Mies ei kokkaa eikä siivoa
Mutta olettaa että nainen tekee kaikki työt? Kokemuksia?
Kommentit (20)
Ei, ei ole. En tiedä, miksi sellaisia kokemuksia edes hankkisin.
Miten hän hoitaisi kotityöt jos hän asuisi yksin?
Nyt kun olen ollut kuskaamassa lapsia harrastuksiin mies valittaa siitä etten ole ehtinyt tekemään ruokaa ja siitä syystä on päättänyt ostaa omaan kaappiinsa eineksiä ja mökötys sen kun jatkuu.
-Ap
En tunne ketään tällaista miestä. Minulla 3 veljeä, lankomiehiä, serkkuja, aviomies, poika, miespuolisia ystäviä yms, ja kyllä kaikki osaa ja myös tekevät ruokaa ja siivoavat.
Britanniassa on jo käynnissä uusi ilmiö, jossa eletään 50-luvun hengessä, nainen puunaa kotona ja mies maksaa hänelle palkkaa, jolla voi käydä vaikka ruokaostoksilla 🤩
Kokkaan aika usein, arviolta 80% siitä mitä kokataan. Siivoankin jonkin verran. Ei sillä ole mitään merkitystä. Alkuhuuma meni jo ja vei naiselta halut mennessään. Tää on vain alamäkeä teen tai olen tekemättä. Aivan evvk vttu kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Britanniassa on jo käynnissä uusi ilmiö, jossa eletään 50-luvun hengessä, nainen puunaa kotona ja mies maksaa hänelle palkkaa, jolla voi käydä vaikka ruokaostoksilla 🤩
Siis tarkoitatko että nainen voi käydä ostamassa miehelle ruokaa? Mun sukulaistädit kyllä kaikki oli ainakin osapäivätöissä ellei kokopäivätyössä 1950-luvulla, ja loput oli maatalon emäntinä täystyöllistettyjä.
Porvoolaiset miehet eivät myöskään syö eivätkä sotke.
Ja ap vaan pukkaa lapsia tuollaiselle.
Ai niin, seurusteluaikana ap:n mies kokkasi ja siivosi koko ajan, jotta ihan toppuutella piti.
Jätä se sika.
(Tämä ei ollut mikään vitsi.)
Omaan kaappin ostaa ruokaa ja murjottaa? Sinulla on miesvauva. Keskustelun paikka.
Te kärvistelette noiden kanssa samalla kun mä tässä kissan kanssa kokkaan ja juuri siivosin keittiönkin.
Tasan ei käy onnen lahjat.
M
Tienaatko vähemmän, kuin mies? Jos mies elättää perhettä, on vain oikeus ja kohtuus, että akka hoitaa silloin kodin ja lapset.
Älä säkään sit. Tilaa pizzaa ja palkkaa siivoja. Problem solved.
Oho, vai semmoista. Joo-o, on se kyllä.. Voi vitsit.
Ei ole kokemuksia. Mun mies kokkaa ja meillä käy siivooja.