hänen ystävä, niin hän kuuluu teidän porukkaan ja on läheinen. Pienen budjetin häät eivät tarkoita, että noin läheinen jätetään pois. En yhtään ihmettele, vaikka välttelee tapaamisia, kun suhtautumisesi häneen on tällaista. Häntä varmasti ahdistaa todella todella paljon.

Ihminen, jonka olen tavannut noin kymmenen kertaa ei ole mulle läheinen. En myöskään ala omia juhlia pilaamaan ahdistavalla kiukuttelulla ja kielimuurilla yhden henkilön mielipahan takia.

Vierailija
20/75 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Sinä se kateellinen olet kun otit ulkonäön tässä puheeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi