Käyn CM:ssä, koska siellä ei ole spurguja eikä opiskelijoita
Kerran erehdyin käymään Lidlissä ja se oli kuin joku sosiaalitoimiston odotusaula. Mieluummin maksan enemmän K-kaupassa ja minulla on Keskon osakkeitakin. Ovat muuten aika roimasti plussalla ja osinko hyvä. Meitä on siis muitakin :)
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisi olla tuossa minun lähikaupassa minimiveloitus kassalla 100 €. Katoaisi kaikki köyhät ja spurgut sieltä. Pelkkää riesaa noista muutaman kaljatölkin ostajista.
Saisi olla kaupassa sellainen vaatimus, että pitää osata äidinkieltään.
Kyllä kai kaikki äidinkieltään osaavat.
Ihan en menisi näin vannomaan :D
Cittari paras täälläkin, koska sieltä löytyy se, mitä tarvitsemme. Asiakaskunnan siisteys on myös ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisi olla tuossa minun lähikaupassa minimiveloitus kassalla 100 €. Katoaisi kaikki köyhät ja spurgut sieltä. Pelkkää riesaa noista muutaman kaljatölkin ostajista.
Saisi olla kaupassa sellainen vaatimus, että pitää osata äidinkieltään.
Kyllä kai kaikki äidinkieltään osaavat.
Tuo satasen minimillä rehentelijä ei osaa.
Juuri tällaiset nillittäjät pitäisi saada kitkettyä pois yhteiskunnasta. Vähintään pois näkyvistä tavallisten ihmisten arjesta. Päihteiden väärinkäyttäjät ja muut vajaamieliset voisi ihan hyvin hoitaa kauppa-asiansa vaikka puolenyön jälkeen. Olisivat poissa häiritsemästä kunnon kansalaisten elämää.
Itse haen liiteristä juoksuvissyt. Kauempaa ei kaupassa uskalla viipyä.
Mielenkiintoinen keskustelunavaus. Tässä on kyllä aika voimakas alueellinen vaihtelu. Esim Espoossa Niittykummun ja Mankkaan Lidleissä käy varakastakin porukkaa, ainakin autokannan perusteella. Sitten jos menee kauppakeskus Sellossa Citymarketiin tai Lidliin siellä niin spurguja näkee paljon enemmän.