Tykkäätkö oikeasti ja rehellisesti autolla ajamisesta?
Kommentit (60)
En nyt missä vaan. Esimerkiksi Lontoo vasemmanpuoleisen liikenteen ja liikenneympyröiden takia on paikka, jossa kuljen suosiolla julkisilla. Enkä ajaisi vaikkapa Kiinassa kaaottisen liikenteen ja kiinankielisten kylttien takia.
Tykkäsin sillon kun kortin sain niin muutaman vuoden. Nykyään lähinnä pakkopullaa. Tosin uuden auton kun ostais niin taas olis vähän kivempaa ajella
En missä vaan, enkä etenkään ulkomailla. Joskus lähes tyhjällä maantiellä, en koskaan kaupunkiajossa. Ajan autolla vain pakolliset ajot, enkä yhtään "huvikseni".
Tykkään laittaa adaptiivien cruise controlin päälle ja kuunnella radiota.
Olen ajanut vain Suomessa, mutta tykkän kovasti tietenkin. Myös asuntovaunun vetämisestä pidän älyttömästi.
N
Jos on erityisen hyvä auto ja suhteellisen tyhjä autobaana tai mutkainen alppitie jossain missä suhtaudutaan ylinopeuksiin joustavasti niin se on hauskaa vähän aikaa. Muuten lähinnä pakkopullaa.
On se kivaa omalla autolla, jonka on itse kaupasta valinnut ja maksanut.
Tykkään kovastikin. Ainoa, mikä ei maistu, on ruuhkassa seisominen.
En enää. Noin 25-vuotiaaksi asti autolla ajo oli kivaa ja ajoin mielelläni pitkiäkin matkoja. Nykyään en liikuta autoa metriäkään ellei ole pakko.
Tykkään. Tosin vieraissa kaupungeissa en aja kovin mielelläni, mutta muuten ajaminen on kivaa.
Vapauden tunnetta ei voi verrata mihinkään muuhun. Voit mennä minne haluat milloin haluat, pysähtyä matkalla minne haluat.
Perinteisellä autolla, jossa ei ole mitään tehosteita - ajaminen on todella nautinnollista, kun saa itse päättää mitä tekee. Vaimon nykyaikaisella autolla en suostu ajamaan.
Tykkään! Olen ajanut pitkiä reissuja ulkomaillakin. Suomessa on kyllä vähän kehittymätön ja joustamaton liikennekulttuuri, ajatellaan liikaa vaan omaa etua.
Kyllä autoilu on mukavaa, kun painaa mersun polkimen pohjaan ja auto vastaan rajusti kiihdyttämällä, niin tunne on parempi kuin sängyssä.
Tykkään päämäärättömästä huviajelusta mutten tykkää työmatkojen ajamisesta tai työtehtävien suorittamisesta autolla.
Tykkään kyllä. Mutta uusi sähköauto kiinnostaa ja paljon: täyssähköjä sais tulla enemmän valikoimiin.
Ihan turha tuo polttomoottori ja tankkaukset. Auto sais latautua yöllä pihassa täyteen, vähän kuin kännykkä.
Olen ajanut vain Suomessa, mutta olenkin sitten ajanut tuhansia kilometrejä. Pidän ajamisesta, mutta en kanssa-autoilijoista, joita eivät liikennesäännöt tunnu kiinnostavan sen enempää kuin toisten elinkaaren jatkuminenkaan. Eli en pidä kaahareista ja järjettömistä ohittelijoista. Mutta matkan ajaminen, myös jonossa, jossa kaikki pitävät terveelliset turvavälit, on aivan mahtavaa.
- N40
Tykkään. Siinä tulee sellainen vauhdin ja vapauden tunne.