Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Liian kuuma Tinderiin? 26-vuotias kaunotar väittää saaneensa kenkää treffisovelluksesta ulkonäkönsä takia

Vierailija
18.02.2020 |

26-vuotias nainen väittää saaneensa kenkää Tinderistä ulkonäkönsä takia. Hänen mukaansa miehet pitivät hänen Tinder-profiiliaan valeprofiilina, koska hän on liian hyvännäköinen.
Nainen sai miehiltä viestejä, kuten ”et luultavasti ole todellinen” ja ”miksi sinunlaisesi tyttö olisi Tinderissä”.
Tätä minäkin miehenä ihmettelen.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisen näköinen nuori nainenhan tuo on. Eikä sillä miksi ihminen etsii seuraa ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa.  

Vierailija
2/27 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaa. Onhan siellä paljon ihan kauniita naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol samoja repliikkejä käytetty kautta aikain pano-sovelluksissa:D joten ole ihan rauhassa tavis-tytteli, ei ne mitään sillä oikeasti tarkoita:)

Vierailija
4/27 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kuvaa tästä naisesta?

Vierailija
5/27 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin luulin ensin transnaiseksi 😅 aika miesmäinen kroppa ja naama. Ehkä ajattelivat, että on feikki kun kuvat eivät ole itse otettuja 🤷🏼‍♀️ Catfishit yleensä käyttää tuollaisia enemmän ammattilaisten ottamia kuvia malleista

Vierailija
6/27 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisen näköinen. Se että someen laittaa kuvia joissa on tyylii re*va levällään ei tee kenestäkään kaunotarta.

Vierailija
7/27 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo nyt kovin ihmeellinen ollut.

Vierailija
8/27 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet ilmiantoivat tuon profiilin niin johtui varmaan siitä että luulivat hänen olevan trans ja siten joutuvansa huijatuksi. Muijan silarit on kyllä epäonnistuneet, pingottavat 15 cm päästä toisistaan ja siksi instankin puolella on keskitytty takapuolen esittelyyn (joka sekin on ihan tavallinen). 

Ne "silarit" on se miltä luonnolliset rinnat näyttävät kun runtakudos erottuu _hoikasta vartalosta_.

Suunnilleen tuolta omanikin näyttävät, vaikka olen yhden lapsen imettänyt.

Ammattimalleilla harvoin on silikoneja, tai muutakaan luonnotonta. Ellei puhuta Kardashianeista, tai muista muka-malleista.

Kaikki hyvännäköinen ei ole feikkiä. Kuten jo tulikin todistettua, se on vaikea uskoa.

Ensireaktio on aina haukkua.

Vierailija
9/27 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisen näköinen. Se että someen laittaa kuvia joissa on tyylii re*va levällään ei tee kenestäkään kaunotarta.

Jesus sinulla on huono itsetunto.

Vierailija
10/27 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ”tuonlaisten” naisten sitten pitäisi olla? Miksei voisi olla apissa etsimässä seuraa?

Vierailija
11/27 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet ilmiantoivat tuon profiilin niin johtui varmaan siitä että luulivat hänen olevan trans ja siten joutuvansa huijatuksi. Muijan silarit on kyllä epäonnistuneet, pingottavat 15 cm päästä toisistaan ja siksi instankin puolella on keskitytty takapuolen esittelyyn (joka sekin on ihan tavallinen). 

Ne "silarit" on se miltä luonnolliset rinnat näyttävät kun runtakudos erottuu _hoikasta vartalosta_.

Ammattimalleilla harvoin on silikoneja, tai muutakaan luonnotonta. Ellei puhuta Kardashianeista, tai muista muka-malleista.

Kaikki hyvännäköinen ei ole feikkiä. Kuten jo tulikin todistettua, se on vaikea uskoa.

Vai että hyvännäköinen 😂 taisi kalahtaa että sinunkin rintasi näyttävät epäonnistuneilta silareilta

Vierailija
12/27 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kanssa tullut jotkut miehet väittään että mun profiilin kuvat ei voi olla mun omia kuvia. Ja en siis todellakaan ole mikään huippukaunotar. Ihan on vaan hyvin otettuja kuvia profiilissa, eikä mitään tunnistamattomaksi editoimiaakaan.

Vierailija
13/27 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä logiikalla ihmisellä on huono itsetunto jos ei ymmärrä tätä nykypäivän tarvetta esitellä ja tyrkyttää itseään?

Vierailija
14/27 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ”tuonlaisten” naisten sitten pitäisi olla? Miksei voisi olla apissa etsimässä seuraa?

No en tiiä 🙄 suorastaan vetuttaa tuollaiset kommentit, kun niitä itsekin on saanut. Vissiin vaan pitäs niitä unelmien miehiä kävellä vastaan kaupungilla.. itse en ole somessa eikä kaveripiiri ole laaja, en käy juuri baareissa, joten päätin kokeilla tinderiä. Ja suomessa nyt harvemmin kukaan edes lähestyy livenä.

Vierailija
15/27 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että hyvännäköinen 😂 taisi kalahtaa että sinunkin rintasi näyttävät epäonnistuneilta silareilta

Sinun mielipide on yhdentekevä.

Minä pidän rinnoistani ja muutenkin miltä näytän.

Minun ei tarvitse haukkua muita ja kuvitella minulla olevan valtaa konkrettisesti alentaa asioiden ja ihmisten arvoa. Sinullakaan ei sellaista valtaa ole.

Ko on nainen on ulkoisesti PALJON kauniimpi kuin sinun persoonallisuus on.

Vierailija
16/27 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tiiä 🙄 suorastaan vetuttaa tuollaiset kommentit, kun niitä itsekin on saanut. Vissiin vaan pitäs niitä unelmien miehiä kävellä vastaan kaupungilla.. itse en ole somessa eikä kaveripiiri ole laaja, en käy juuri baareissa, joten päätin kokeilla tinderiä. Ja suomessa nyt harvemmin kukaan edes lähestyy livenä.

Joo varmaan olettavat että niitä miehiä tulee ovista ja ikkunoista kirjaimellisesti ja sitten valitaan paras päältä... not.

Vierailija
17/27 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä logiikalla ihmisellä on huono itsetunto jos ei ymmärrä tätä nykypäivän tarvetta esitellä ja tyrkyttää itseään?

Kyseinen nainen ei varmasti tunne sellaidta tarvettä haukkua muita kuten sinä tunnet. Se on merkki heikosta itsetunnosta ja hyvin myrkyllisestä käytöksestä.

Sinun käytös on häiriintynyttä. Itsestään kuvien ottaminen sen sijaan ei sitä ole.

Vierailija
18/27 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo varmaan olettavat että niitä miehiä tulee ovista ja ikkunoista kirjaimellisesti ja sitten valitaan paras päältä... not.

Psykoottinen katkera urpo laittaa ajatuksia muiden päähän. Omia ajatuksiaan! 😂

Vierailija
19/27 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tuo olla av mamma.

Vierailija
20/27 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kroppa ja reidet on kyllä sellaiset, että noin promillella suomalaisista persjalkaisista pottunokista on tuollaiset, joten hieman ihmettelen miten täällä kaikki kertovat tytön olevan tavis :D Kasvot tosin aika normaalit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi