Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen tuntemasi ihminen ei saa parisuhdetta vaikka haluaisi?

Vierailija
18.02.2020 |

Kertokaa :)

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumurintajuton tosikko, 35v kaunis nainen.

Vierailija
22/45 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä mies ja monin tavoin erinomaien luotettava ystäväni. Hän on hyvin monesta asiasta kiinnosunut mutta myös aina valmis jeesaamaan ja auttamaan muita. - Joskus olen aatellu, että onko yksi syy siihen, että hän on ikisinkku se, että hän on myös toisaalta hyvin itsenäinen. (Pitää kotinsa siistinä, huolehtii ja välittää niin itsestään kuin läheisistään...Ei missään nimessä vailla omaa ahtoa oleva lapanen)  

Hän tuntuu uskovan ja luottavan kovasti siihen, että kumppanin hän saa jos saa kun sopiva aika ja paikka kohtaavat, eikä jaksa nähdä erityistä vaivaa ja työtä sen eteen, että löytäisi itselleen kumppanin. Ei tietääkseni ole esim koskaan ollut millään sosiaalisen median sovelluksella netitireffi palvelimelle tai vaikka inderiin kirjautuneena.  -  Käy toki joskus baareissa ja yökerhoissa mutta paljon useammin taitaa lueskella itsekseen tai suunnata lenkille.   

Surettaa kyllä, kun joskus on tuntunu sille, että osa miehen kavereista käyttää hyväkseen hänen avuliaisuuttaan.

On vaikea käsittää miten hän tuntuu tulevan lähes kaikkien kanssa juttuun mutta sen yhden ja erityisen löytämien ja saaminen untuu olevan mahdotonta.         

Kuvailit juuri k ilttimiehen. Jos se alkais jännemmäks, kun ei k ilttinaisia löydy?

Ohis Niinpä kai. - Tosin pelkäksi ki--mie-si hän on liian oman arvonsa tunteva. - Ei hän pidä omaa arvoaan arvottomana siksi, ettei hänellä ole kumppania, niinkuin ilm. moni k..mies joilta puuttuu parisuhdekumppani   - Lisäksi ystäväni, niinkuin jo edellä kerroin tuntuu tulevan lähes kaikkien kanssa juttuun, mutta sen yhden ja erityisen löytämien ja saaminen tuntuu olevan hänelle mahdotonta. - Montako naispuolista ystävää k...miehillä on?  Ystävälläni heitä on, kuten myös miehiä; vaan missä hän voisi kohdata ja löytää itselleen sen yhden ja erityisen (?) Hän ei ole kumppanin puutteesta mitenkään katkeroitunut mutta mikä esää sen, ettei hänelle kävisi niin, koska vaikka hän ei asiaa ole ise tuonut julki, niin arvaan, että häntä on joitain kertoja harmitanut kun lähes kaikki hänen läheismmät ovat löyänee tai ainakin ollee joskus parisuhteessa, kun taas hän on aina, kuin jonnkun notiuuden ai aian seunauksena pysynyt sinkkuna...          

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. 36-vuotias töiden ohella uutta alaa opiskeleva nainen. Ystävällinen, kohtelias, luotettava ja avulias. Tulee hyvin toimeen kaikkien kanssa. Vieraiden kanssa hiljainen ja varautunut, läheisten seurassa usein jopa puhelias. Savuton, päihteetön ja sekä fyysisesti että henkisesti terve. 

Vierailija
24/45 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. 36-vuotias töiden ohella uutta alaa opiskeleva nainen. Ystävällinen, kohtelias, luotettava ja avulias. Tulee hyvin toimeen kaikkien kanssa. Vieraiden kanssa hiljainen ja varautunut, läheisten seurassa usein jopa puhelias. Savuton, päihteetön ja sekä fyysisesti että henkisesti terve. 

Luin aluksi, että mi-ni-ä ja aattelin, että mitäh? - Kunnes luin uudestaan ja kirjoitit että: mi-nä...

Oletko siis itse itsesi paras, tai ainakin hyvä ystävä? - Joku saattasi tuon tulkita, ehkä itsekehuksi tai jopa itserakkaudeksikin... 

