Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on helpompi löytää todella bimbo nainen joka haluaa lapsia, kuin älykäs/syvällinen lapsia haluava?

Vierailija
18.02.2020 |

Puhutaan siis 30-40v naisista.

Myönnän että sellasissa vähän tuksuhenkisissä naisissa on oma viehätyksensä, niin livenä kuin deittipalveluissa. En kuitenkaan ikinä ole osannut ajatella elämänkumppania heistä, enkä siksi viitsi mitään pätkäsuhteitakaan harrastella heidän kanssaan.

Sitten taas jos mennään vähänkään älykkäämpään/ syvällisempään naiseen, edes johonkin perus toimistopirkkoon, niin todella vaikea löytää naista joka avoimesti haluaisi lapsia.

Olen itse tällainen vähän nörtti ja hissukka mies. Kai se täytyy noille bimboille alkaa sitten viestitteleen, vaikka meistä varsin eriparinen pari tulisikin. Mieluummin yrittäisin enempi samantyylisen naisen kanssa kuin mitä itse olen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus käy ilmi jo kysymyksenasettelusta.

Vierailija
2/14 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai? Missä kohtaa sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut ymmärtää mikä riesa lisääntyminen on naiselle ja näin se on helppo jättää väliin. Typerä taas on typerä.

Vierailija
4/14 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei älykäs ja syvällinen nainen nainen haluaisi lapsia? Luulisi haluavan älykkäät ja syvälliset geeninsä eteenpäin?

Vierailija
5/14 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et avauksen perusteella itse kuulosta kovin syvälliseltä tai älykkäältä, ehkä siinä syy.

Vierailija
6/14 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetissä ole kunnollisia tarjolla. 

Ainoastaan kuraa. Voit valita kuraa tai valita, ettet huoli kuraa.

Zinccis

Vierailija
7/14 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti kuulostat ääliöltä, mutta puheensorinan vuoksi, mikä tekee mielestäsi ihmisestä syvällisen? Entä mistä asioista olet itse kiinnostunut?

Vierailija
8/14 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nainen ja ehkä juuri tällainen ap n kuvailema ja minusta taas tuntuu että yksikään 30-40-v tapaamani mies ei halua lapsia. Niillä hyvillä tyypeillä on jo perheet tai ne on eronnut eikä halua lisää ja sit on jäljellä ne ikinuoret jotka ei lapsia halua.

Suurin osa tuntemistani Ikäisistäni naisista haluaa lapsia

Nainen 33v

Nainen

Vierailija
9/14 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissäsi on lähinnä bimboja. Terv. älykäs ja syvällinen kolmen lapsen äiti

Vierailija
10/14 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nainen ja ehkä juuri tällainen ap n kuvailema ja minusta taas tuntuu että yksikään 30-40-v tapaamani mies ei halua lapsia. Niillä hyvillä tyypeillä on jo perheet tai ne on eronnut eikä halua lisää ja sit on jäljellä ne ikinuoret jotka ei lapsia halua.

Suurin osa tuntemistani Ikäisistäni naisista haluaa lapsia

Nainen 33v

Nainen

Sama, tosin en ole toimistopirkko vaan johtoasemassa. Hankin kohta lapset yksin spermanluovuttajan avulla.

Vierailija
11/14 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska arvostan elämääni ja aikaani sen verran etten anna hyväksikäyttäjän laittaa minua paksuksi. Pitäkää varanne "bimbot" , mies jota ei oikeasti kunnolla kiinnosta, pyrkii sitouttamaan teidät vuosiksi lapsiin.

Vierailija
12/14 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bimboja on ylipäätään helpompi löytää kuin älykkäitä

Vierailija
13/14 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähipiirissäsi on lähinnä bimboja. Terv. älykäs ja syvällinen kolmen lapsen äiti

Nauroin ääneen tälle. 

Vierailija
14/14 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et avauksen perusteella itse kuulosta kovin syvälliseltä tai älykkäältä, ehkä siinä syy.

Outoa, minusta ap kuulostaa kiinnostavalta ja hyvältä tyypiltä 😄 naurattaa tuo toimistopirkko, minä olen sellainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi