Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun Jeesus tulee takaisin, niin tuleeko Hän vauvana vai samana aikuisena kuin Taivaaseen astuessaan?

Vierailija
17.02.2020 |

Kuinka asia menee? En tunne Raamattua tarpeeksi hyvin.

Kommentit (195)

Vierailija
61/195 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten, kun Jeesus on ryskeellä ja salamoiden saattamana tullut tänne?

Ollaanko me kurjat trollit kelvollisia Taivaaseen? Vai käryytetäänkö meitä ikuisesti manalassa?

Ihminen joutuu ensiksi kuoltuaan joko Paratiisiin tai tuonelaan odottamaan tuota suurtä Herran päivää. Sitten vasta jaetaan sukolliset taivaaseen ja toiset kadotukseen eli helvettiin - eroon Jumalasta koska eivät halunneet hyvää.

Luterilaisen teologian mukaan kylläkin hautaan, eilä mistään mitään tiedä.

Tuomiopäivänä sitten Jesse tulee potkimaan ylös ja tuomiolle.

Näin rippikoulussa 80- luvulla opetettiin.

Ja se "Ihmisen Pojan tulemus" on sitten sellaista rytinää, ettei kenellekään jää epäselväksi.

Ei uskoisi, että suurin osa suomalaisista on ainakin nimellisesti kristittyjä ja riåarin käynyt....

Väärin opettivat kuten JT opettavat noin väärin tuon. Raamatussa kuvataan tarkasti että on Paratiisi ja Tuonela erikseen ja sinne Tuonelaan Jeesus meni saarnaamaan vielä vangittuina oleville henkille "astui alas Tuonelaan" ja nousi kolmantenä pnä ylös.

Jeesus näytti miten kuolema ollaan voitettu ja kaikki jotka häneen uskovat eivät enää kuole! Mutta vasta viimeisenä pnä meidät kaikki kutsutaan kirjojen ääreen ja siellä istuu Poika oikealla puolella Jumalaa ja tulee tuomitsemaan toiset ikuiseen elämään ja toiset kadotukseen.

Vierailija
62/195 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hääviltä näytä. Jeesus särkee kaiken. Vuoretkin halkoo pirstaleiksi. Ja sotajoukkokin mukana miekat viuhtoen.

Sitähän tää jumalan valittu kansa harrastaa jo nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/195 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähden suosiolla helvettiin. Joku muu saa minun paikan taivaassa.

Vierailija
64/195 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaanko me kurjat trollit kelvollisia Taivaaseen? Vai käryytetäänkö meitä ikuisesti manalassa?

Ja tyhjeneekö tää maapallo?

Jumala tuo uudet taivaat ja uuden maan ihan kuin tämänkin,  alkuaan puhdistetun maan ja asettaa sinne ihmiset jotka ovat uskollisia.

Nonii, mitäs meidän sit kannattaa mistään luonnonsujelusta välittää. Eiku vaan uutta kehiin.

Kappas, joku huomasi tämänkin ..

Zinc

Sitähän minä olen sanonut. Toki luonnonsuojelusta voi välittää, mutta kaikenlainen ihmisen keksimä höpöhöpö mihin ei voida vaikuttaa on turhaa. 

Se on käsikirjoitettua.

Vierailija
65/195 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomuodosta ei voida kertoa mitään satavarmaa, mut se on varmaa, että kaikki tajuavat heti, mistä on kyse. Ei siis jää epäilyksen varaa, vaan taivaankuori aukeaa ja suuri valo valaisee kaiken, tai jotain sen tapaista.

Vierailija
66/195 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta puhuen Jeesuksen toinen tuleminen (lol) olisi nykyaikana hieman ongelmallista. Kukaan ei pysty uskottelemaan ihmisille että hei mä oon IHAN OIKEASTI Jeesus. Joutuu vain mielisairaalaan. Temppujakaan ei uskoisi kukaan .

Näin koska Ratto lehteäkään ei ole enää olemassa, eli ei pääsisi enää "temppu ja sen tekijä" osiossa näyttämään kommervekkejään: http://comicsans.sarjakuvablogit.com/files/2012/04/kuutti56-copy.jpg

Vierailija
67/195 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus laskeutuu alas taivaasta ja saapuu Yljyvuorelle tule liekkien ympäröimänä. Taivaalla juhlivat vain salamatja vuoret järkkyvät. Öljyvuori hakee kahtia ja sadat tuhannet enkelit seuraavat kuningastaan perässä Öljyvuorelle ja nostavat miekat ilmaan paljastaen olevansa taivaallinen sotajoukko. Kuolleet palautetaan henkiin ja he kaikki nousevat ylös haudoistaan minne ikinä ovatkaan haudattu maailmojen alusta asti.

Voi tulla ahasta. Varsinkin metrossa.

Kaikkien sydän punnitaan. Siinä voi mennä hetki. Jumala järjestää oikeudenkäynnin ja Saatana toimi ihmiskunnan syyttäjänä ja luettelee ihmisten syntejä Jumalle. Jokainen astuu vuorollaan Jumalan eteen. Jonka sydän on puhdas saa jäädä eloon, mutta jonka sydän on raskas tuomitaan ja pyyhitään pois elämän kirjasta.

Kyllä, ja teot tutkitaan mutta armo on ratkaiseva siinä jos uskot sydämesi Jeesukselle ja Jumalalle pääset seuraansa. Muutoin erotetaan laumasta pois , pimeyteen. Tahtosi ratkaisee haluatko uskoa. Usko sokeasti ihan, se riittää. Virheet ei haittaa muuten.

