Mitä voi tehdä työkseen jos vihaa kaupallisuutta, markkinointia yms. hömpötyksiä
Siis sellaista työtä, mikä on myös olemassa ja josta maksetaan kohtuullista palkkaa.
Olen täysin kyllästynyt jatkuvaan kilpailuhenkisyyteen, maksimaalisten voittojen tavoitteluun, "brändää itsesi" ja "myy itseäsi"-juttuihin, väistämättä epärehelliseen kaupitteluun ja aggressiiviseen joka tuutista tursuavaan markkinointiin.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Tuo brändääminen ja itsensä markkinointi ja jatkuva kilpailu ja muu alkaa tunkeutua nykyään lähes joka paikkaan. Vaikea päästä pakoon missään. Terveydenhuolto varmaan aika suojassa.
Mua ärsyttää kun jokaisessa työpaikkailmoituksessa haetaan nykyisin henkilöä, joka on äärimmäisen intohimoinen ja itseohjautuva ja sitä ja tätä...
Pitäisikö sitten hakea kyynistä ja yhteistyökyvytöntä pessimistiä?
Cobol-ohjelmoija?
Vaihdoin itse markkinoinnin koodaamiseen juuri ton kilpailuhenkisyyden, jatkuvan kasvun tavoittelun, yms. bullsh*tin takia. Viihdyn nykyisessä hommassa paljon paremmin, ei tarvitse olla "hyvä tyyppi", multitaskaaja, edustavan näköinen, tai edes kovin sosiaalinen. Riittää että hommat tulee tehtyä ja tulee toimeen tiimin kanssa. Ja tausta kaupalliselta alalta on monessa työpaikassa vain plussaa!