Itse olen pienessä ja rajallisessa mielessäni toisinaan aatellut, että itse olisin kuten kuka hyvänsä joka viihtyy ja nauttii osaltaan myös omasta seurastaan ja ainakin enimmäkseen elämästään ja sen tarjoamista puuhista ja askaresita jne sinkkuna (eli ts. ilman yhtä ja erityistä kumppania), saattaa mahdollisesti olla jopa parempi kumppanina, kuin sellainen, joka kokee ja tuntee, että vasta kumppanin myötä hänen elämänsä saisi merkityksen ja olisi jotenkin paljon arvokkaampaa.(..) 

Sinkkumies       

Vierailija
25/45 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/45 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Koska haluan parisuhdetta, mutta en millä hinnalla hyvänsä. Sinänsä ei ole mitään tsekkilistaa, mikä vastapuolen pitäisi täyttää paitsi se, että olemme aidosti yhteensopivat ja kiinnostuneet toisistamme ja haluaisimme jakaa elämämme yhdessä. Pikemmin niin, ettemme voi olla ilman toisiamme kuin että katsotaan voisimmeko olla yhdessä. 

Muussa tapauksessa pärjään oikein mainiosti yksinkin eikä tarvitse tehdä jatkuvaa kompromissia tai hioa kulmia. 

Vierailija
27/45 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin aluksi, että mi-ni-ä ja aattelin, että mitäh? - Kunnes luin uudestaan ja kirjoitit että: mi-nä...

Oletko siis itse itsesi paras, tai ainakin hyvä ystävä? - Joku saattasi tuon tulkita, ehkä itsekehuksi tai jopa itserakkaudeksikin... 

Itse olen pienessä ja rajallisessa mielessäni toisinaan aatellut, että itse olisin kuten kuka hyvänsä joka viihtyy ja nauttii osaltaan myös omasta seurastaan ja ainakin enimmäkseen elämästään ja sen tarjoamista puuhista ja askaresita jne sinkkuna (eli ts. ilman yhtä ja erityistä kumppania), saattaa mahdollisesti olla jopa parempi kumppanina, kuin sellainen, joka kokee ja tuntee, että vasta kumppanin myötä hänen elämänsä saisi merkityksen ja olisi jotenkin paljon arvokkaampaa.(..) 

Sinkkumies       

Miks mun kannattais yrittää saada kumppani, jos tykkäisi omasta elämästäni yksin, ilma kumppanii ja sexii tää on ihan pashkaa. ei voi syödäkkää juuri koskaan mitää hyvää 

Vierailija
28/45 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kolmekymppinen, naispuolinen kaverini joka jatkuvasti etsii ja treffailee erilaisia miehiä, mutta hänen varmaan suurin ongelmansa on että mikään ei kelpaa. Monet inhimilliset piirteet miehessä ovat hänen mielestään vikoja ja tavallisetkin tavat ihan täysi turn-off. Hän edellyttää paitsi pituutta ja komeaa ulkomuotoa myös kouluttautuneisuutta ja huippuun hiottuja sosiaalisia taitoja. Joskus tuntuu että hänen maailmankuvansa ja toiveensa ovat kuin romanttisesta elokuvasta. Itse hän on perusnätti ja ihmisenä mukavaa seuraa esim. tyttöjen illoissa koska jaksaa analysoida asioita monia tunteja, mutta jokseenkin raskas koska on toisinaan hyvin joustamaton ja ehdoton.

Vierailija
29/45 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen sellaisen peilissä. Odottaa ihmistä, joka herättäisi hänessä tunteita. Kukaan ei ole aikoihin tuntunut miltään. Kamalan nirso siis.

Sama muuten, mutta sillä surullisella erotuksella, että kun vihdoin kohtasin sytyttävän ihmisen, tunteet eivät olleet molemminpuoliset. Ja nyt mulle ei enää kelpaa kukaan sitäkään vähää.

Kohtalotoveri 😔

Vierailija
30/45 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, joka haluaa miehen, joka "ei ole mikään vässykkä tai lapanen", mutta sitten kun se mies ei ole pelkkä myötäilijä, niin nainen ei kestä kun mies "draamailee ja tinkaa".

Sellaista miestä ei ole olemassakaan, mitä tämä nainen hakee. Ihan sama, minkälainen mies on, se ei hänelle sovi.

