Kun Jeesus tulee takaisin, niin tuleeko Hän vauvana vai samana aikuisena kuin Taivaaseen astuessaan?
Kuinka asia menee? En tunne Raamattua tarpeeksi hyvin.
Kommentit (195)
Tuskin tässä mitään erityisempää ongelmaa on kenenkään kannalta. Kukaan ei kumminkaan usko, että kyseessä on uusi Jeesus.
Yrittäjiä on ollutkin kautta aikojen, huonolla menestyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei hääviltä näytä. Jeesus särkee kaiken. Vuoretkin halkoo pirstaleiksi. Ja sotajoukkokin mukana miekat viuhtoen.
No, onneksi niillä on vain miekat. Näin aseenkantoluvallisena olen hirvikiväärini ansiosta turvassa terroristeilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä kummallista, että vaikka on Jumala niin ei vaan muka voinut ilmestyä maan päälle aikuisena vaan piti kohdun kautta mennä. Aika hankalaa ja typerää.
Ei se ollut tyhmää vaan hänen täytyi kokea kaikki kehitysvaiheet että samaistuisi ihmisen osaan täydelleen.
Eipä ehtinyt kokea vanhuutta. Eikä sitäkään, miten rasittavaa on kun on kokonainen perhe elätettävänä.
Tuohon aikaan ihmisen elinajanodote oli kolmekymmentä vuotta, jos sitäkään. Joten eiköhän Jeesus vajaa 35-vuotiaana ollut sen ajan mittapuulla jo seniori
Tajuatko et se elinaikaodote oli noin alhanen koska vauvoja ja lapsia kuoli paljon. Ei ne ihmiset silloin ollu mitään vanhuksia 30v täytettyään! Voi ihme miten pönttöjä käsityksiä voi olla sinulla. Johan se jo Raamatussa kerrotaan että tuolloin elänyt ihminen voi odottaa elävänsä n 70-80 vuotta.
Uskon mieluummin wikipediasta, tai vaikka redditistä löytyviä tietoja, kuin Raamattua, joten turha sillä tulla hakkaamaan päähän, jos sulla meni tunteisiin.
Mulle koulussa opetettiin, että se tulee jollekin miehelle jolla on sitä varten kolmas lahje? Joten vauva kai tietenkin?
Vierailija kirjoitti:
Mulle koulussa opetettiin, että se tulee jollekin miehelle jolla on sitä varten kolmas lahje? Joten vauva kai tietenkin?
Yritin googlata mutten löytänyt mitään tästä? Miehillä on kolmas lahje koska odottavat jeesuksen putkahtavan? Kertokaa että jossain uskotaan näin?
Jeesus tulee takaisin Öljymäelle. Mount of olives, sitten kun kaikki näkevät netistä reaaliaikaisesti. Kaikki polvistuvat Kuninkaan edessä.
T. kristitty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin googlata mutten löytänyt mitään tästä? Miehillä on kolmas lahje koska odottavat jeesuksen putkahtavan? Kertokaa että jossain uskotaan näin?
Turkkilaisilla miehillä haaremihousut.
Vierailija kirjoitti:
Vanhana muumioituneena ukkona, n. 2000v on ikää karttunut
Lisäksi hänelle pahoja arpia ristillä riippumisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus tulee takaisin Öljymäelle. Mount of olives, sitten kun kaikki näkevät netistä reaaliaikaisesti. Kaikki polvistuvat Kuninkaan edessä.
T. kristitty
Pikemminkin antikristus. Minä en semmoiselle polvistu.
t. kristitty
14 Mutta sittenkuin Johannes oli pantu vankeuteen, meni Jeesus Galileaan ja saarnasi Jumalan evankeliumia
15 ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi".
