Millainen tuntemasi ihminen ei saa parisuhdetta vaikka haluaisi?
Kommentit (45)
Etsii miehessä todella tietynlaista ulkonäköä. Ei tarvitse olla mikään hunk päätellen siitä, että ihastuksia on ollut ojanpohjajuoposta lähtien, mutta ulkonäköpiirteiden suhteen on olemassa ihan oikea tsekkilista. Tarjokkaita olisi, joista moni kuulostaisi olevan henkisesti ja elämäntilanteellisesti just eikä melkein, mutta kun ulkonäkökriteerit eivät täyty, ei kelpaa.
40 v mies, joka käy Thaimaassa monta kertaa vuodessa. Ei osaa olla enää tavallisen naisen kanssa.
35 v ja asuu äidin kanssa. Jos joku nainen kiinnostuu, asuminen ajaa viimeistään pois. On yritetty sanoa, että muuta hyvä mies omillesi, mutta ei. Elämä on valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Miespuolinen tuttava/kaverini.
On kyllä ystävällinen, kohtelias ja ihan mukavaa seuraa, mutta ei ymmärrä että ne eivät yksin riitä.
Asuu siis tuetussa asumisessa, skitsofrenikko, useita pitkiä sairaalajaksoja takana ja luultavasti edessä.
Antaa myös äitinsä päättää mitä vaatetta ostaa kaupasta, miten leikkauttaa hiuksensa ja kysyy äidiltään luvan jos tahtoo viikonloppuna baariin :D (ei ole siis holhouksessa tai mitään).
On ylipainoinen ja hygienian kanssa vähän petrattavaa. Huono yleissivistys.
Luettelin nämä asiat siksi, että hänen vaatimuslistansa naisille oli melkoisen pitkä.
Pitäisi olla hoikka mutta samalla omistaa isot tissit ja muuta perus shittiä.
Ei ymmärrä että seuraa ei tule löytymään ennen kuin laskee hieman rimaansa.
OMG haiseva mammanpoika mielenterveyspotilas ja etsii kaunista ja seksyä naista rinnalleen?? Missä harhoissa miehet oikein elää? Mitä annettavaa äitinsä helmoissa olevalla sairaalla työttömällä oikein on? Lääkkeetkin tehnyt tehtävänsä fyysisesti ja henkisesti. Ja ulkomuoto täys nolla ja etsii jotain 9/10 olevaa naista???
40+ nainen. Todella fiksu. Yrittäjä. Äärimmäisen itsenäinen. Ilmaisee itseään hyvin tinkimättömästi, kuulostaa paljon joustamattomammalta kuin todellisuudessa onkaan.
Haluaa ”todella kokeneen ja aikuisen” miehen. En tiedä onko niin kokenutta ja aikuista olemassakaan.
- Ihan ok näköinen vähän vaille nelikymppinen mies. Akateemisesti koulutettu, oma rivitaloasunto ja hyvä auto, ei päihteitä eikä mt-ongelmia, todella mukava kaveri, mutta epäonnekseen lyhyt (jotain 165 cm) ja introvertti luonne. Ei ole tietääkseni koskaan seurustellut kenenkään kanssa.
- Noin 35 nainen joka on kyllä hoikka ja kaunis ja mukavakin kun paremmin tuntee, mutta ensivaikutelma voi olla vähän pelottava. On selvästi hyvin älykäs, mutta jotenkin ilkeällä ja sarkastisella tavalla, ja töksäyttelee helposti asioita. Olen usein miettinyt voisiko olla asperger tyyppinen.
- Minä, jo 45 nainen, ihan taviksen näköinen ja tietääkseni aika tavis persoonana ja elämäntavoiltanikin, ilman ihmeempiä äärimmäisyyksiä, mutta olen aina ollut sen verran introvertti ja laiskakin, että vaikka toisaalta olen haaveillut miehestä ja perheestä, en ole kuitenkaan viitsinyt tehdä asian eteen mitään. Kun on kuitenkin ihan mukavaa ollut yksinkin. Eikä ole kukaan tullut kotoa hakemaan.