Ikisinkku, jää perheettömäksi.

Vierailija
31/45 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies       

Miks mun kannattais yrittää saada kumppani, jos tykkäisi omasta elämästäni yksin, ilma kumppanii ja sexii tää on ihan pashkaa. ei voi syödäkkää juuri koskaan mitää hyvää 

Mikä estää syömisen?

Vierailija
32/45 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä millaista miestä haet, mutta vaikutat normaalilta ja varmasti löydät kumppanin :)

Vierailija
33/45 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, 23v nainen. En ota muihin paljoa kontaktia, lähinnä olen omissa oloissani, ei edes kavereita. En ole koskaan käynyt treffeillä, en baarissa enkä tinderissä tms. Pelkään liikaa torjuntaa enkä halua myöskään joutua torjumaan muita. Kaiken kukkuraksi minulla taitaa olla sellainen resting bitch face....

Vierailija
34/45 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä, mies, jota tapailin lyhyesti viime keväänä. Oli jäänyt  ikään kuin jäänytteinivaihe päälle, vaikka oli yli 40 vuotta. Kaikki arjenhallinnan kyvyt ja rutiinit puuttuivat. Omasta terveydestään, ruokailusta, ympäristöstä ja ihmissuhteista huolehtiminen. Tutkinto myös jäänyt kesken.

Kun kumappnin näkee kiukuttelevana teininä (mäen haluu siivota, koska teet ruokaa jne..) niin kaikki romantiikka ja erotiikka katoaa.

Vierailija
35/45 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te näin järkyttäviä ihmisiä tunnette :D

Vierailija
36/45 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies       

Tämä menee nyt ohi aiheen. Taisin nyt muotoilla vähän huonosti edellä. Tuli mieleeni omaa tekstiäni ny hetkeä myöhemmin lukeissani kuin kuvittelisin itseni, jotenkin vallan erinomaiseksi ja virheeömäksi, jolle kumppani on palkinto tai, että kuvitteleen itse olevansa kenelle hyvänsä se täydellsin kumppani  

"Plaah" No en varmasti ole "täydellsin kumppani"  Verraten hyvä saatan, ehkä olla. Tottahan toki sitä uskon minäkin että parhaassa tapauksessa kumppanin myötä elämäni voisi olla eri tavoin rikkaampaa kuin kumpasienkaan meistä yksin. 

Mutta en pidä ajatuksesa, että alkaisin aattelemaan tai elämään haavekuvissani, että vasta sitten kun minulla kumppani ja sitten kun minulla olisi kumppani niin sitä tai tätä.... 

- Kyllä omasta itsestään ja omasta elämäsään on minusta ihan hyvä opetella nauttimaan, koska ei minulla ainakaan ole kykyä loihtia ai muutoin saada itselleni sitä yhä ja eriyistä tässä ja nyt rinnallenin ja kanssani elämään, enkä halua ketään pakottaakaan.      

Sinkkumies

Vierailija
37/45 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/45 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveriporukasta mies, jolla tuntuu ainoana meistä olevan pallo kunnolla hallussa. Älykäs, kouluttautunut, tekee työtä josta tykkää eikä tyhmäile rahan, alkoholin, lupausten ym. seikkojen kanssa. Osaa jutella (ja kuunnella!) asiasta kuin asiasta. Syvällinen, pohdiskeleva ja musikaalinen, ehkä hieman neuroottinen.

Vierailija
39/45 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtoriksi väitellyt fiksu, hauska, kaunis, mukava ja monella tapaa lahjakas nainen jolle työ on todella tärkeää. Tiukat kriteerit, ehkä vähän liiankin tiukat.

Vierailija
40/45 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen (alle 30) jolle ei kelpaa tavallinen mies. Kaikissa on jotain vikaa, eli toisin sanoen eivät ole hänen hovinarrejaan. Miehen pitäisi tulla 30km päästä autolla viihdyttämään häntä justhetinyt, pitäisi kuskata häntä baariin ja takaisin jne. Ei suostu tekemään yhtäkään kompromissia parisuhteessa ja laittaa välit poikki heti pienen vastoinkäymisen jälkeen.

On siis todella hyvännäköinen ja paljon ottajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi