Dorothea Wierer tänään ennakkosuosikkina ladulle naisten ampumahiihdon mm-kisoissa
Kommentit (45)
Okei. Voisin. Olen ajatellut, että tuo voisi olla sellainen laji, mitä jaksaisi seurata. Tai ainakin mukavaa taustahälyä.
Onko tämä kenestä kirjoitat siis ennakkosuosikki kisoihin? Onko suomalaisia osallistumassa? onko heillä mahdollisuuksia pärjäämiseen?
Vierailija kirjoitti:
Okei. Voisin. Olen ajatellut, että tuo voisi olla sellainen laji, mitä jaksaisi seurata. Tai ainakin mukavaa taustahälyä.
Onko tämä kenestä kirjoitat siis ennakkosuosikki kisoihin? Onko suomalaisia osallistumassa? onko heillä mahdollisuuksia pärjäämiseen?
Siis yleisesti ennakkosuosikki eikä vain ap.n mielestä. Johtaako maailmancupia ( vai miksi sitä "sarjaa" tässä lajissa kutsutaan).
Saisi voittaa, tietty...mutta luulen että norski-Eckhoff ampuu ja hiihtää tänään kultaa.
Ruotsin Öberg myös mahdollinen.
Voi tulla yllätysvoittajakin.
Paras ja jännin laji talviurheilussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis yleisesti ennakkosuosikki eikä vain ap.n mielestä. Johtaako maailmancupia ( vai miksi sitä "sarjaa" tässä lajissa kutsutaan).
Norjan Tiril Eckhoff johtaa maailmancuppia. On suomalaisiakin mukana, Kaisa Mäkäräinen ainut jolla on mahdollisuuksia, mutta tuskin pärjää. Naisten ampumahiihtoa on siitä mielenkiintoista seurata, että vähän yllättäviäkin nimiä voi nousta voittokamppailuun. Miehillä on taas se pari kisaajaa jotka dominoi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norjan Tiril Eckhoff johtaa maailmancuppia. . Naisten ampumahiihtoa on siitä mielenkiintoista seurata, että vähän yllättäviäkin nimiä voi nousta voittokamppailuun.
Okei, mielenkiintoista. Pitääpä laittaa telkkari päälle :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norjan Tiril Eckhoff johtaa maailmancuppia. On suomalaisiakin mukana, Kaisa Mäkäräinen ainut jolla on mahdollisuuksia, mutta tuskin pärjää. Naisten ampumahiihtoa on siitä mielenkiintoista seurata, että vähän yllättäviäkin nimiä voi nousta voittokamppailuun. Miehillä on taas se pari kisaajaa jotka dominoi
Kyllä miehissäkin ylläreitä sattuu, aika yllätysvoittaja oli E.Jacquelin, ranskalainen nuori mies.
Onhan tuo "Böö" suosikki, eikä turhaan. Nopea hiihtäjä, norjalainen kun on.
Nappiin mennyt laukaisut kotonakin, juuri lapsen saivat ;D
Hyvä kun teit ketjun, meinasinkin unohtaa koko kisan
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa.
jaksaa!!
Voi v*tun italialainen meikkipelle. Mieluummin ois saksalainen voittanut. Noh, toivottavasti lopettaa uransa tähän kauteen
Wierer on av-mammojen pahin painajainen. Kaunis kuin mikä ja huippukunnossa. No onhan av-mammoilla mielialalääkkeensä ja suklaata. :)
Vierailija kirjoitti:
Voi v*tun italialainen meikkipelle. Mieluummin ois saksalainen voittanut. Noh, toivottavasti lopettaa uransa tähän kauteen
Laihduta läski!
Vierailija kirjoitti:
Wierer on av-mammojen pahin painajainen. Kaunis kuin mikä ja huippukunnossa. No onhan av-mammoilla mielialalääkkeensä ja suklaata. :)
Itse olen mies ja tykkään luonnollisista naisista enkä sellaisista joilla on kilo meikkiä naamassa, etenkin urheillessa (Wierer). Lisäksi paljon mukavampaa jos joku sellainen voittaa jolla ei aiempaa menestystä juuri ole (Hinz).
T. kommentoija nro 13
Wierer saisi suostua nyt siihen Playboyn tarjoukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen mies ja tykkään luonnollisista naisista enkä sellaisista joilla on kilo meikkiä naamassa, etenkin urheillessa (Wierer). Lisäksi paljon mukavampaa jos joku sellainen voittaa jolla ei aiempaa menestystä juuri ole (Hinz).
T. kommentoija nro 13
Ei kovin oikeudenmukaista jos joku voittaa säkällä yhden kisan. Siitä tuo maailman cup on hyvä että pitää pärjätä koko kauden ajan jatkuvasti voittaakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. kommentoija nro 13
Ei kovin oikeudenmukaista jos joku voittaa säkällä yhden kisan. Siitä tuo maailman cup on hyvä että pitää pärjätä koko kauden ajan jatkuvasti voittaakseen.
No en tiedä onko sekään kovin oikeudenmukaista, että toisilla on paremmat edellytykset saada vähän tehokkaampaa voisilmää aamupuuronsa kuin toisilla. Ja sen turvin sitten dominoidaan
Olipa kyllä hauska kisa. Tykkään tuollaisista taistelukisoista.
Hauska juttu, että ap. arvasi voittajan. Ja kiva, kun oli vielä kotimaansa kisa :) Ehkä mäkin vielä innostun tästä lajista.
2
https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.neveita…