JEESUS TULEE TAKAISIN SAMANIKÄISENÄ KUN HÄN KUOLI JA NOUSI TAIVAASEEN ELI NOIN 33V. NE KETKÄ TAIVAASEEN PÄÄSEE, SIELLÄ EI VANHENE ENÄÄ YLI 33V. VANHEMMAT IHMISET MUUTTUVAT NUOREMMIKSI JA IKÄÄNTYMINEN LAKKAA SIIHEN IKÄÄN.
Ja näin Johanneksen ilmestyksessä (=Ilmestyskirjassa) Raamatussa ilmoitetaan:
"Ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää olevan, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää olevan, sillä kaikki entinen on mennyt." Ilm.21:4
Kuten tiedämme, kristillisessä historiassa, tämän 2000 vuoden aikana, olemme odottaneet aina Jeesuksen toista tulemista. Jotkut eivät olleet tarpeeksi kärsivällisiä odottaessaan ja kääntyivät pois uskosta. Jumalalle kuitenkin aika on vain yksikkö.
Raamatussa Johanneksen ilmestyksessä (=Ilmestyskirjassa) puhutaan lopunajoista. Kuitenkin Matteuksen evankeliumissa puhutaan myös lopunajoista. "Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa on jo tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä. Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä. Totisesti minä sanon teille, tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat." Matt.24:32-34
Se on vertauskuva. Viikunapuu on Israel. Lehtien puhkeaminen tarkoittaa Israelin itsenäistymistä. Kesä on lähellä tarkoittaa "aika" on lähellä. Tämä sukupolvi tarkoittaa Israelin itsenäistymisen aikana syntyneitä ihmisiä. Tästä saadaan: Israel itsenäistyi vuonna 1948. Sen aikaan syntynyt sukupolvi ehdi kuolla kokonaan ennen kuin Jeesus tulee toisen kerran. Nykyajan ihmisen elinajanodote on noin 80 vuotta. 1948 + 80 = 2028. Vielä noin. 8 vuotta tai vähän lyhyemmän tai pidemmän aikaa.
Tiedän, miten vaikea on uskoa, mutta eikö kannata kokeilla, yrittää uskoa Jeesuksen? Tämähän voipi olla totta. Jos ette usko, voi pilkka osua omaan nilkkaan enemmin tai myöhemmin. Kristityt, levittäkää tätä sanomaa.
"Ulkopuolella ovat koirat, velhot, huorintekijät, murhaajat, epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät." Ilm.22:15
Jeesus sanoi: "Totisesti, minä tulen pian"
Olen aivan varma siitä että Jeesuksen uudelleen tuleminen on symbolinen kertomus siitä kun ihminen lopulta itse valaistuu, tulee Jeesuksen kaltaiseksi. Tätähän juutalaisetkin toivovat joka kerta kun kastavat vastasyntyneen lapsen. Ylipäätään koko raamattu samoin kuin muidenkin uskontojen pyhät kirjoitukset ovat symbolisia, ei niitä ole tarkoitettu luettavaksi kirjaimellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä kummallista, että vaikka on Jumala niin ei vaan muka voinut ilmestyä maan päälle aikuisena vaan piti kohdun kautta mennä. Aika hankalaa ja typerää.
Siinähän oli pointtina se, että on myös ihminen.
Tulee pilvissä ja alkuaineet sulaa kuumuudessa.
Se näytti tien ja sovituksen ja se oli synnitön vain sovituksen tähden.
Sami Kurosen näkönen ukko kädet levällään tulee Korsosta päin kävellen kohti Helsinkiä.
Jeesus tulee takaisin Kuninkaana hallitsemaan jumalallisessa kirkkaudessaan, ei vauvana tai samanlaisena kuin maan päällä eläessään.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei tule persuna.
No, aikanaan väitettiin hänen sanoneen "älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon".
Jos se pitää paikkansa, niin hän on demari.
Jeesus on seuraavassa elämässä musta nainen. Ja syntyy vauvana, usalaiseen gettoon.
Nimi on joku sellainen kuin Akeesha, La Tisha tai Shantaneesha.