Kokoomus ehdottaa nopeaa hoitoonpääsyä mt-ongelmista kärsiville
Harvoin kokoomuslaisten kanssa samaa mieltä, mutta tässä kohtaa olen. Jopa Sanni Grahn-Laasonen kannattaa tätä.
Kommentit (44)
Mikä kokoomukseen on mennyt? Äsken moitiskeltiin kun Marinin hallitus ei vie Suomea Natoon! Eivätkö muistaneet itse hoitaa hommaa tässä 30 hallitusvuotensa aikana?
Hah! Ai tällaisessa yksittäisessä asiassa oltais kovasti nyt heikompien puolella ja se korvaa kaiken muun polkemisen?
tässä kosiskelussa taas näkee millaisista niiden äänestäjäkunta koostuu?
Vierailija kirjoitti:
Hoito on ajanhukkaa. Kansa kaipaa ketamiinia ja kukkaa!
Aika epäasiallinen kommentti. Ketamiini on joissakin vaikean masennuksen tapauksissa tehokas hoito, ja pitää ehdottomasti olla saatavilla tarvitseville.
Olen nukkuva, mutta äänestän ensi vaaleissa perussuomalaisia. Olen niin täynnä tätä tämän päivän touhua. Kokoomuksen teot ovat muistissa kuten monen muunkin peruspuolueen joten minulta eivät onnistu ääntään kalastamaan. Protestiääni persuille. Ehkä he jotain hyvää saavat aikaan, ehkä eivät. Nykyinen vuosikymmeniä jatkunut meno on naurettavaa enkä näe, että se toisi mitään muutosta antamalla ääntä heille jotka ovat jo vuosikymmeniä spedeilleet.
Vierailija kirjoitti:
Olen nukkuva, mutta äänestän ensi vaaleissa perussuomalaisia. Olen niin täynnä tätä tämän päivän touhua. Kokoomuksen teot ovat muistissa kuten monen muunkin peruspuolueen joten minulta eivät onnistu ääntään kalastamaan. Protestiääni persuille. Ehkä he jotain hyvää saavat aikaan, ehkä eivät. Nykyinen vuosikymmeniä jatkunut meno on naurettavaa enkä näe, että se toisi mitään muutosta antamalla ääntä heille jotka ovat jo vuosikymmeniä spedeilleet.
Kenen kanssa luulet persujen muodostavan hallituksen? Kokoomus on käytännössä ainoa vaihtoehto, joten ääni persuille on ääni Kokoomukselle.
Vierailija kirjoitti:
Persujen teot eivät sitten ole muistissa?
lmao uskottavuus 0,0%
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin nat sit pääsi valtaan. Tavalliset ihmiset uskoi että saadaan aikaan muutos, no juu saatiin kyllä.
Miksi äänestää Per suja jos ainoa toive on saada aikaan muutosta? Per suthan on olleet hallituksessa! Heille Sipilän kyykytys hallitusohjelma oli täysin ok, muut vain potkivat heidät pois.
Jos muutosta haluaa niin on vaikka millä mitalla harvinaisempia puolueita joita äänestää. Esim Eläinpuolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen kanssa luulet persujen muodostavan hallituksen? Kokoomus on käytännössä ainoa vaihtoehto, joten ääni persuille on ääni Kokoomukselle.
Ei. Ääni persuille on ääni persuille huolimatta siitä ketä hallitukseen tulisi heidän kanssaan. Jättämällä äänestämättä persuja persuilta jää ääni saamatta eivätkä he välttämättä pääse hallitukseen mikäli kaikki toimisivat sinun logiikkasi mukaan joten sori, mutta minua et aivopese.
Itse ovat tuhonneet suomalaisen terveydenhoitojärjestelmän ja nyt vaaditaan omien jälkien korjaamista? Ja syyllisiä tähänkin ovat tietenkin vihervassarit, kuinkas muuten. Ei enää edes naurata.
Tarkoittaako tämä osastohoitoon pääsyä vai mitä tää tarkoittaa? Itse olen aina saanut kunnallisella puolella pääasioissa hoitoa melkein samantien.
Se on vaan sama kuin lääkkeet- tai mee hoitoon kehotus äärivasemmistolle jossa ne mielenterveysongelmatkin on. Ei siinä muuta takana ole.
https://yournews.com/2020/02/12/1449692/survey-finds-people-who-identif…
Seuraavaksi kokoomus ehdottaa nopeaa hallitukseenpääsyä kokoomukselle?
Juu juu :D Onhan se oppositiossa hyvä kerätä typerysten ääniä tuollaisella, mutta hallituksessa ollessaan kokoomuksen politiikka on täysin päinvastaista