Vierailija
68/195 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on tilaa kaikille jotka haluavat hyvät ikuiset bileet. Siellä on kuulemma uskomattoman hyvää musiikkia ja kukkia ja kaikkea yllinkyllin.

Vierailija
69/195 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus laskeutuu alas taivaasta ja saapuu Yljyvuorelle tule liekkien ympäröimänä. Taivaalla juhlivat vain salamatja vuoret järkkyvät. Öljyvuori hakee kahtia ja sadat tuhannet enkelit seuraavat kuningastaan perässä Öljyvuorelle ja nostavat miekat ilmaan paljastaen olevansa taivaallinen sotajoukko. Kuolleet palautetaan henkiin ja he kaikki nousevat ylös haudoistaan minne ikinä ovatkaan haudattu maailmojen alusta asti.

Kaikkien sydän punnitaan. Siinä voi mennä hetki. Jumala järjestää oikeudenkäynnin ja Saatana toimi ihmiskunnan syyttäjänä ja luettelee ihmisten syntejä Jumalle. Jokainen astuu vuorollaan Jumalan eteen. Jonka sydän on puhdas saa jäädä eloon, mutta jonka sydän on raskas tuomitaan ja pyyhitään pois elämän kirjasta.

Mitäs meidän ihmisten enää tarvii oikeudenkäyntejäkään järjestää, jos kerta jumala meidät kaikki sitten tuomitsee?

Vierailija
70/195 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomuodosta ei voida kertoa mitään satavarmaa, mut se on varmaa, että kaikki tajuavat heti, mistä on kyse. Ei siis jää epäilyksen varaa, vaan taivaankuori aukeaa ja suuri valo valaisee kaiken, tai jotain sen tapaista.

Tai jotain sen tapaista... Kerro nyt jumalaare tarkkaan miten se tapahtuu, kun kerran sinulla sitä "tietoa" tuntuu löytyvän.

Vierailija
71/195 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on tilaa kaikille jotka haluavat hyvät ikuiset bileet. Siellä on kuulemma uskomattoman hyvää musiikkia ja kukkia ja kaikkea yllinkyllin.

Deathmetallia?

Vierailija
72/195 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joutuu ensiksi kuoltuaan joko Paratiisiin tai tuonelaan odottamaan tuota suurtä Herran päivää. Sitten vasta jaetaan sukolliset taivaaseen ja toiset kadotukseen eli helvettiin - eroon Jumalasta koska eivät halunneet hyvää.

Luterilaisen teologian mukaan kylläkin hautaan, eilä mistään mitään tiedä.

Tuomiopäivänä sitten Jesse tulee potkimaan ylös ja tuomiolle.

Näin rippikoulussa 80- luvulla opetettiin.

Ja se "Ihmisen Pojan tulemus" on sitten sellaista rytinää, ettei kenellekään jää epäselväksi.

Ei uskoisi, että suurin osa suomalaisista on ainakin nimellisesti kristittyjä ja riåarin käynyt....

Väärin opettivat kuten JT opettavat noin väärin tuon. Raamatussa kuvataan tarkasti että on Paratiisi ja Tuonela erikseen ja sinne Tuonelaan Jeesus meni saarnaamaan vielä vangittuina oleville henkille "astui alas Tuonelaan" ja nousi kolmantenä pnä ylös.

Jeesus näytti miten kuolema ollaan voitettu ja kaikki jotka häneen uskovat eivät enää kuole! Mutta vasta viimeisenä pnä meidät kaikki kutsutaan kirjojen ääreen ja siellä istuu Poika oikealla puolella Jumalaa ja tulee tuomitsemaan toiset ikuiseen elämään ja toiset kadotukseen.

Raamatussa kerrotaan noista asioista ristiriitaisesti.

Siksi eri suunnat opettavat eri tavalla.

Tuo kertomani oli kaiketi luterilaisuuden valtavirtaopin mukaista 80- luvulla.

Joskin rippipappini oli lestadiolainen.

Nykyään voivat opettaa kyllä mitä tahansa.

Seinät ovat leveällä ja katto korkealla.

Vierailija
73/195 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin tämän. Jeesus on kopsannut Egyptiläisten Kuolleiden Kirjan. Muokannut sitä vähän ja esittää sen omana tekeleenään.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kuolleiden_kirja

Vierailija
74/195 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska JUmala näkee ja ymmärtää tilasi ja motiivisi saat anteeksi kaiken häneltä ja hän ikävöi jokaista lastaan paljon. Älä käännä selkääsi hyvälle isällesi.

Vierailija
75/195 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin tämän. Jeesus on kopsannut Egyptiläisten Kuolleiden Kirjan. Muokannut sitä vähän ja esittää sen omana tekeleenään.

Jumala oli jo silloinkin olemassa ja Raamattu sanoo : Egyptistä minä huudan Poikani. Egyptiin Josef ja Maria pakenivat Herodeksen hirmuista vainoa alkuun.

Vierailija
76/195 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs meidän ihmisten enää tarvii oikeudenkäyntejäkään järjestää, jos kerta jumala meidät kaikki sitten tuomitsee?

Varsinkaan lapsia nussutelleita maallikkosaarnaajia ei pidä häiritä maallisella oikeudella.

Vierailija
77/195 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhien enkelien kanssa suuren pasuunan pauhatessa.

Tietenkin sellaisena kuin taivaaseen astuessaan.

Vierailija
78/195 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deathmetallia?

Jumalan huumorintaju kattaa kaiken musiikin, kyllä se kestää pikku paukutteluakin. Koko universumisto on yhtä heviä ja paukuttelua.

Vierailija
79/195 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deathmetallia?

Joo ja lämmintä piiskaa, ei palele luita.

Vierailija
80/195 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plagiointia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä