Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaaha, työkaverinainenko piirittää?

Vierailija
18.02.2020 |

Uusi työpaikka ja uudet kujeet. Kolleegaksi sattui vähän vanhempi nainen. On hierarkiassa ylempänä, mutta ei oma esihenkilö. Tulee usein kysymään "miten menee projekti x:n kanssa", "miten sujuu" jne. Jokusen kertaa olen istunut tämän kanssa palaverissa kaksistaan, piti olla oma esihenkilö, mutta oli estynyt, joten tuli tämä kolleega sitten. Vähän hiljaisempi tapaus, kun itse sosiaalisempi ja puheliaampi. Itseasiassa yllätyin, että noinkin hiljaisia hissukkanaisia on olemassa. Aina törmännyt niihin supersosiaalisiin naisiin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitenhän nyt sitten piirittää? Voi jösses, olen itse kollegana nuoremmalle miehelle. Joo ja kyselen kaikenlaista ja neuvon. Ja voi jeesus kyselen myös ihan perheen ja yksityisasioita.

Joo piiritän??? NO EN Kyllä, ihan olen kaveri ja haluan auttaa.

Vierailija
2/9 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanut pomolta käskyn perehdyttää sua ja huolehtia että työt sujuvat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. FYI nainen ei piiritä sinua millään tavalla.

Jos joku piirittää, ajatuksen tasolla, se olet sinä.

Vierailija
4/9 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee juttelemaan, koska olet uusi työntekijä. On kohtelias, haluaa saada sinut viihtymään työssä ja firmassa. Tavallaan kotouttaa sinua taloon, ja luultavasti jonkun käskystä.

Ettei sen kummempaa piiritystä!

Vierailija
5/9 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ihan ensimmäinen työpaikkasi? Kuuluu ihan perustapoihin, että uusien työntekijöihin kanssa vähän seuraillaan miten menee. Kuten mainittiin, niin kollega raportoi pomolle miten sulla menee. 

Vierailija
6/9 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollega, ei kolleega. Sulla on vielä paljon opittavaa, poju.

Vierailija
7/9 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa outo aloitus.

Niin, se puhuu sulle. Ja sit se onkin ilmeisesti hiljainen. So? Ei tässä oo päätä eikä häntää, en tajua mitä pohdit tässä. Ja miten niin piirittää?

Onko sun äo 80

Vierailija
8/9 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat melko kokemattomalta naisten suhteen. Lue joku pelimiesopas, niin saat jotain vinkkejä. Kyllä se siitä.

Vierailija
9/9 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo vähän karmivaa, että tuollainen tulkitaan piiritykseksi tai oli siinä sentään kysymysmerkki. Onneksi sentään kysyit täältä, etkä koettanut vastata "piiritykseen". Olisi voinut olla uusi työpaikka vaakalaudalla.