Käytätkö mummopikkareita vai edelleen niitä seksikkäitä stringejä?
https://www.menaiset.fi/artikkeli/lifestyle/muoti/tama-ylistetty-alusho…
Joko sinun vaatekaapissasi on iso pino noita korkeita mummopikkareita? Mitä tykkäävät miehet oman kokemuksen mukaan?
Kommentit (59)
Seksikkyyden huipentumako on stringit ja vaihtoehto on puuterinväriset peittävät mummopöksyt?
Rouvani käyttää satiinisia pitsisomisteisia, viininpunaisia ja musia pikkareita, joiden leikkkaus korostaa naisellisia muotoja.
Pitäisi tutkia millaisia alkkareita lesbot käyttävät niin saataisiin selville mistä naiset pitävät ilman miesten sekaantumista.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi tutkia millaisia alkkareita lesbot käyttävät niin saataisiin selville mistä naiset pitävät ilman miesten sekaantumista.
pitkät kalsarit. sarjakuvakuvioinnilla
Kenen mielestä stringit on seksikkäät? Pitää olla melko täydellinen äässi että näin on. Se naru keskivertoperseen välissä on lähinnä oksettava. M37v
Mä käytän korkeavyötäröisiä alushousuja, ilmeisesti siis mummoalkkareita. Ne on niin mukavat ja samalla pysyy sukkahousutkin hyvin ylhäällä. Käytän mekkoja ja hameita ja olen upea ja seksikäs alushousuistani huolimatta. 😘
Olen aina käyttänyt isoja puuvillaisia alkkareita, mukavuus ennen kaikkea!
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän korkeavyötäröisiä alushousuja, ilmeisesti siis mummoalkkareita. Ne on niin mukavat ja samalla pysyy sukkahousutkin hyvin ylhäällä. Käytän mekkoja ja hameita ja olen upea ja seksikäs alushousuistani huolimatta. 😘
Miksi tuhlaat elämäsi seksikkyyden tavoittelemiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuhlaat elämäsi seksikkyyden tavoittelemiseen?
En edes tavoittele. Minussa on luontaista seksikkyyttä, jolle en voi mitään. Ja mummoalkkaritkaan ei sitä poista. Elämässäni tavoittelen kaikkea muuta kuin seksikkyyttä.
Nuorena ostin kerran stringit, kun kaveri kehui mukavuutta. Eivät olleet, muutaman kerran käytin ja sitten jäivät. Mies on pysynyt matkassa jo 20 v joten tuskin häiriintyy alkkarieni malleista.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina käyttänyt isoja puuvillaisia alkkareita, mukavuus ennen kaikkea!
Puuvillaiset eivät kyllä ole miellyttävimmät, jos vähänkin tai paljon hikoilee.
Ostin nipun perussloggeja työpikkareiksi, jäävät kyllä kaappiin niiksi viimeisiksi, jotka laitetaan kun muut on pesussa.
En ole koskaan käyttänyt stringejä.
Ikinä ole pitänyt stringejä.. kerran kokeilin ja aivan kamalat olivat. Ihan sama mitä miehet tykkää, ajatus kait on riisua ne pois, jos mies ne näkee?
En ole koskaan käyttänyt stringejä, eivätkä ne ole minusta seksikkäitä. Käytän tavallisia tai- tai hipster-mallin alkkareita. En ole oikein varma, haluaisinko käyttää noita tosi korkeavyötäröisiä.
Noi kunnollla peittävät on paremmat, koska enemmän jää tilaa mielikuvitukselle.
MIES
Harrastatteko te seksiä alusvaatteet päällä :D meillä ainakin lentää vaatteet niin nopeasti päältä ettei mies edes välitä millaiset alkkarit sieltä pilkistää.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun opetus
– naisista tulee mummoja
– miehet pysyvät miehinä
Kyllä, olen samaa mieltä, miehet pysyvät miehinä, mutta etuliite muuttuu: nuori mies-setämies-vanha mies
Vierailija kirjoitti:
Harrastatteko te seksiä alusvaatteet päällä :D meillä ainakin lentää vaatteet niin nopeasti päältä ettei mies edes välitä millaiset alkkarit sieltä pilkistää.
Joskus harrastetaan. Niihin tilanteisiin voin kyllä pukea stringit, muuten en käytä.
pökksyt kirjoitti:
"Ennen sai housuista etsiä tussua,nyt saa tussuista etsiä housuja! Niin se muoti muuttuu.
Mummukalsarit paras kuiteskin.
Mä olen kuullut version "ennen piti raottaa housuja nähdäkseen takapuolen, nyt pitää raottaa takapuolta nähdäkseen housut".
Oiskos näi nämä kalsarit maksaa maltaita minulle riittää vain omistaja.Se vain he ei halua tavata
Mummokalsarit sopivat hyvin uusfeministiselle voimaantuneelle suomimammalle. Seksiä ei taatusti tule muutenkaan.