Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomuuden syyt tutkittu.

Vierailija
18.02.2020 |

"Nyt naisilla kärjessä ovat halu tehdä muita minua kiinnostavia asioita, halu keskittyä ensin uraan ja se, ettei haluta luopua nykyisestä elämäntyylistä.

Miehillä yksi kärkisyistä lastenhankinnan lykkäämiseen on edelleen sopivan kumppanin puute.
"

https://motiivilehti.fi/lehti/artikkeli/vauvakuume-kateissa/

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. entäs sitten. Tarttisko asialle tehdä jotain ja, jos tarttis, niin mitä?

Vierailija
2/7 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuliko syyllinen olo vai miksi aloit heti hyökkäämään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuliko syyllinen olo vai miksi aloit heti hyökkäämään?

Miksi näin aattelet? Mulla on jo neljä lasta. Jaksan ihmetellä näitä "mielipiteitä" jotka ovat vain kopioita jostain jonkun muun tekemisestä.

Vierailija
4/7 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuuko miehiltä siis sopiva kumppani eli sellainen joka uhraisi kaiken tehdäkseen sille miehelle lapsen?

Vierailija
5/7 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ongelma ei sopivan kumppanin puute kuin alimmissa sosiaaliluokissa eli eivät onnistu saamaan edes parisuhdetta. Akateemiset miehet lykkäävät lasten saantia mahdollisimman pitkälle ja ehkä kun ovat yli 40-v. niin tajuavat, että nyt lapsia ei enää pysty saamaan, kun ei enää löydy nuorta vaimoa. Parisuhteissa naiset suorastaan painostavat miehiä hankkimaan lapsia ja muuten lapsia ei syntyisi. Tästä oli joku tutkimuskin/selvityskin, luku oli jotain yli 60 %, kun nainen oli joutunut käyttämään painostusta, että mies olisi suostunut lasten hankintaan parisuhteessa. Ilman tätä olisi nämäkin lapset jääneet syntymättä.

Vierailija
6/7 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Olen nainen ja meillä on kaksi lasta. Mutta jos en olisi syystä tai toisesta lapsia halunnut niin tuskin niitä mikään pakko on tehdä. Suomi on sentään vielä vapaa maa ja elämä on valintoja. Kukaan ei tarvitse toisten lupaa tai hyväksyntää lasten hankkimiselle tai hankkimatta jättämiselle.

Ja jos mies tai nainen ei löydä kumppania niin tuskin ketään voidaan pakottaa hälle kumppaniksi ja lastensa äidiksi tai isäksi. Paska nakki.

Vierailija
7/7 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo tarkoita että myös naisilta puuttuu sopiva kumppani?

Minä saan lähteä ex tempore matkalle, saa luoda uraani niin rauhassa kuin se tässä helteisessä maailman menossa on mahdollista. En ole luopunut mistään.

Minulla on kaksi lasta mutta minulla on myös mies jonka kanssa tämä onnistuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän