Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nämä pettämisen merkkejä?

Vierailija
18.02.2020 |

Olen nuori yh äiti kolmelle pojalle. Luulin etten tule löytämään uutta suhdetta ainakaan kymmeneen vuoteen, koska eihän kukaan ikäiseni haluaisi mitään yh äitiä ja niin paljon lapsia.

En edes etsinyt mitään suhdetta kunnes sattumalta tapasin kaveriporukassani erään miehen jonka olen entuudestaankin joskus nähnyt. En kiinnittänyt mieheen edes huomiota koska en etsinyt ketään ja hän vaikutti liian "hienolta" ihmiseltä minun makuun. Mutta tämä mies alkoikin lähestymään minua ja halusi tapailla ja vaihtaa numeroita vaikka kerroin että minulla on lapsia.
Ollaan tunnettu 3kk muttei olla parisuhteessa tms. Mutta nähdään monesti viikossa ja hän on yötä minun luona paljon.

Kerran oltiin yhdessä juomassa ja kysyin häneltä miksi hän uskalsi lähteä tähän minun elämään mukaan niin hän vastasi että oli aina ajatellut ettei todellakaan haluaiskaan tällaista, eikä edes mitään vakavaa juttua, mutta minä kolahdin hänelle ja hän rakastui ja siksi häntä ei lapset haittaa vaan hän rakastaa myös lapsiani.

Kuitenkin olen kokoajan peloissani ja ahdistaa että mitä jos hän kyllästyy minuun ja jättää koska olen itse jo liian ihastunut häneen niin se tuntuisi tosi pahalta.

Tänään aamulla juteltiin että nähtäis perjantaina, hän itse ehdotti sitä ja sovittiinkin se. Sitten äsken hän laittoi että "milloin tulet tänne?" Ja pusu hymiön.
Laitoin että sillon perjantaina niin hän vastasi vaan että joo.... Olikohan tuo kysymys tarkoitettu jollekkin toiselle? Hän myös monesti selittää samat asiat pari kertaa kun ei muista oliko kertonut jo. Minusta se kuulostaa että pyörittäisi useampaa tai ainakin kahta kun ei muka muista oltiinko jo juteltu jostain asiasta...

Mitä teen? 😭

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono muisti sillä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme