Söin nälkääni kotivaran
Kommentit (16)
Kotivaran saa syödä vain äärimmäisessä hädässä.
Vierailija kirjoitti:
Kotivaran saa syödä vain äärimmäisessä hädässä.
Se on kyllä tarkoitettu että sitä käytetään ja täydennetään jatkuvasti ettei ne tuotteet pääse vanhenemaan ja pilaantumaan.
Minä olen syönyt monta kaikki varat.
Siis minä olen syönyt monta kertaa kaikki varat.
Ei se haittaa.
Köyhillä ole mitään kotivaroja. Se on ruokaa syötäväksi eikä varastointia varten.
Kotivaraa kuuluukin syödä. Jos se on pelkästään varastoitavaksi tarkoitettua niin se on hätävaraa.
Ei mulla ole milloinkaan ollut mitään kotivaraa. Syön aina kaiken ruuan mitä kotona on. Sitä on niin vähän, ettei sitä säilöä kaappeihin.
Olen juonut monesti kaikki varat. Ajattelin alkaa kasvattaa oravia kotivaroiksi. Marsuja myös, kaneja mahdollisuuksien mukaan.
Ekaksi syödään arkivara, sitten pyhävara, vierasvara, kotivara ja hätävara tässä järjestyksessä. Otapa nyt onkeesi.
No määhän syön Kotivaraa harvase päivä. Kotivaran kärkkärit on hyviä, mutta siksi olenkin laarditankkeri.
Eikä!!!
Kotivaran saa syödä vasta sitten kun tulee "Uutisia: Pääuuutisiaaa. Kotivaran saa nyt syödää. Voitte ottaa kotivaran ja keittäää makarooniinn. Sitten sotkette siihen tomaattiimurskaaan ja syötteee, ja sitten säähän .....
No, jos varaa on syödä, voi syödä vähän paremmissakin paikoissa ..
Zinc
Todella typerä provosoiva aloitus. Häpeäisit.
Kyllä on uusavutonta kun ei kotivarakaan saa olla rauhassa!