Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt meinaan tehdä aloitteen miehelle

Vierailija
18.02.2020 |

Jonka kanssa on ollut lämpimiä hymyjä ja katseita kohta vuoden päivät. Vaikka olen eronnut äiti-ihminen. Syteen tai saveen ja yrittänyttä ei laiteta vai miten se meni. Mutta mikä olisi paras tapa lähestyä? Emme siis tunne toisiamme.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on mailmankirjat sekaisin. Nainen meinaa tehdä aloitteen.

Vierailija
2/18 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepä kuule ihan juttelemaan. Luulen kyllä että se mieskin sen olisi tehnyt, jos hymyt ja katseet hänelle kiinnostusta merkkaisivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden päivät vilkuiltu eikä mitään ole tapahtunut? Miksi? Jos mies ei ole ujo, niin tuskin on syytä olettaa että tapahtuukaan. Vai olitko siis aiemmin varattu ja hän tiesi sen?

Vierailija
4/18 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on mailmankirjat sekaisin. Nainen meinaa tehdä aloitteen.

No kyllä! 😂 Ap

Vierailija
5/18 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan ohjeilla se menee just sinne syteen ja saveen. Pyydä sitä tuntematonta vaikka kahville.

Vierailija
6/18 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menepä kuule ihan juttelemaan. Luulen kyllä että se mieskin sen olisi tehnyt, jos hymyt ja katseet hänelle kiinnostusta merkkaisivat.

Olen ns. juossut karkuun muutaman kerran kun niin olisi saattanut käydä 🙈 Olen aika ujo alussa. Ap

Vierailija
7/18 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden päivät vilkuiltu eikä mitään ole tapahtunut? Miksi? Jos mies ei ole ujo, niin tuskin on syytä olettaa että tapahtuukaan. Vai olitko siis aiemmin varattu ja hän tiesi sen?

Ehkä koska hänkin on ujo? Tai ei kiinnostunut minusta, tiedostan senkin mahdollisuuden. Olin juuri eronnut kun tapasimme, joten toki sekin oli alussa este ainakin minulle. Ap

Vierailija
8/18 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee. Tuo oli vain ystävällistä jutustelua.

Vierailija
9/18 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin ettet tiedä hänen nimeä, että saisit viestin vaikka sosiaalisen median kautta? Jos et saa viestiä, niin sitten vaan sanot asian miehelle.

Niin mä tekisin. Ja oon tehnytkin ja itsellä kävi hyvin, miehellä oli samanlaiset fiilikset.

Ajattelin että eipä tarvi sitten enää asiaa miettiä mitä jos, jos pakit tulee tai mies seurustelis ni sit se on vaan niin. Tuskin kukaan pahalla ottaa ystävällistä lähestymistä.

Vierailija
10/18 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tee. Tuo oli vain ystävällistä jutustelua.

Kyllä teen. Jos hän ei ole kiinnostunut, voin unohtaa asian ja suunnata ajatukset johonkin uuteen. Ei jää sitten jossiteltavaa. Ap

Vierailija
11/18 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin, syteen tai saveen! Jos et tee sitä, saatat miettiä asiaa vielä kiikkustuolissakin.

Itse nappasin oman mieheni työpaikalta pyytämällä häneltä apua asiassa, jossa en oikeasti olisi tarvinnut apua. Kun hän auttoi, huikkasin kuin ohimennen että tästä hyvästä täytyy varmaan tarjota sulle olut, kun meni vähän ylitöiksikin. Siitä se sitten lähti, nyt reilu 5 vuotta yhteiseloa takana.

Vierailija
12/18 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niin ettet tiedä hänen nimeä, että saisit viestin vaikka sosiaalisen median kautta? Jos et saa viestiä, niin sitten vaan sanot asian miehelle.

Niin mä tekisin. Ja oon tehnytkin ja itsellä kävi hyvin, miehellä oli samanlaiset fiilikset.

Ajattelin että eipä tarvi sitten enää asiaa miettiä mitä jos, jos pakit tulee tai mies seurustelis ni sit se on vaan niin. Tuskin kukaan pahalla ottaa ystävällistä lähestymistä.

Juu en tiedä nimeä. Eli pakko vaan sanoa suoraan tai sit tehdä jostain tikusta ensin asiaa.. ap

Vierailija
13/18 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä koska hänkin on ujo? Tai ei kiinnostunut minusta, tiedostan senkin mahdollisuuden. Olin juuri eronnut kun tapasimme, joten toki sekin oli alussa este ainakin minulle. Ap

"Tapasitte..." Ei vilkuilu ole mitään tapaamista. Te olette nähneet toisenne, that's it.

Vierailija
14/18 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu en tiedä nimeä. Eli pakko vaan sanoa suoraan tai sit tehdä jostain tikusta ensin asiaa.. ap

Totta kai sä nyt "teet tikusta asiaa" ensin, että pääset juttuyhteyteen. Todella outoa heti joku kahvikutsukaan esittää ja ilmaista kiinnostuksensa.

Vierailija
15/18 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinityyliin jätät sille pikku paperilappusen jossa lukee POKS ("pidän susta oikein kovasti"). Sitten juokset kikattaen posket punaisena pois.

Vierailija
16/18 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies varattu?

Vierailija
17/18 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Älkää hyvät ihmiset etsikö yhteystietoja somesta ja lähestykö sitä kautta, se on niiiin awkwardia. Miksi kukaan lähtisi kahville ihmisen kanssa, joka ei saa edes kutsuttua sinne ihan suullisesti?

Vierailija
18/18 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymy. Tervehdys. "Voidaanko jutella."

Toimi minulla. Puoli vuotta mietin tekosyytä mennä juttelemaan. Ei tullut koskaan tilaisuutta.

Eli rohkeutta ja menoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi